دولت کانادا سازگاری با تأثیرات تغییرات آب و هوایی در کانادا را منتشر می کند: به روز رسانی استراتژی ملی سازگاری

[ad_1] 11 آگوست 2021 – اتاوا (انتاریو) کانادایی ها در حال حاضر آثار مخرب تغییرات آب و هوایی را مشاهده کرده و تجربه می کنند. آب و هوای کانادا دو برابر سریعتر از میانگین جهانی و سه برابر سریعتر در شمال گرم می شود. در سراسر کشور ، تغییرات آب و هوایی بر جوامع ،

کد خبر : 93165
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
دولت کانادا سازگاری با تأثیرات تغییرات آب و هوایی در کانادا را منتشر می کند: به روز رسانی استراتژی ملی سازگاری

[ad_1]

11 آگوست 2021 – اتاوا (انتاریو)

کانادایی ها در حال حاضر آثار مخرب تغییرات آب و هوایی را مشاهده کرده و تجربه می کنند. آب و هوای کانادا دو برابر سریعتر از میانگین جهانی و سه برابر سریعتر در شمال گرم می شود. در سراسر کشور ، تغییرات آب و هوایی بر جوامع ، اقتصاد و محیط زیست ما تأثیر می گذارد و خطرات جدی برای سلامتی و رفاه ما به همراه دارد. به همین دلیل است که در دسامبر 2020 ، به عنوان بخشی از برنامه تقویت شده آب و هوا ، محیط سالم و اقتصاد سالم، دولت کانادا متعهد به توسعه اولین استراتژی سازگاری ملی کانادا شد.

امروزه ، با ادامه کار در جهت توسعه استراتژی ، دولت کانادا گزارشی با عنوان منتشر کرد سازگاری با تأثیرات تغییرات آب و هوایی در کانادا: به روز رسانی استراتژی ملی سازگاری این گزارش بر اساس اولین دور گفتگوها با استانها و مناطق ، سازمانهای غیردولتی ، بخش خصوصی ، نمایندگان بومی و سازمانهای جوانان برای شناسایی اهداف و اصول استراتژی است.

همچنین ، دولت کانادا میزهای مشاوره سازگاری را به رهبری سازمان های محیط زیستی ، کارشناسان سازگاری ، مردم بومی و سایر شرکای کلیدی ، از جمله جوانان ، از سراسر کشور راه اندازی می کند. این شرکا مأموریت دارند که چارچوبی برای اقدامات سازگاری مشخص ، با اهداف و مشاوره در مورد چگونگی مواجهه با تغییرات آب و هوا ایجاد کنند.

موج گرمای شدید و آتش سوزی در غرب کانادا در تابستان امسال ضرورت سازگاری با تغییرات آب و هوایی را نشان می دهد. در شمال ، ذوب شدن یخبندان دائمی شیوه های سنتی زندگی و زیرساخت ها را به چالش می کشد. در سایر مناطق کانادا ، کشاورزان همچنان محصولات خود را در اثر خشکسالی و سیل از دست می دهند و جوامع ساحلی با موج شدید طوفان و فرسایش ساحلی دست و پنجه نرم می کنند.

با گرم شدن هوا ، این نوع حوادث بیشتر اتفاق می افتد. آنها به وضوح ضرورت سرعت بخشیدن به اقدامات سازگاری را در کنار تلاش های کاهش دهنده ادامه می دهند. اولین استراتژی سازگاری ملی کانادا نحوه حفاظت از کانادایی ها را مشخص می کند – از جمله اقداماتی که سرمایه گذاری ها را برای افزایش تاب آوری جوامع و حفاظت از سلامت و ایمنی عمومی و همچنین اکوسیستم های طبیعی و تنوع زیستی متمرکز می کند.

سازگاری مورد نیاز است و تا زمانی که استراتژی در حال توسعه است ادامه خواهد یافت. دولت فدرال تا کنون اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

در سال 2021 ، کانادا 3.79 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید مربوط به سازگاری و انعطاف پذیری تغییرات آب و هوایی اعلام کرد. این شامل سرمایه گذاری در مقاوم سازی در برابر آتش سوزی ، نقشه های سیل ، سازگاری بهداشتی و استانداردهای حمایت از تاب آوری زیرساخت ها ، و همچنین 1.9 میلیارد دلار اعلام شده در بودجه 2021 برای حمایت از اقدامات مقابله ای و استانی منطقه ای و بازیابی است. کانادا همچنین اولین ارتباط تطبیقی ​​خود را به کنوانسیون چارچوب تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (UNFCCC) در 12 ژوئیه 2021 ، همراه با مشارکت افزایش یافته ملی تعیین کرد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.