دولت کانادا در صنعت فناوری پاک آلبرتا، Energy Transition Hub سرمایه گذاری می کند

[ad_1] بیش از 3 میلیون دلار از طریق Prairies Economic Development Canada از یک مرکز انتقال انرژی در مرکز شهر کلگری حمایت می کند، ظرفیت کارآفرینی ایجاد می کند و شرکت های فناوری پاک آلبرتا را رشد می دهد. 19 ژانویه 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا (PrairiesCan) از آنجایی که بازارهای

کد خبر : 158013
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
دولت کانادا در صنعت فناوری پاک آلبرتا، Energy Transition Hub سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

بیش از 3 میلیون دلار از طریق Prairies Economic Development Canada از یک مرکز انتقال انرژی در مرکز شهر کلگری حمایت می کند، ظرفیت کارآفرینی ایجاد می کند و شرکت های فناوری پاک آلبرتا را رشد می دهد.

19 ژانویه 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا (PrairiesCan)

از آنجایی که بازارهای جهانی به طور فزاینده ای به دنبال راه حل های پایدارتر برای رفع نیازهای انرژی هستند، بخش فناوری پاک فرصتی را برای تقویت اقتصاد کانادا، ایجاد مشاغل با کیفیت و کمک به آینده ای با کربن پایین ارائه می دهد. یک مطالعه اخیر انتقال انرژی آلبرتا نشان می دهد که بخش فناوری پاک می تواند 170000 شغل ایجاد کند و تا سال 2050 تنها در آلبرتا 61 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی کمک کند. دولت کانادا متعهد است به کسب و کارهای کانادایی کمک کند تا از این رشد سریع سرمایه گذاری کنند و اطمینان حاصل کند که کانادا در توسعه راه حل های فناوری پاک پیشرو است.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا، و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، و محترم رندی بواسونالت، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی، سرمایه گذاری فدرال را اعلام کردند. بیش از 3 میلیون دلار برای تقویت همکاری، پیشبرد رهبری نوظهور، و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی که به رشد کسب و کارهای فعال در بخش فناوری پاک آلبرتا کمک می کند.

بیش از 2.1 میلیون دلار از این کمک فدرال از یک مرکز انتقال انرژی در مرکز شهر کلگری پشتیبانی می کند. بودجه فدرال دانشگاه کلگری و شریک بخش خصوصی Avatar Innovations را قادر می سازد تا فضای اداری خالی در مرکز کلگری را به یک مرکز نوآوری تبدیل کنند که توسعه فناوری های انرژی پاک را پیش می برد.

مرکز انتقال انرژی فضایی را فراهم خواهد کرد که بزرگترین شرکت های انرژی کانادا با استارت آپ ها، مبتکران و سرمایه گذاران انرژی پاک همکاری کنند. این مرکز دسترسی به تجهیزات تخصصی، کارشناسان موضوع انتقال انرژی و برنامه ریزی کارآفرینی را تسهیل خواهد کرد. انتظار می‌رود این ابتکار به‌عنوان یک مرکز مرکزی و مرکز کلاس جهانی انتقال انرژی، به ایجاد حداقل 25 کسب‌وکار جدید طی سه سال آینده کمک کند و از رشد بسیاری دیگر که در بخش انرژی پاک فعالیت می‌کنند، حمایت کند.

سرمایه گذاری 900000 دلاری اضافی از طریق PrairiesCan، مرکز شتابدهنده فناوری پاک Foresight را قادر می سازد تا برنامه های شتاب دهنده اثبات شده خود را در آلبرتا ارائه دهد. آینده‌نگاری از منابع مالی برای ارائه آموزش و ابتکارات جذب سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند که سازمان‌های فناوری پاک در مراحل مختلف افزایش برای رشد و تصاحب سهم بازار جهانی به آن نیاز دارند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.