دولت کانادا روز ملی مراقبان را برجسته می کند

[ad_1] 5 آوریل 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا امروز کمال خرا وزیر سالمندان به همراه ژان ایو دوکلوس وزیر بهداشت و کارولین بنت وزیر بهداشت و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت بیانیه زیر را صادر کردند: امروز روز ملی مراقب است و مایلیم از میلیون ها مراقبی که در زندگی بسیاری از

کد خبر : 188545
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
دولت کانادا روز ملی مراقبان را برجسته می کند

[ad_1]

5 آوریل 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

امروز کمال خرا وزیر سالمندان به همراه ژان ایو دوکلوس وزیر بهداشت و کارولین بنت وزیر بهداشت و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت بیانیه زیر را صادر کردند:

امروز روز ملی مراقب است و مایلیم از میلیون ها مراقبی که در زندگی بسیاری از افراد تغییر ایجاد می کنند تشکر کنیم. در طول همه‌گیری، مراقبان برای کشور ما حضور داشتند. و با پیشرفت همه‌گیری، ما از کمک‌هایی که مراقبین برای کمک به مردم کانادا در جوامع و خانه‌ها و محل سکونت‌شان کرده‌اند – و همچنان انجام می‌دهند – تجلیل می‌کنیم.

مراقبان – متشکرم! سخت کوشی شما به بسیاری از افراد کمک می کند تا با انزوا مبارزه کنند، مدت بیشتری مستقل زندگی کنند و در ارتباط باقی بمانند. ما قدردانی می کنیم که برای بسیاری از شما تلاش برای ایجاد تعادل بین کار با دستمزد و مراقبت بدون مزد مهم است. در حالی که ممکن است احساس کنید اقدامات شما کوچک هستند و مورد توجه قرار نمی گیرند، ما می خواهیم به شما بگوییم که تأثیر شما بزرگتر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید. شما در حال بهبود کیفیت زندگی عضو خانواده، دوست یا همسایه خود هستید. تعهد شما به مراقبت همه ما را الهام می بخشد.

شغل یک مراقب می تواند کار سختی باشد. مراقبان اغلب به دیگران قبل از خود فکر می کنند، به ویژه به این دلیل که کسانی که از آنها مراقبت می کنیم، کسانی هستند که دوستشان داریم. با این حال، گاهی اوقات این سطح از مراقبت به قیمت سلامت روان تمام می شود. مهم است که اذعان کنیم که بیش از نیمی از مراقبان احساس می‌کنند که سلامت روانی آنها تأثیر منفی گذاشته است.

مراقبان – شما تنها نیستید. اگر نیاز به صحبت با شخصی دارید، از پورتال Wellness Together Canada دیدن کنید یا برنامه همراه آن PocketWell را دانلود کنید. اینها از جمله خدماتی هستند که امیدواریم به آنها دسترسی داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که در حین مراقبت از دیگران، پشتیبانی لازم را دریافت خواهید کرد.

در روز ملی مراقبین، لطفاً در شناخت، جشن گرفتن و تشکر از مراقبین در سراسر کانادا به ما بپیوندید.

با استفاده از هشتگ #NationalCaregiverDay یا بازدید از سالمندان در کانادا به گفتگوی آنلاین بپیوندید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.