دولت کانادا در فناوری راکتورهای کوچک مدولار سرمایه گذاری می کند تا به انتقال کانادا به صفر خالص با منابع انرژی پاک تر کمک کند.

[ad_1] این سرمایه گذاری به ایجاد آینده ای سبزتر و حمایت از مشاغل خوب طبقه متوسط ​​کمک خواهد کرد 17 مارس 2022 – برلینگتون، انتاریو کانادا پیشرو در انرژی هسته ای و ایمنی هسته ای است و یکی از امیدوارکننده ترین بازارهای داخلی جهان را برای توسعه ایمن و مسئولانه فناوری راکتورهای کوچک مدولار (SMR)

کد خبر : 180137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
دولت کانادا در فناوری راکتورهای کوچک مدولار سرمایه گذاری می کند تا به انتقال کانادا به صفر خالص با منابع انرژی پاک تر کمک کند.

[ad_1]

این سرمایه گذاری به ایجاد آینده ای سبزتر و حمایت از مشاغل خوب طبقه متوسط ​​کمک خواهد کرد

17 مارس 2022 – برلینگتون، انتاریو

کانادا پیشرو در انرژی هسته ای و ایمنی هسته ای است و یکی از امیدوارکننده ترین بازارهای داخلی جهان را برای توسعه ایمن و مسئولانه فناوری راکتورهای کوچک مدولار (SMR) دارد. SMR ها پتانسیل ارائه مزایای اقتصادی قوی برای اقتصاد کانادا و حمایت از تلاش های کانادا برای دستیابی به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 را دارند.

François-Philippe Champagne، وزیر نوآوری، علم و صنعت، از سرمایه گذاری 27.2 میلیون دلاری در شرکت Westinghouse Electric Canada برای حمایت از پروژه 57 میلیون دلاری خود خبر داد تا نسل بعدی SMR، میکرو راکتور eVinci، با موفقیت مجوز دریافت کند. در کانادا. این فناوری این پتانسیل را دارد که منبع قابل دسترس و قابل حمل تری از انرژی کم کربن را فراهم کند.

با سرمایه‌گذاری در این پروژه، دولت کانادا از نوآوری‌هایی حمایت می‌کند که به جوامع متکی بر سوخت گازوئیل با آلاینده سنگین کمک می‌کند تا به منبع انرژی پاک‌تر تبدیل شوند و در عین حال بیش از 200 شغل با درآمد خوب و تمام وقت ایجاد و حفظ کند. بخش انرژی کانادا

پروژه Westinghouse Electric Canada از طرح نوآوری و مهارت های دولت با کمک به ایجاد نیروی کار بسیار ماهر و پیشبرد تحقیقات در فن آوری های جدید بنیادی – یک جزء کلیدی برای رشد اقتصادی و نوآوری آینده – پشتیبانی می کند. همچنین از برنامه اقدام SMR کانادا که چشم انداز بلندمدت توسعه و استقرار این فناوری را در کانادا و سراسر جهان ترسیم می کند، پشتیبانی می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.