دولت کانادا سرمایه گذاری قابل توجهی را در صنایع نیمه هادی و فوتونیک کانادا اعلام می کند

[ad_1] 240 میلیون دلار به تقویت نقش کانادا به عنوان یک رهبر جهانی در فوتونیک کمک می کند و توسعه و تولید نیمه هادی ها را تقویت می کند. 28 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو نیمه هادی ها که اغلب تراشه ها یا ریزتراشه ها نامیده می شوند، برای امنیت ملی، اقتصاد و منافع فناوری

کد خبر : 172574
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۰
دولت کانادا سرمایه گذاری قابل توجهی را در صنایع نیمه هادی و فوتونیک کانادا اعلام می کند

[ad_1]

240 میلیون دلار به تقویت نقش کانادا به عنوان یک رهبر جهانی در فوتونیک کمک می کند و توسعه و تولید نیمه هادی ها را تقویت می کند.

28 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو

نیمه هادی ها که اغلب تراشه ها یا ریزتراشه ها نامیده می شوند، برای امنیت ملی، اقتصاد و منافع فناوری کانادا حیاتی هستند. دولت کانادا اذعان دارد که مسائل مربوط به تامین نیمه هادی ها بر تمام بخش های اقتصاد تاثیر می گذارد و کانادایی ها را در زندگی روزمره آنها تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که دولت متعهد به همکاری با محققان و مشاغل کانادایی برای تقویت موقعیت کانادا در این صنعت است.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، برنامه چالش نیمه هادی را اعلام کرد، صندوقی به مبلغ 150 میلیون دلار از طریق صندوق نوآوری استراتژیک برای انجام سرمایه گذاری های هدفمند برای ایجاد نقاط قوت داخلی کانادا مرتبط با توسعه و عرضه نیمه هادی ها او همچنین 90 میلیون دلار بودجه برای شورای ملی تحقیقات مرکز ساخت فوتونیک کانادا (CPFC) اعلام کرد.

چالشی که امروز اعلام شد نشان دهنده تعهد اولیه کانادا به سرمایه گذاری در پروژه های نوآوری است که اکوسیستم نیمه هادی نوآورانه ما را تقویت و مقیاس می کند. دولت از کسب‌وکارها می‌خواهد تا پیشنهادات جاه‌طلبانه و متحول‌کننده را در حوزه‌های اولویت‌دار تحقیق، تجاری‌سازی، و ظرفیت توسعه یافته تولید نیمه‌رساناها شناسایی کنند. این به صنعت نیمه هادی کانادا کمک می کند تا نقش خود را در زنجیره تامین فناوری اطلاعات و ارتباطات آمریکای شمالی افزایش دهد.

سرمایه گذاری در CPFC شاهد ارتقای حیاتی تجهیزات، بهبود ظرفیت و قابلیت مرکز برای رسیدگی به پیچیدگی روزافزون فناوری پیشرو که توسط مشتریانش به بازار آورده شده است، خواهد بود. یک دارایی کلیدی در بخش فوتونیک کانادا در دو دهه گذشته، CPFC تنها ریخته گری نیمه هادی مرکب در آمریکای شمالی است که به طور عمومی اداره می شود و برای استفاده همگان باز است. این شرکت دارای سابقه قابل توجهی در ارائه خدمات تاثیرگذار ساخت دستگاه فوتونیک به بخش های تحقیقاتی و خصوصی است که به رشد بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​کانادایی در صنایعی مانند مخابرات، سنجش محیط زیست، خودروسازی، دفاع و هوافضا کمک می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.