دولت کانادا فراخوانی را برای طرح‌هایی که تلاش‌های ظرفیت‌سازی آب و فاضلاب را در جوامع اولین ملل افزایش می‌دهند، راه‌اندازی می‌کند.

[ad_1] 2 مارس 2022 – اتاوا، قلمرو Unceded Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا اپراتورهای ماهر آب و فاضلاب برای اطمینان از دسترسی طولانی مدت به آب آشامیدنی سالم در جوامع اولین ملل ضروری هستند. دولت کانادا متعهد به حمایت از First Nations است زیرا آنها راه حل های پایداری را اجرا می کنند که

کد خبر : 173391
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
دولت کانادا فراخوانی را برای طرح‌هایی که تلاش‌های ظرفیت‌سازی آب و فاضلاب را در جوامع اولین ملل افزایش می‌دهند، راه‌اندازی می‌کند.

[ad_1]

2 مارس 2022 – اتاوا، قلمرو Unceded Algonquin، انتاریو – خدمات بومی کانادا

اپراتورهای ماهر آب و فاضلاب برای اطمینان از دسترسی طولانی مدت به آب آشامیدنی سالم در جوامع اولین ملل ضروری هستند. دولت کانادا متعهد به حمایت از First Nations است زیرا آنها راه حل های پایداری را اجرا می کنند که نیاز به اپراتورهای ماهر را به روش هایی که به بهترین وجه برای جوامع آنها مناسب است، برطرف می کند.

امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، فراخوانی را برای طرح هایی که به حفظ، جذب و در دسترس بودن اپراتورهای آب و فاضلاب مشغول به کار در ذخایر هستند، راه اندازی کرد.

از متقاضیان دعوت می شود تا پیشنهاداتی را ارائه دهند که به مسائل جامعه محور، منطقه ای یا ملی مربوط به ایجاد ظرفیت اپراتور آب و فاضلاب در جوامع First Nations می پردازد. پیشنهادات ارائه شده یا ارائه شده توسط جوامع بومی، سازمان های بومی، یا با مشارکت مردم بومی در اولویت قرار خواهند گرفت. پروژه هایی که انتخاب می شوند تا سقف 500000 دلار برای حمایت از طرح های ظرفیت سازی جدید یا توسعه یافته دریافت خواهند کرد.

فراخوان پیشنهادات تا 25 آوریل 2022 باز است. برای جزئیات در مورد نحوه درخواست، به ظرفیت سازی برای اپراتورهای آب و فاضلاب مراجعه کنید.

خدمات بومی کانادا از طرح‌های ظرفیت‌سازی مختلف برای اپراتورهای آب و فاضلاب از طریق سرمایه‌گذاری سالانه حدود 20 میلیون دلار حمایت می‌کند. این شامل بیش از 12 میلیون دلار در سال برای برنامه آموزش دوچرخه سواران است.

از سال 2016، دولت کانادا بیش از 5.2 میلیارد دلار را برای ساخت و تعمیر زیرساخت‌های آب و فاضلاب، و حمایت از مدیریت و نگهداری مؤثر سیستم‌های ذخیره آب و فاضلاب متعهد کرده است. تخصیص بودجه عملیات و تعمیر و نگهداری افزایش یافته است تا 100٪ بودجه فرمول برای دارایی های آب و فاضلاب را تامین کند، از 80٪. تخصیص بودجه آینده همچنین شامل تعدیل تورم سالانه و هرگونه دارایی جدید ساخته شده خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.