دولت کانادا در تاریخ 1 آوریل، شرایط آزمون قبل از ورود را برای مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند حذف خواهد کرد

[ad_1] 17 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا امروز، دولت کانادا اعلام کرد که از 1 آوریل 2022 در ساعت 12:01 بامداد EDT، مسافران کاملاً واکسینه شده دیگر نیازی به ارائه نتیجه آزمایش COVID-19 قبل از ورود برای ورود به کانادا از طریق هوا، زمین یا آبی ندارند. مسافرانی که کاملاً

کد خبر : 180344
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
دولت کانادا در تاریخ 1 آوریل، شرایط آزمون قبل از ورود را برای مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند حذف خواهد کرد

[ad_1]

17 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

امروز، دولت کانادا اعلام کرد که از 1 آوریل 2022 در ساعت 12:01 بامداد EDT، مسافران کاملاً واکسینه شده دیگر نیازی به ارائه نتیجه آزمایش COVID-19 قبل از ورود برای ورود به کانادا از طریق هوا، زمین یا آبی ندارند. مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند و می خواهند قبل از 1 آوریل 2022 به کانادا برسند، هنوز باید یک آزمایش معتبر قبل از ورود داشته باشند.

به عنوان یادآوری، مسافرانی که از هر کشوری به کانادا می‌رسند و واجد شرایط واکسینه کامل هستند، ممکن است نیاز به انجام آزمایش مولکولی COVID-19 داشته باشند. در بدو ورود اگر برای آزمایش تصادفی اجباری انتخاب شود. مسافرانی که برای آزمایش تصادفی اجباری انتخاب می شوند، ملزم به قرنطینه در انتظار نتیجه آزمایش نیستند.

برای مسافران نیمه یا واکسینه نشده که در حال حاضر مجاز به سفر به کانادا هستند، شرایط تست قبل از ورود تغییر نمی کند. همه مسافران 5 ساله یا بیشتر که واجد شرایط واکسینه کامل نیستند، باید به ارائه مدرکی مبنی بر یک نوع پذیرفته شده از نتیجه آزمایش کووید-19 قبل از ورود، ادامه دهند، مگر اینکه معافیت دیگری وجود داشته باشد:

  • معتبر، تست آنتی ژن منفیتوسط یک آزمایشگاه معتبر یا ارائه‌دهنده آزمایش، که حداکثر یک روز قبل از زمان حرکت اولیه پرواز برنامه‌ریزی‌شده اولیه یا رسیدن آنها به مرز زمینی یا بندر ورودی به خارج از کانادا انجام می‌شود یا مشاهده می‌شود. یا
  • معتبر مولکولی منفی آزمایش حداکثر 72 ساعت قبل از زمان حرکت اولیه پرواز برنامه ریزی شده آنها یا رسیدن آنها به مرز زمینی یا بندر ورودی. یا
  • قبلی مولکولی مثبت آزمایش حداقل 10 روز تقویمی و حداکثر 180 روز تقویمی قبل از زمان حرکت اولیه پرواز برنامه ریزی شده آنها یا رسیدن آنها به مرز زمینی یا بندر دریایی ورودی انجام شده است. توجه به این نکته ضروری است که نتایج آزمایش آنتی ژن مثبت پذیرفته نخواهد شد.

همه مسافران همچنان ملزم به ارائه اطلاعات اجباری خود در ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا وب سایت رایگان) قبل از ورود خود به کانادا هستند. مسافرانی که بدون تکمیل ارسال ArriveCAN وارد می‌شوند، ممکن است مجبور باشند در بدو ورود آزمایش کنند و به مدت 14 روز قرنطینه شوند، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون. مسافران سفر دریایی یا هواپیما باید اطلاعات خود را ظرف 72 ساعت قبل از سوار شدن در ArriveCAN ارسال کنند.

نقل قول ها

“تنظیم اقدامات مرزی کانادا به دلیل عوامل متعددی امکان پذیر است، از جمله نرخ بالای واکسیناسیون کانادا، افزایش در دسترس بودن و استفاده از تست های سریع برای تشخیص عفونت، کاهش بستری شدن در بیمارستان و افزایش دسترسی داخلی به درمان های COVID-19. به عنوان سطح واکسیناسیون و ظرفیت سیستم مراقبت‌های بهداشتی بهبود می‌یابد، ما به بررسی تسهیل بیشتر اقدامات در مرزها – و زمان تنظیم این اقدامات – برای ایمن نگه داشتن مردم در کانادا ادامه خواهیم داد.

ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت

کاهش تعداد مبتلایان به کووید-19، همراه با نرخ بالای واکسیناسیون کانادا و الزامات سخت‌گیرانه واکسیناسیون برای سفر، زمینه را برای گام‌های بعدی در رویکرد محتاطانه و مدنظر دولت ما برای کاهش ایمن اقدامات در مرز ما فراهم کرده است. لغو پیش از ورود آزمایش شرایط لازم برای مسافران به کانادا، استفاده ایمن از فرصت‌های نوظهور برای سفرهای شخصی و کاری را برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند، زیرا سیستم حمل‌ونقل کانادا از همه‌گیری بهبود می‌یابد.”

بزرگوار عمر الغبری
وزیر حمل و نقل

“پس از دو سال چالش برانگیز، همه ما می‌خواهیم اقتصاد کانادا، از جمله بخش گردشگری، رونق گرفته و رشد کند. ما در دولت به نگرانی‌های کسب‌وکارهای گردشگری در سراسر کشور گوش داده‌ایم. ما مطمئن هستیم که به لطف همه کانادایی‌ها. برای محافظت از یکدیگر، اکنون می‌توانیم گام بعدی را برداریم و الزامات آزمایش را برای مسافران کاملاً واکسینه‌شده که وارد کانادا می‌شوند حذف کنیم. اقتصاد، کارگران و صاحبان مشاغل گردشگری از این گام بعدی برای باز کردن مجدد کانادا به روی جهان سود خواهند برد. “

ارجمند رندی بویسون
وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی

“سلامت و ایمنی کانادایی ها اولویت اصلی دولت ما است. با تغییر وضعیت همه گیر در داخل و خارج از کشور، واکنش ما نیز تغییر می کند. من به ویژه می خواهم از کارمندان آژانس خدمات مرزی کانادا برای کار خستگی ناپذیرشان در دو سال گذشته تشکر کنم. ما همیشه این کار را خواهیم کرد. برای امنیت مرزها و محافظت از جوامع خود اقدام کنیم، زیرا این چیزی است که کانادایی ها انتظار دارند.”

ارجمند مارکو ال مندیچینو
وزیر امنیت عامه

حقایق فوری

  • کانادایی‌ها می‌توانند با واکسیناسیون و تقویت، در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند، در صورت داشتن علائم، خود را ایزوله کنند و در صورت امکان خودآزمایی کنند.
  • مسافران قبل از رفتن به مرز باید بررسی کنند که آیا واجد شرایط ورود به کانادا هستند یا خیر. علاوه بر این، برخی استان ها و مناطق ممکن است محدودیت های ورود خود را داشته باشند. قبل از سفر به کانادا، محدودیت ها و الزامات فدرال و استانی یا منطقه ای را بررسی و رعایت کنید.
  • همه مسافرانی که وارد کانادا می شوند، از جمله ساکنان بازگشته، همچنان باید اطلاعات اجباری خود را در ArriveCAN ظرف 72 ساعت قبل از ورود به کانادا وارد کنند.
  • همه مسافران واجد شرایط ورود به کانادا که واجد شرایط واکسینه کامل نیستند، در بدو ورود و در روز هشتم، در حالی که به مدت 14 روز قرنطینه می‌شوند، آزمایش‌های مولکولی کووید-19 را انجام می‌دهند، مگر اینکه در غیر این صورت معاف باشند.
  • مسافران ممکن است در بنادر ورودی به دلیل اقدامات بهداشت عمومی با تاخیر مواجه شوند. مسافران باید رسید ArriveCAN خود را برای ارائه به افسر خدمات مرزی آماده داشته باشند. قبل از رفتن به مرز زمینی، مسافران باید وب سایت آژانس خدمات مرزی کانادا را برای تخمین زمان انتظار مرزی در بنادر زمینی منتخب بررسی کنند.

پیوندهای مرتبط

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

لورل لنوکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر محترم عمر الغبری
وزیر حمل و نقل، اتاوا
[email protected]

الکساندرا برنیر
مدیر ارتباطات
دفتر وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی
(343) 576-4132
[email protected]

الکس کوهن
مدیر ارتباطات
دفتر وزیر امنیت عامه
[email protected]

سوالات عمومی:
613-957-2991
1-866-225-0709

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

روابط رسانه ای
حمل و نقل کانادا، اتاوا
[email protected]
0055-993-613

روابط رسانه ای
نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا
343-291-1777
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.