دولت کانادا در نوآوری و فناوری برای مقابله با چالش های کشاورزی سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 15 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کانادا پیشرو جهانی در نوآوری کشاورزی و توسعه فناوری است. دولت کانادا اهمیت نوآوری کشاورزی را به رسمیت می شناسد، زیرا به حمایت از پایداری کمک می کند و بخش را رقابتی و در موقعیت مناسب برای آینده نگه می

کد خبر : 179277
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
دولت کانادا در نوآوری و فناوری برای مقابله با چالش های کشاورزی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

15 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کانادا پیشرو جهانی در نوآوری کشاورزی و توسعه فناوری است. دولت کانادا اهمیت نوآوری کشاورزی را به رسمیت می شناسد، زیرا به حمایت از پایداری کمک می کند و بخش را رقابتی و در موقعیت مناسب برای آینده نگه می دارد. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، سرمایه گذاری بیش از 860000 دلار در شش کسب و کار تحت برنامه راه حل های نوآورانه کانادا (ISC) را اعلام کرد.

در مجموع شش کسب و کار کوچک تا 150000 دلار برای پیشرفت اتوماسیون و فناوری های روباتیک برای حل چالش هایی مانند بهره وری کار و کمبود نیروی کار و کارایی عملیاتی در بخش کشاورزی دریافت می کنند. این اعلامیه به دنبال اعلام قبلی یک میلیون دلاری به هفت پروژه از طریق ISC است.

این برنامه به نوآوران با ایده های جسورانه فرصتی را برای توسعه راه حل ها، محصولات، فن آوری های جدید خود برای رسیدگی به چالش های بخش کشاورزی فراهم می کند که منجر به بخش شکوفاتر و رقابتی تر می شود.

کارخانه های فرآوری گوشت به کار دستی متکی هستند و محیط های چالش برانگیزی برای مدیریت موثر هستند. هنگامی که توجه به یک منطقه متمرکز شود، سایر زمینه های فرآوری گوشت ممکن است عقب بیفتند. دولت این معضل را می شناسد. پروژه هایی که از طریق چالش توسعه فناوری فرآوری گوشت در کانادا بودجه دریافت می کنند، با هدف ایجاد پیشرفت در اتوماسیون از طریق روباتیک، هوش مصنوعی و سایر اشکال نوآوری برای کاهش اتکا به کار دستی در بخش فرآوری گوشت کانادا خواهد بود.

محیط زیست کنترل شده کشاورزی (CEA) یک سیستم تولید مبتنی بر فناوری داخلی است که در آن محصولات زراعی تحت یک محیط اصلاح شده و بسیار مطبوع رشد می کنند. تولید CEA کار فشرده ای دارد، از جمله وظایفی مانند کاشت، مدیریت گیاهان، تمیز کردن، برداشت، مدیریت آفات، هرس، دسته بندی و بسته بندی. پروژه هایی که از طریق چالش افزایش اتوماسیون در کشاورزی CEA بودجه دریافت می کنند، برای توسعه اتوماسیون و فن آوری های رباتیک برای کاهش زمان صرف شده برای کارهای فشرده و کاهش هزینه های تاسیسات CEA کار خواهند کرد.

دولت کانادا متعهد به حمایت از نوآوری های کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان است تا به توسعه راه حل های کارآمد، پایدار و مقرون به صرفه کمک کند تا اطمینان حاصل شود که بخش کشاورزی کانادا همچنان رقابتی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.