دولت کانادا در توسعه فناوری امنیت زیستی سرمایه گذاری می کند تا به کشاورزان کمک کند تا خطر شیوع بیماری را کاهش دهند.

[ad_1] 18 مارس 2022 – گوئلف، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا شیوع بیماری توانایی کشاورزان برای حفظ فعالیت های خود را تهدید می کند، با این حال، نوآوری کشاورزی مدرن را متحول می کند و نقش کلیدی در رسیدگی به چالش های کشاورزی ایفا می کند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای

کد خبر : 180572
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
دولت کانادا در توسعه فناوری امنیت زیستی سرمایه گذاری می کند تا به کشاورزان کمک کند تا خطر شیوع بیماری را کاهش دهند.

[ad_1]

18 مارس 2022 – گوئلف، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

شیوع بیماری توانایی کشاورزان برای حفظ فعالیت های خود را تهدید می کند، با این حال، نوآوری کشاورزی مدرن را متحول می کند و نقش کلیدی در رسیدگی به چالش های کشاورزی ایفا می کند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری تا سقف 113575 دلار برای Be Seen Be Safe Ltd. برای تعیین و ترویج یک سیستم فناوری نوآورانه برای کمک به حفاظت از صنعت دام در صورت بروز این بیماری خبر داد. شیوع بیماری.

Be Seen Be Safe Ltd. با تکیه بر پلت فرم موجود فناوری بهداشت مزرعه خود، از بودجه برای تحقیق، آزمایش و توسعه بهترین راه حل سخت افزاری استفاده می کند که امکان ردیابی و ردیابی تریلرها را در زمان واقعی فراهم می کند. پس از تکمیل آزمایش‌ها، این شرکت توصیه‌هایی را در مورد بهترین فناوری به همراه اطلاعات مربوط به استقرار منتشر و توزیع خواهد کرد. با استفاده از داده ها برای نظارت بر حرکت این وسایل نقلیه، کشاورزان می توانند به سرعت شیوع بیماری را مهار کنند، تلفات را محدود کنند و زمان بازگشت به تجارت عادی را کاهش دهند.

شیوع بیماری می تواند تأثیرات عمده ای بر رفاه حیوانات، تأمین غذا، بهره وری و سلامت روان تولید کننده داشته باشد و می تواند منجر به خسارات اقتصادی قابل توجهی شود. به همین دلیل است که دولت کانادا از توسعه فناوری‌های امنیت زیستی حمایت می‌کند که می‌تواند به کشاورزان در مدیریت این خطر کمک کند.

دولت کانادا متعهد به حمایت از نوآوری‌های کسب‌وکارهای کوچک است، زیرا آنها راه‌حل‌هایی را برای اطمینان از سازگاری بخش کشاورزی کانادا و ماندن رقابتی آن‌ها ایجاد می‌کنند. محصول نوآورانه Be Seen به صنعت دام کمک می کند تا انعطاف پذیری خود را بهبود بخشد و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا به سرعت واکنش نشان دهند و در صورت وقوع فاجعه اثرات را محدود کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.