دولت کانادا در برنامه ای مبتنی بر ویکتوریا ، قبل از میلاد سرمایه گذاری می کند که هدف آن کمک به جوانان دارای معلولیت برای یافتن فرصت های شغلی خوب است

[ad_1] 1 ژوئن 2021 ویکتوریا ، اشتغال و توسعه اجتماعی بریتیش کلمبیا کانادا دولت کانادا همچنان متعهد به ایجاد کانادایی فراگیرتر و قابل دسترسی در طول همه گیری COVID-19 و فراتر از آن است. یکی از راه های تقویت نیروی کار کانادا و بهبود اقتصادی این است که موانعی را که افراد دارای معلولیت هنگام

کد خبر : 92872
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۹
دولت کانادا در برنامه ای مبتنی بر ویکتوریا ، قبل از میلاد سرمایه گذاری می کند که هدف آن کمک به جوانان دارای معلولیت برای یافتن فرصت های شغلی خوب است

[ad_1]

1 ژوئن 2021 ویکتوریا ، اشتغال و توسعه اجتماعی بریتیش کلمبیا کانادا

دولت کانادا همچنان متعهد به ایجاد کانادایی فراگیرتر و قابل دسترسی در طول همه گیری COVID-19 و فراتر از آن است. یکی از راه های تقویت نیروی کار کانادا و بهبود اقتصادی این است که موانعی را که افراد دارای معلولیت هنگام تلاش برای یافتن کار با آن روبرو می شوند برطرف کند.

امروز ، وزیر کار ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، یک رویداد مجازی با دانشگاه ویکتوریا برگزار کرد تا بیش از 958،000 دلار از صندوق فرصت های فدرال افراد دارای معلولیت برای برنامه CanAssist اعلام کند. سازمانی از دانشگاه ویکتوریا ، CanAssist برای کمک به افراد دارای معلولیت برای بهبود کیفیت زندگی و کسب تجربه کاری اختصاص داده شده است. این برنامه به کانادایی های جوان که موانع فیزیکی یا شناختی را با فناوری ها ، برنامه ها و خدمات نوآورانه ای که نیازهای برآورده نشده را برطرف کرده و استقلال ، گنجاندن و رفاه را افزایش می دهد ، ارائه می دهد.

صندوق فرصت های فدرال از پروژه هایی پشتیبانی می کند که به کانادایی های دارای معلولیت که تجربه کاری کمی دارند یا هیچ تجربه کاری ندارند ، کمک می کند. از طریق این پروژه ها ، افراد دارای معلولیت ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای آماده سازی ، کسب و حفظ شغل یا مشاغل آزاد را کسب می کنند. برخی از فعالیتهای پشتیبانی شده توسط برنامه شامل ایجاد اقدامات قابل دسترس و م workثر در کار از خانه است. گسترش فرصت های آموزشی آنلاین ؛ یارانه دستمزد و آموزش مشاغل مورد تقاضا. این برنامه همچنین پروژه هایی را تأمین می کند که آگاهی از مزایای استخدام افراد دارای معلولیت را افزایش می دهد و به کارفرمایان برای ایجاد محیط های کار فراگیر کمک می کند.

همانطور که کانادا همچنان به مقابله با همه گیری کووید -19 می پردازد ، فرصت های شغلی بخش مهمی از بهبود بهتر خواهد بود. به همان اندازه برای بهبود همه گیری کشور مهم است اطمینان از اینکه همه کانادایی ها می توانند از همان ابتدا شرکت کنند.

همانطور که در سخنرانی سپتامبر 2020 از تخت پادشاهی اعلام شد ، دولت کانادا در حال توسعه اولین برنامه اقدام خود برای مشارکت معلولین است که شامل مزایای جدید معلولین کانادا ، بهبود فرایندهای واجد شرایط بودن برای برنامه ها و مزایای معلولین فدرال و اشتغال قوی می شود. استراتژی برای معلولان کانادایی این ابتکارات و برنامه ها به بیشتر افراد دارای معلولیت کمک می کند تا با موفقیت در نیروی کار کانادا شرکت کرده و به طور کامل مشارکت کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.