دولت کانادا دستورالعملی برای بهترین پروژه های جدید نفت و گاز در کلاس و الزامات انتشار خالص صفر تا سال 2050 ایجاد می کند.

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو بخش نفت و گاز به عنوان یک کمک کننده اقتصادی عمده به کشور و بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای در کانادا، نقش مهمی در تحقق اهداف آب و هوایی کانادا دارد. برای رقابتی ماندن در بازار جهانی که از احتراق سوخت‌های فسیلی برای رسیدگی به تغییرات آب

کد خبر : 189307
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
دولت کانادا دستورالعملی برای بهترین پروژه های جدید نفت و گاز در کلاس و الزامات انتشار خالص صفر تا سال 2050 ایجاد می کند.

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

بخش نفت و گاز به عنوان یک کمک کننده اقتصادی عمده به کشور و بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای در کانادا، نقش مهمی در تحقق اهداف آب و هوایی کانادا دارد. برای رقابتی ماندن در بازار جهانی که از احتراق سوخت‌های فسیلی برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی و افزایش امنیت انرژی دور می‌شود، تولید نفت جدید کانادا که تحت ارزیابی تأثیر فدرال قرار دارد، باید استانداردهای بالاتری را نیز رعایت کند. پروژه‌های جدید باید عملکرد انتشار گازهای گلخانه‌ای را ارائه دهند – میزان آلودگی گازهای گلخانه‌ای که برای تولید یک بشکه نفت یا متر مکعب گاز طبیعی لازم است – که در کلاس بهترین است، و همه پروژه‌های نفت و گاز آینده باید تا صفر خالص باشند. 2050.

امروز وزیر محترم محیط زیست و تغییرات اقلیمی استیون گیلبولت، برنامه هایی را برای توسعه راهنمایی هایی اعلام کرد که حامیان پروژه های جدید تولید نفت و گاز را که مشمول ارزیابی تأثیر فدرال می شوند نیاز دارد تا نشان دهند که آنها «بهترین عملکرد در کلاس» را در میزان انتشار کم خواهند داشت.

با وجود برخی تقاضاهای جهانی برای نفت و گاز حتی زمانی که اقتصاد جهانی به انتشار خالص صفر برسد، اکنون زمان مناسبی است که کانادا را به پاک ترین تولیدکننده نفت و گاز جهانی تبدیل کنیم. حرکت به سمت ارائه محصولات و خدمات انرژی کم کربن و بدون انتشار به تضمین رقابت و رفاه اقتصادی و ایجاد مشاغل خوب و پایدار برای کانادایی ها کمک خواهد کرد.

راهنمای جدید توضیح می‌دهد که چگونه حامیان پروژه‌های جدید نفت و گاز مشمول ارزیابی تأثیر فدرال باید از تحلیل‌های مورد نیاز ارزیابی استراتژیک دولت کانادا از اقلیم استفاده کنند. تغییر (SACC) برای نشان دادن اینکه پروژه “بهترین در کلاس” خواهد بود، مانند:

  • نشان می دهد که این پروژه فناوری های پیشرفته و بهترین محیط زیست را ادغام می کند تمرینات (BEP)از جمله فناوری های نوظهور، برای به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای؛
  • مقایسه انتشار گازهای گلخانه ای پروژه با پروژه های با عملکرد بالا در جهان؛ و
  • توسعه طرحی برای دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 در صورتی که پروژه پس از آن تاریخ به فعالیت خود ادامه دهد.

دستورالعمل جدید همچنین شامل اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه یک پروژه پیشنهادی با انتقال کلی اقتصادی به اقتصاد کم کربن سازگار است، از جمله ملاحظاتی مانند نحوه رقابتی بودن پروژه در سراسر سناریوهای گذار جهانی با کربن پایین و سناریوهای صفر خالص، و چگونگی سازگاری پروژه ارائه شده است. از حمایت از فعالیت ها و دارایی هایی که در خطر انقراض ناشی از کاهش تقاضا هستند اجتناب می کند.

توسعه راهنما از طریق مشاوره با صنعت، استان ها، مناطق، مردم بومی و سایر ذینفعان اطلاع رسانی خواهد شد.

رقابت پذیری کربن

با توجه به تغییرات آب و هوایی و پاک‌تر شدن عرضه جهانی سوخت‌های فسیلی، بخش نفت کانادا باید به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و هزینه‌ها ادامه دهد تا رقابتی باقی بماند. نمودار زیر نشان می دهد که چگونه اقدامات فدرال مشخص شده در طرح کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030 تضمین می کند که تولید نفت و گاز کانادا در دهه آینده با شدت کمتری (یعنی انتشار کمتر در هر بشکه) کاهش می یابد. در حالی که مسیر واقعی تا سال 2030 بعید به نظر می رسد که یک خط مستقیم باشد، و میانگین جهانی نیز بعید است ثابت بماند، کاهش شدت کربن تولید کانادا به زیر میانگین جهانی هم ممکن است و هم احتمالاً اهمیت فزاینده ای برای کانادایی ها دارد. صنعت برای رقابت در بازار جهانی که به طور فزاینده ای محدود می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.