دولت کانادا فراخوانی برای مفاهیمی برای کمک به از بین بردن موانع اشتغال در محل های کاری تحت نظارت فدرال راه اندازی می کند.

[ad_1] 18 ژانویه 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا تنوع نقطه قوت کانادا است. دولت کانادا از همه فرهنگ‌ها و همه مردم تجلیل می‌کند و با رفع موانع اشتغال، به ایجاد محیط‌های کاری کمک می‌کند که در آن هر کانادایی شانس منصفانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را داشته باشد.

کد خبر : 157433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
دولت کانادا فراخوانی برای مفاهیمی برای کمک به از بین بردن موانع اشتغال در محل های کاری تحت نظارت فدرال راه اندازی می کند.

[ad_1]

18 ژانویه 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

تنوع نقطه قوت کانادا است. دولت کانادا از همه فرهنگ‌ها و همه مردم تجلیل می‌کند و با رفع موانع اشتغال، به ایجاد محیط‌های کاری کمک می‌کند که در آن هر کانادایی شانس منصفانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را داشته باشد.

امروز، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، از راه اندازی فراخوان باز برای مفاهیم در سال 2022 خبر داد. فرصت های محل کار: حذف موانع برابری برنامه (WORBE) که هدف آن از بین بردن موانع اشتغال در محل کار تحت نظارت فدرال است. از طریق برنامه WORBE، دولت سالانه تا 3 میلیون دلار بودجه به پروژه‌هایی که از کارفرمایان تحت نظارت فدرال در تلاش‌هایشان برای معرف‌تر کردن و فراگیر کردن مکان‌های کاری در سراسر کشور حمایت می‌کنند، ارائه می‌کند.

برنامه WORBE بودجه را از طریق یک فرآیند رقابتی برای دریافت کنندگان واجد شرایط فراهم می کند تا به آنها کمک کند راه حل های مناسب برای حمایت از چهار گروه جویای سهام تعیین شده تحت این قانون ایجاد کنند. قانون عدالت استخدامی. پروژه‌های گذشته عبارتند از توانایی‌های در کار، پروژه‌ای توسط مرکز BC برای ارتباط با فرصت‌های شغلی در بخش حمل‌ونقل، و بهترین روش‌ها برای حفظ شاگردان بومی، پروژه‌ای توسط انجمن کارآموزی کانادا با هدف شناسایی محل کار موفق. شیوه هایی برای استخدام و حفظ کارآموزان بومی.

فراخوان باز 2022 برای مفاهیم مستلزم این است که پروژه‌ها بر روی یک یا چند گروه از چهار گروه حقوق‌طلب ¾ زنان، مردم بومی، افراد دارای معلولیت و اعضای اقلیت‌های قابل مشاهده در بخش‌های تحت نظارت فدرال با نمایندگی کم تمرکز کنند.

متقاضیان واجد شرایط تا 15 فوریه 2022، برای ارسال مفاهیم پروژه خود با مراجعه به صفحه وب برنامه. از متقاضیان موفق دعوت می شود تا پیشنهادات پروژه دقیقی را ارائه دهند که برای توافقات یک یا چند ساله (حداکثر سه سال) در نظر گرفته می شود، که از 2022-23 شروع می شود. علاقه مندان تشویق می شوند برای اطلاعات بیشتر با خدمات کانادا به آدرس [email protected] تماس بگیرند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.