دولت کانادا سرمایه گذاری های کلیدی برای تقویت گردشگری در آلبرتا انجام می دهد

[ad_1] بیش از 1.3 میلیون دلار بودجه فدرال به سازمان‌های گردشگری بومی کمک می‌کند تا انعطاف‌پذیری ایجاد کنند، ایمنی را برای بازدیدکنندگان افزایش دهند و تجربیات جدیدی را برای نشان دادن آلبرتا به عنوان یک مقصد برتر گردشگری بومی توسعه دهند. 9 مارس 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا از آنجایی که

کد خبر : 176539
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
دولت کانادا سرمایه گذاری های کلیدی برای تقویت گردشگری در آلبرتا انجام می دهد

[ad_1]

بیش از 1.3 میلیون دلار بودجه فدرال به سازمان‌های گردشگری بومی کمک می‌کند تا انعطاف‌پذیری ایجاد کنند، ایمنی را برای بازدیدکنندگان افزایش دهند و تجربیات جدیدی را برای نشان دادن آلبرتا به عنوان یک مقصد برتر گردشگری بومی توسعه دهند.

9 مارس 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

از آنجایی که کانادایی ها شروع به ایجاد برنامه های سفر جدید می کنند، دولت کانادا در حال سرمایه گذاری در بخش گردشگری بومی آلبرتا است. این سرمایه‌گذاری‌ها انعطاف‌پذیری ایجاد می‌کند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تجارب منحصربه‌فردی را ایجاد کنند که بازدیدکنندگان داخلی و بین‌المللی را به استان جذب کند و بخش رو به رشد را برای موفقیت مداوم در بلندمدت قرار دهد.

امروز، محترم رندی بواسونالت، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی، به نمایندگی از محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، ترکیبی را اعلام کردند. سرمایه گذاری بیش از 1.3 میلیون دلار برای تقویت انعطاف پذیری بخش گردشگری بومی و ادامه به نمایش گذاشتن آلبرتا به عنوان یک مقصد گردشگری برتر در کانادا.

بودجه دولت کانادا از سازمان های زیر حمایت می کند:

  • سرمایه گذاری فدرال به مبلغ 843000 دلار از استراتژی گردشگری بومی آلبرتا و برنامه عملیاتی پنج ساله برای کمک به اپراتورهای گردشگری بومی آلبرتا برای سازگاری با تغییرات بازار حمایت می کند. فعالیت‌های کلیدی تاب‌آوری تحت این ابتکار شامل توسعه یک برنامه راهنمایی، یک برنامه مشارکت تاب‌آوری و توسعه وب برای نمایش اپراتورهای گردشگری بومی و تجارب است.
  • مرکز اسپارک TELUS کلگری 500000 دلار برای توسعه و راه اندازی تجربه The Sacred Defenders of the Universe دریافت می کند. این تجربه دیجیتالی همهجانبه بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی را به مرکز علمی مشهور جهان جذب می کند. این نمایشگاه دانش و سنت بومی را با استفاده از گالری غوطه ور دیجیتال پیشرفته مرکز با مخاطبان رو به رشدی به اشتراک می گذارد.

با این سرمایه گذاری ها، گردشگری بومی آلبرتا انتظار دارد به ایجاد، حفظ یا گسترش 45 کسب و کار بومی و 100 شغل کمک کند، در حالی که مرکز اسپارک TELUS انتظار دارد پروژه خود تا سال 2023 بیش از 19000 بازدید کننده را جذب کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.