دولت کانادا دسترسی به مراکز آموزش اولیه فراگیر و مراقبت از کودکان را در سراسر کشور تامین می کند

[ad_1] 3 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کاناداوالدین و سرپرستان کودکان دارای معلولیت همواره با چالش های منحصر به فردی در یافتن گزینه های مراقبت از کودک با کیفیت، مقرون به صرفه و فراگیر که نیازهای خاص فرزندانشان را برآورده می کند، مواجه بوده اند، واقعیتی که با همه گیری کووید-19 تشدید

کد خبر : 137754
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
دولت کانادا دسترسی به مراکز آموزش اولیه فراگیر و مراقبت از کودکان را در سراسر کشور تامین می کند

[ad_1]

3 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

والدین و سرپرستان کودکان دارای معلولیت همواره با چالش های منحصر به فردی در یافتن گزینه های مراقبت از کودک با کیفیت، مقرون به صرفه و فراگیر که نیازهای خاص فرزندانشان را برآورده می کند، مواجه بوده اند، واقعیتی که با همه گیری کووید-19 تشدید شده است. به همین دلیل است که دولت کانادا مصمم است یک سیستم یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودک ایجاد کند که از ابتدا فراگیر باشد و به همه کودکان شانس برابر برای موفقیت بدهد.

امروز، به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD)، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولان، کارلا کوالتراف، فراخوانی را برای طرح‌های پیشنهادی برای بخش جدید پروژه‌های کوچک توانمندسازی دسترسی (EAF) در زمینه یادگیری زودهنگام اعلام کرد. مراقبت از کودک (ELCC).

حداکثر 25 میلیون دلار در طی دو سال از طریق این فراخوان برای طرح‌هایی که به بهبود دسترسی و ایمنی مراکز آموزش اولیه و مراقبت از کودکان تحت نظارت و/یا دارای مجوز در سراسر کشور کمک می‌کنند، اختصاص داده می‌شود. این بودجه می تواند تقریباً به 350 مرکز مراقبت از کودک کمک کند و از بهبود زیرساخت های قابل دسترس مانند رمپ ها، درها، دستشویی ها، آسانسورها، آسانسورها و سازه های بازی حمایت کند. پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دسترس نیز واجد شرایط حمایت مالی هستند. جلسات اطلاع رسانی آنلاین برای سازمان های پشتیبانی از طریق فرآیند درخواست ارائه می شود. سازمان ها تا 28 ژانویه 2022 فرصت دارند با مراجعه به Canada.ca/enabling-accessibility-fund-early-learning-child-care درخواست دهند.

دولت کانادا متعهد به ایجاد یک سیستم آموزش زودهنگام و مراقبت از کودک در سراسر کانادا است که فراگیر و در دسترس باشد – سیستمی که به خانواده ها در سراسر کشور دسترسی به مراکز آموزش اولیه و مراقبت از کودک با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و فراگیر را ارائه می دهد. به نیازهای آنها این ابتکار با اهداف برنامه اقدام دولت برای گنجاندن معلولیت (DIAP)، به ویژه ایجاد فضاهای فراگیر معلولان، هماهنگ است. همچنین با رفع موانع مشارکت برای والدین و سرپرستان کودکان دارای معلولیت در بازار کار، به حمایت از بهبودی فراگیر کمک می‌کند و رشد اقتصادی قوی و فراگیر را در حالی که کانادا از این همه‌گیری بهبود می‌یابد، هدایت می‌کند.

به عنوان بخشی از کار در حال انجام بر روی DIAP، وزیر Qualtrough همچنین اعلام کرد که Independent Living Canada، با همکاری دیستروفی عضلانی کانادا، به عنوان دریافت کننده 650,000 دلار تحت برنامه مشارکت های توسعه اجتماعی – جزء معلولیت، برای مشاوره بیشتر در مورد توسعه DIAP انتخاب شدند. طی 16 ماه آینده این دو سازمان با ذینفعان معلولیت در سراسر کشور همکاری خواهند کرد تا دیدگاه‌ها و بینش‌های جامعه را در مورد طراحی و اجرای طرح‌های کلیدی تحت DIAP جلب کنند. این تعامل دیدگاه‌هایی را در مورد جمعیت‌های کم‌نمایش و دسترسی سخت‌تر از جمله: سیاه‌پوستان و دیگر افراد دارای معلولیت نژادی و افراد دارای معلولیت که به عنوان LGBTQ2+ شناسایی می‌شوند، ارائه می‌کند.

در نهایت، وزیر کوالترو همچنین از این فرصت استفاده کرد و تاکید کرد که دولت کانادا جایزه پروژه صفر سال 2022 را برای پیشرفت خود دریافت کرده است. قانون قابل دسترس کانادا (ACA). وزیر نیز افتخار بزرگ دریافت این جایزه را از طرف دولت قدردانی کرد. این جایزه شیوه‌ها و سیاست‌های دسترسی نوآورانه را که در ACA گنجانده شده است، به رسمیت می‌شناسد. پروژه صفر از اجرای کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد حقوق افراد دارای معلولیت در سراسر جهان حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.