دولت کانادا شش پروژه تحقیقاتی نوآورانه را از طریق برنامه AgriScience در روز زمین اعلام می کند

[ad_1] امروز، در روز زمین، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو و دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، فرانسیس دروئن، از سرمایه گذاری بیش از 6.4 میلیون دلار در شش پروژه تحت عنوان برنامه AgriScience، برای کمک به مقابله با تغییرات آب و هوایی و ایجاد پایداری در بخش کشاورزی کانادا. برنامه

کد خبر : 197087
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۵
دولت کانادا شش پروژه تحقیقاتی نوآورانه را از طریق برنامه AgriScience در روز زمین اعلام می کند

[ad_1]

امروز، در روز زمین، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو و دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، فرانسیس دروئن، از سرمایه گذاری بیش از 6.4 میلیون دلار در شش پروژه تحت عنوان برنامه AgriScience، برای کمک به مقابله با تغییرات آب و هوایی و ایجاد پایداری در بخش کشاورزی کانادا.

برنامه AgriScience، ابتکاری تحت مشارکت کشاورزی کانادا، با هدف تسریع سرعت نوآوری از طریق تأمین بودجه و حمایت از فعالیت‌های علمی پیش از تجارت و تحقیقات پیشرفته که به نفع بخش کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی و کانادایی‌ها است، است.

پروژه ها شامل:

  • AFA Systems Ltd.، واقع در برامپتون، انتاریو، تا 1,053,706 دلار را برای توسعه نمونه اولیه یک سیستم قوطی کاملاً قابل کمپوست برای کاربردهای کشاورزی و مواد غذایی دریافت می کند. این پروژه راه حلی نوآورانه را پیشنهاد می کند که ترکیبات زیستی را در خود جای داده، ردپای کربن کمتری ایجاد می کند و جایگزینی کاربردی و پایدار برای قوطی های کامپوزیتی که برای دفن زباله در نظر گرفته شده اند، ارائه می دهد.
  • شرکت Cascadia Seaweed Corporation (CSC)، واقع در سیدنی، بریتیش کلمبیا، تا 533475 دلار برای تعیین پتانسیل سه نوع جلبک دریایی به عنوان خوراک جایگزین برای گاو دریافت خواهد کرد. این پروژه CSC را قادر می سازد تا اثرات بر کاهش متان و عملکرد حیوانات را با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از تولید گاو در حالی که از یک منبع پایدار و کم منابع برای خوراک استفاده می کند، ارزیابی کند.
  • Enns Brothers Ltd.، واقع در اوک بلوف، مانیتوبا، تا 2,719,745 دلار برای پیشبرد توسعه یک دستگاه خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی برای نظارت مستقل و غیر مخرب محصولات دریافت می کند. این دستگاه حسگرهای لیدار و چند طیفی را برای تولید داده های ابر نقطه سه بعدی ادغام می کند. رویکردهای بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین برای ارائه اطلاعات کمی جدید برای سلامت محصول، پشتیبانی تصمیم و برنامه های بیمه استفاده خواهد شد.
  • مک‌کین فودز لیمیتد، واقع در فلورنس‌ویل-بریستول، نیوبرانزویک، تا سقف 477550 دلار برای آزمایش آزمایشی فناوری‌های پاک و شیوه‌های کشاورزی احیاکننده در یک مزرعه تجاری سیب‌زمینی دریافت می‌کند. این شیوه ها از نظر پتانسیل آنها برای کاهش ردپای زیست محیطی کشاورزی و ارتقای سلامت خاک، تنوع زیستی، عملکرد محصول و درآمد مزرعه ارزیابی می شود. این پروژه به درک شیوه هایی کمک می کند که می توانند به کشاورزان در کاهش تأثیر تغییرات آب و هوا کمک کنند.
  • شورای قبیله ای Naut’sa Mawt، واقع در دلتا، بریتیش کلمبیا، تا 283206 دلار دریافت خواهد کرد تا تأثیرات ادغام چرای نوار گراز در سیستم تناوب زراعی پوشش گیاهی بازار بر کیفیت خاک، چرخه زندگی مواد مغذی از خاک به گیاهان و اقتصاد چنین ادغامی این پروژه یک سیستم کشت پوششی مدیریت شده با گراز را با سیستمی که با خاکورزی تراکتوری مدیریت می‌شود، مقایسه می‌کند، با هدف ارائه سیستمی که با نظارت زمین‌های بومی و کشاورزی احیاکننده همسو باشد.
  • Nexus Robotics که مقر آن در هالیفاکس، نوا اسکوشیا است، با عملیات در Brossard، QC، حداکثر 1,364,399 دلار برای توسعه نرم‌افزاری دریافت می‌کند که تشخیص آفات و بیماری‌ها را به ربات وجین‌کننده پیشرفته که توسط این شرکت توسعه داده است اضافه می‌کند. این پروژه پتانسیل بسیار خوبی برای کاهش اثرات زیست محیطی مدیریت آفات با ارائه داده ها و اطلاعاتی به تولیدکنندگان دارد که به آنها اجازه می دهد تا اقدامات هدفمند و فوری علیه آفات شناسایی شده انجام دهند.

محصولات مرتبط

بیانیه خبری: دولت کانادا اقدامات مشخصی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی در بخش کشاورزی انجام می دهد

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.