دولت کانادا در مرکز تحقیقاتی جدید برای توسعه محصولات مبتنی بر زیست در Trois-Rivières سرمایه گذاری می کند

[ad_1] Innofibre 2.25 میلیون دلار حمایت مالی از CED دریافت می کند. این کمک بخشی از کمک نزدیک به 40 میلیون دلاری دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است. Trois-Rivières، کبک، 9 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از نوآوری و توسعه

کد خبر : 176470
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
دولت کانادا در مرکز تحقیقاتی جدید برای توسعه محصولات مبتنی بر زیست در Trois-Rivières سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

Innofibre 2.25 میلیون دلار حمایت مالی از CED دریافت می کند. این کمک بخشی از کمک نزدیک به 40 میلیون دلاری دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است.

Trois-Rivières، کبک، 9 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از نوآوری و توسعه فناوری ها و محصولات سبزتر، توسعه اقتصادی در مناطق کبک را تقویت می کند. به همین دلیل است که پاسکال سنت اونگ، نماینده محترم پارلمان بروم-میسیسکو، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، در جریان بازدید خود از مرکز تحقیقاتی اینوفیبر امروز از فرصت استفاده کرد و این بودجه را اعلام کرد.

در موقعیتی قوی برای تبدیل شدن به یک بازیگر بی‌رقیب در گذار به یک اقتصاد سبز و پایدار، مرکز نوآوری محصولات سلولزی (Innofibre) باید ظرفیت خود را برای نوآوری و انتقال فناوری تقویت کند تا به کسب‌وکارها و مؤسساتی که در خدمت آنها هستند کمک کند تا ظرفیت خود را بهبود بخشند. برای نوآوری، از جمله با توسعه فناوری های پاک مرتبط با محصولات مبتنی بر زیست.

برای حمایت از Innofibre در ماموریت مربیگری خود، CED به این مرکز 2.25 میلیون دلار کمک غیرقابل بازپرداخت اعطا می کند. کمک‌های دولت کانادا به آن امکان می‌دهد زیرساخت‌های تحقیقاتی را ایجاد کند که مکمل آنچه در حال حاضر وجود دارد را بسازد و بر تهویه‌سازی و بازیابی زیست توده، محصولات ترموفرم‌شده و بسته‌بندی قابل بازیافت و کمپوست تمرکز کند.

به طور خاص، این کمک ایننوفایبر را قادر می‌سازد تا هزینه‌های مختلف مربوط به راه‌اندازی سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی، نصب فیبر نوری، خرید یک مگادوم برای تجهیزات تهویه‌کننده زیست توده و خرید مبلمان داخلی را پوشش دهد.

Innofibre یکی از سه مرکز کالج Cégep de Trois-Rivières برای انتقال فناوری (CCTTs) است. ماموریت این مرکز تحقیقاتی در سطح جهانی کمک به موقعیت‌یابی تکنولوژیکی و توسعه پایدار خمیر و کاغذ کبک و صنعت تصفیه زیستی است. با ساخت این غرفه جدید، CCTT می‌تواند توسعه فناوری مشتریان خود را تسریع بخشد، زیرساخت‌هایی را ارائه دهد که نیازهای رو به رشد را برآورده می‌کند، و مشاغل با کیفیت در منطقه موریس ایجاد می‌کند.

نقل قول ها

«دولت ما برای نشان دادن اینکه اقتصاد قوی و محیط زیست سالم دست به دست هم می دهند، تعهدات مشخصی می دهد. از جمله اقدامات ما، سرمایه گذاری استراتژیک در فناوری های پاک برای ایجاد مشاغل با کیفیت و تحریک اقتصاد امروز و فردا است. حمایت اعطا شده به Innofibre نمونه قانع‌کننده‌ای از پروژه‌ای است که کانادا را قادر می‌سازد اثرات زیست‌محیطی خود را کاهش دهد و اقتصاد سبز و انعطاف‌پذیر را تقویت کند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

به لطف این بودجه، Innofibre با توسعه راه حل های پایدار برای مسائل زیست محیطی و کمک به دستیابی به اهداف دولت، مشارکت فعالی در بهبود اقتصاد سبز خواهد داشت. مرکز تولیدات مبتنی بر زیست، نیازهای بخش خصوصی را با تسریع توسعه فناوری و کمک به آموزش نیروی کار واجد شرایط، علاوه بر ایجاد تغییرات اجتماعی-اقتصادی در چندین منطقه کانادا، برآورده خواهد کرد.

ژان فیلیپ ژاک، مدیر کل اینوفایبر

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • اعلامیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که در اوایل فوریه آغاز شد و در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید کرد که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.