دولت کانادا طرحی را برای دمیدن زندگی جدید در خیابان های اصلی اقیانوس اطلس کانادا آغاز می کند

[ad_1] سرمایه گذاری ها از تلاش ها برای احیای دوباره خیابان های اصلی، مرکز شهرها و محله ها حمایت می کند 18 مارس 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) خیابان‌های اصلی آتلانتیک کانادا، مرکز شهرها و محله‌ها، فضاهای پر جنب و جوشی هستند که مردم در آن جمع می‌شوند تا از

کد خبر : 180504
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
دولت کانادا طرحی را برای دمیدن زندگی جدید در خیابان های اصلی اقیانوس اطلس کانادا آغاز می کند

[ad_1]

سرمایه گذاری ها از تلاش ها برای احیای دوباره خیابان های اصلی، مرکز شهرها و محله ها حمایت می کند

18 مارس 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

خیابان‌های اصلی آتلانتیک کانادا، مرکز شهرها و محله‌ها، فضاهای پر جنب و جوشی هستند که مردم در آن جمع می‌شوند تا از همه چیزهایی که جوامع شهری و روستایی ما ارائه می‌دهند لذت ببرند. این فضاها با محور فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، اقتصاد را به حرکت در می آورند.

برای بیش از دو سال، محدودیت‌های بهداشت عمومی باعث شده است تا مشاغل در سراسر آتلانتیک کانادا، به ویژه مشاغل هنر و فرهنگ، گردشگری و مهمان‌نوازی، و کسب‌وکارهای خرده‌فروشی کوچک تعطیل یا محدود شوند. این کسب‌وکارها در جوامع مختلف یافت می‌شوند و اغلب توسط زنان و گروه‌هایی که کمتر نمایندگی می‌شوند اداره می‌شوند. با شروع کاهش محدودیت‌ها، دولت کانادا متعهد است که جان تازه‌ای را در خیابان‌های اصلی، مرکز شهرها و محله‌ها، جایی که بسیاری از این مشاغل آسیب دیده در آن زندگی می‌کنند، ببخشد.

بهره برداری از پتانسیل همکاری های محلی و منطقه ای

امروز، محترم Ginette Petitpas Taylor، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA، ابتکار جدیدی را برای تقویت اقتصاد محلی با حمایت از پروژه های تحت رهبری جامعه که افراد بیشتری را به خیابان های اصلی، مرکز شهر و محله می آورد، اعلام کرد. همانطور که کانادایی‌های آتلانتیک برنامه‌هایی فراتر از «حباب‌های اجتماعی» خود دارند، طرح خیابان‌های اصلی را دوباره کشف کنید، همکاری‌هایی را تقویت می‌کند که رویدادهایی را ایجاد می‌کند، بازاریابی و ترویج مؤسسات و رویدادهای محلی را افزایش می‌دهد و ساکنان و دیگران را تشویق می‌کند تا از خیابان‌های اصلی، مرکز شهر و محله‌ها بازدید کنند.

از طریق ابتکار Rediscover Main Streets، ACOA تا سقف 10 میلیون دلار به سازمان‌های غیرانتفاعی در سراسر آتلانتیک کانادا، از جمله انجمن‌های بهبود کسب‌وکار، انجمن‌های گردشگری، اتاق‌های بازرگانی، و سازمان‌های بازاریابی مقصد کمک می‌کند تا به آنها کمک کند ایده‌های جدیدی تولید کنند که الهام‌بخش باشد. مردم محلی و گردشگران به طور یکسان همه چیزهایی را که خیابان های اصلی، مرکز شهر و محله هایشان ارائه می دهند، دوباره کشف کنند.

سازمان‌های غیر انتفاعی تشویق می‌شوند تا برای حل مسئله و رویکردی فعال برای بازگرداندن مصرف‌کنندگان به مراکز فعالیت پر جنب و جوش، با هم متحد شوند. با حمایت از این ابتکارات محلی و استانی، دولت کانادا در حال انجام اقدامات واقعی برای ایجاد یک اقتصاد قوی و انعطاف‌پذیر است که نوآورانه، متنوع و فراگیر باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.