دولت کانادا در تجهیزات آزمایشی جدید برای تولید کنندگان و مبتکران در غرب کانادا سرمایه گذاری می کند

[ad_1] PrairiesCan سرمایه گذاری بیش از 600000 دلار قابلیت های افزایش یافته ای را برای توسعه محصول فراهم می کند و مزیت رقابتی تولید کنندگان در غرب را افزایش می دهد. 18 ژانویه 2022 – وینیپگ، مانیتوبا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا دولت کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تولیدکنندگان کانادایی غربی ابزارها

کد خبر : 157470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
دولت کانادا در تجهیزات آزمایشی جدید برای تولید کنندگان و مبتکران در غرب کانادا سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

PrairiesCan سرمایه گذاری بیش از 600000 دلار قابلیت های افزایش یافته ای را برای توسعه محصول فراهم می کند و مزیت رقابتی تولید کنندگان در غرب را افزایش می دهد.

18 ژانویه 2022 – وینیپگ، مانیتوبا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

دولت کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تولیدکنندگان کانادایی غربی ابزارها و منابع مورد نیاز برای نوآوری و رقابتی شدن را دارند. تجهیزات دیجیتال جدید در موسسه ماشین آلات کشاورزی پریری (PAMI) در Portage la Prairie، مانیتوبا به بهبود طراحی محصول و فرصت‌های عملکرد برای تولیدکنندگان کمک می‌کند و در عین حال نرخ شکست محصول را کاهش می‌دهد.

همکاری با PAMI به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که طراحی محصول را در اوایل چرخه توسعه بهبود بخشند و در نتیجه هزینه و ریسک را کاهش دهند. این تجهیزات تست امکان شبیه سازی چرخه عمر یک قطعه را در عرض چند روز فراهم می کند. آزمایش زودهنگام تولیدکنندگان را قادر می سازد تا به سرعت نوآوری کنند و مواد پیشرفته و تکنیک های ساخت را اتخاذ کنند. دسترسی به آزمایش‌های اولیه در توسعه و اعتبارسنجی مواد و روش‌های جدید، میزان خرابی قطعات یا سیستم‌ها را کاهش می‌دهد و مزیت رقابتی تولیدکنندگان در غرب را افزایش می‌دهد.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمالی، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزارهای کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، بودجه 602510 دلاری را برای حمایت از موسسه ماشین آلات کشاورزی پریری (PAMI) با ارتقاء اساسی هیدرولیک آنها اعلام کردند. سیستم تست ماشین آلات این سرمایه‌گذاری، از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) و برنامه تنوع غربی، حمایت دولت کانادا از کسب‌وکارها و سازمان‌های کانادایی را نشان می‌دهد که به دنبال ایجاد، بهبود یا افزایش بازده اقتصادی، امکانات و تجربیات هستند.

با پشتیبانی PrairiesCan، PAMI تجهیزات دیجیتال جدیدی را خریداری و نصب کرده است. نتایج آزمایش با استانداردهای تست صنعتی سازندگان مطابقت دارد و در عین حال داده‌های تست شخص ثالث سریع‌تر، ارزان‌تر و دقیق‌تر را ارائه می‌دهد. خدمات آزمایش حیاتی مانند اینها به طور منحصر به فرد در غرب کانادا از طریق PAMI در دسترس هستند. تجهیزات تست دیجیتال تضمین می کند که تولید کنندگان می توانند عملکرد محصول را در برابر استانداردهای نظارتی جهانی در بخش های مختلف تأیید کنند. این بدان معناست که فرصت‌های بخش بازار جدید برای تولیدکنندگان تجهیزات اصلی در استان‌های پریری باز است.

دولت کانادا متعهد به ایجاد یک اقتصاد قوی و رقابتی کانادایی با حمایت از تجارت، نوآوری و توسعه اقتصادی جامعه است. این سرمایه‌گذاری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی و همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای افزایش رقابت و بهره‌برداری از فرصت‌های رشد حمایت می‌کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.