دولت کانادا در پروژه های جامعه محور برای حمایت از جذب واکسن کووید-19 سرمایه گذاری می کند

21 ژانویه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و

کد خبر : 159002
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۱۶
دولت کانادا در پروژه های جامعه محور برای حمایت از جذب واکسن کووید-19 سرمایه گذاری می کند


21 ژانویه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

واکسیناسیون یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از سلامت کانادایی ها و مردم سراسر جهان است. در مبارزه با کووید-19، بسیار مهم است که تا حد امکان افراد زیادی برای کمک به حفظ سلامت خود و جوامعشان و محافظت از سیستم مراقبت های بهداشتی ما واکسینه شوند.

با این حال، ما می دانیم که برخی از کانادایی ها در مورد واکسینه شدن شک و تردید دارند. مبارزه با انتشار اطلاعات مضر و نادرست بهداشتی برای واکنش همه‌گیر ما حیاتی است، زیرا انتشار اطلاعات نادرست همچنان اعتماد واکسن را تضعیف می‌کند و می‌تواند مانع تلاش‌های ما برای واکسیناسیون کووید-19 شود.

به این ترتیب، امروز وزیر بهداشت، محترم ژان ایو دوکلوس، سرمایه گذاری 14 میلیون دلاری اضافی در صندوق مشارکت ایمن سازی (IPF) برای پروژه هایی که به اطلاعات نادرست در مورد COVID-19 و واکسن های مورد استفاده برای محافظت در برابر آن می پردازند، اعلام کرد. این امر کل سرمایه گذاری دولت کانادا در IPF را از سال 2020 به 78 میلیون دلار می رساند که 45.5 میلیون دلار آن به حمایت از طرح های ملی، منطقه ای و محلی اختصاص یافته است.

دلایل تردید در واکسن پیچیده است، و سرمایه گذاری از طریق IPF با هدف رسیدگی به این عوامل و از بین بردن شکاف در تردید و جذب واکسن از طریق مداخلات مبتنی بر شواهد، فرهنگی مرتبط و مبتنی بر جامعه است.

تا به امروز، نزدیک به 100 پروژه مبتنی بر جامعه با این بودجه راه اندازی شده است، با هدف افزایش اعتماد به واکسن کووید-19 و جذب در جوامع در سراسر کانادا.

این پروژه های مبتکرانه و مبتنی بر شواهد برای حمایت از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سایر رهبران جامعه در افزایش جذب واکسن در میان جمعیت های محروم و به حاشیه رانده شده، از جمله جوامع بومی، نژادی، اقلیت های مذهبی، و جوامع تازه وارد، خدمت می کنند.

IPF یکی از ابزارهای بسیاری است که دولت فدرال از آن برای کمک به مردم در سراسر کشور برای واکسینه شدن برای محافظت از خود، اطرافیان و سیستم مراقبت های بهداشتی ما استفاده می کند. دولت کانادا به همکاری نزدیک با کارشناسان، استان ها و مناطق، جوامع بومی و شرکای جامعه برای افزایش اعتماد به واکسن و رفع بهتر موانعی که ممکن است افراد برای واکسینه شدن با آن مواجه شوند، ادامه می دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.