دولت کانادا سومین فراخوان پیشنهادی را تحت صندوق Ghost Gear راه اندازی کرد

13 مه 2022 اتاوا، ON – دولت کانادا سخت کار می کند تا از اقیانوس های ما و حیات دریایی محافظت کند. وسایل ماهیگیری گم شده، رها شده و دور انداخته شده یا وسایل ارواح می توانند صدها سال در آب ما بمانند و به پستانداران دریایی، ماهیگیری و زیستگاه ها آسیب برسانند. از طریق

کد خبر : 206455
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
دولت کانادا سومین فراخوان پیشنهادی را تحت صندوق Ghost Gear راه اندازی کرد


13 مه 2022

اتاوا، ON – دولت کانادا سخت کار می کند تا از اقیانوس های ما و حیات دریایی محافظت کند. وسایل ماهیگیری گم شده، رها شده و دور انداخته شده یا وسایل ارواح می توانند صدها سال در آب ما بمانند و به پستانداران دریایی، ماهیگیری و زیستگاه ها آسیب برسانند. از طریق صندوق Ghost Gear، دولت کانادا با صنعت و سایر شرکا همکاری می کند تا اقیانوس های ما را از شر تجهیزات ارواح خلاص کند و راه حل های جدیدی برای کاهش زباله های ماهیگیری ایجاد کند.

امروز، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، آقای جویس موری، اعلام کرد که شرکت شیلات و اقیانوس‌های کانادا سومین فراخوانی را برای پیشنهادات تحت صندوق Ghost Gear راه‌اندازی کرده است. این وزارتخانه تا سقف 10 میلیون دلار بودجه تحت این آخرین فراخوان برای پیشنهادات ارائه خواهد کرد و حداقل 10 درصد از بودجه صرف پروژه هایی خواهد شد که توسط سازمان ها و جوامع بومی هدایت می شوند.

از سال 2020، صندوق Ghost Gear به حذف بیش از 7300 واحد تجهیزات ماهیگیری از آب های ما کمک کرده است. این معادل 1295 تن تجهیزات است – وزنی معادل وزن کشتی گشتی گارد ساحلی کانادا، CCGS Cape Roger. صندوق Ghost Gear همچنین به برداشتن بیش از 150 کیلومتر طناب کمک کرده است – طولی که می تواند از مونکتون تا سنت جان، نیوبرانزویک امتداد یابد.

علاوه بر فعالیت‌های حذف، صندوق Ghost Gear از پروژه‌هایی نیز پشتیبانی می‌کند که از دفع مسئولانه وسایل ارواح، فن‌آوری‌های جدید برای جلوگیری از تلف شدن تجهیزات، و پروژه‌هایی برای رسیدگی به تجهیزات ارواح در کشورهای در حال توسعه پشتیبانی می‌کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد معیارهای درخواست را می توانید در Canada.ca/ghost-gear بیابید. پیشنهادها باید تا 6 ژوئن 2022، ساعت 23:59 PST ارسال شوند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.