دولت کانادا در بخش کشاورزی و مواد غذایی ساسکاچوان سرمایه گذاری می کند

[ad_1] کمک مالی 1.5 میلیون دلاری از طریق توسعه اقتصادی چمنزار کانادا (PrairiesCan) از انکوباتور جهانی مشارکت پیشبرد کشاورزی و غذایی حمایت می کند. 12 نوامبر 2021 – ساسکاتون، ساسکاچوان – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا از آنجایی که تقاضا برای محصولات غذایی در سراسر جهان در حال افزایش است، ساسکاچوان در موقعیت منحصربفردی قرار دارد

کد خبر : 128555
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
دولت کانادا در بخش کشاورزی و مواد غذایی ساسکاچوان سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

کمک مالی 1.5 میلیون دلاری از طریق توسعه اقتصادی چمنزار کانادا (PrairiesCan) از انکوباتور جهانی مشارکت پیشبرد کشاورزی و غذایی حمایت می کند.

12 نوامبر 2021 – ساسکاتون، ساسکاچوان – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

از آنجایی که تقاضا برای محصولات غذایی در سراسر جهان در حال افزایش است، ساسکاچوان در موقعیت منحصربفردی قرار دارد تا در چالش تغذیه جمعیت رو به رشد جهانی پیشتاز باشد و از افزایش صادرات محصولات کشاورزی که در مجموع به 17 میلیارد دلار رسیده است، سود بیشتری خواهد برد. 2020. مشارکت جهانی توسعه کشاورزی-غذایی (GAAP)، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط Ag-West Bio (AWB)، موسسه جهانی امنیت غذایی (GIFS) در دانشگاه ساسکاچوان، Innovation Place و ساسکاچوان تاسیس شده است. مرکز توسعه صنایع غذایی (مرکز مواد غذایی)، به شرکت های در مراحل اولیه در بخش کشاورزی و مواد غذایی کمک می کند تا از این فرصت استفاده کنند.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزارهای کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، بودجه 1.5 میلیون دلاری را برای حمایت از GAAP در تلاش‌هایش برای کمک به شرکت‌های کشاورزی و مواد غذایی در پیشرفت فناوری‌هایشان اعلام کرد. به پذیرش بازار GAAP شرکت های امیدوار کننده ای را با دسترسی به امکانات، آموزش، مربیگری، خدمات دربان و سرمایه گذاری فراهم می کند. این بودجه از طریق PrairiesCan در ساسکاچوان تحت برنامه اکوسیستم نوآوری منطقه ای (RIE) ارائه می شود.

تأمین مالی در مراحل اولیه بسیار مهم است تا به ایده های نوآورانه اجازه دهد تا به فناوری های نوآورانه با تأثیر واقعی بر بازار تبدیل شوند. این امر موقعیت کانادا را در اقتصاد جهانی به عنوان یک رهبر نوآوری که به واقعیت منابع محدود در تولید جهانی غذا می پردازد، تقویت می کند. سرمایه‌گذاری امروزی در GAAP از نوآوری‌های کشاورزی در استان‌های پریری حمایت می‌کند و موقعیت رقابتی کانادا را در بازارهای بین‌المللی با گرد هم آوردن منابع نوآوری جدید و موجود، افزایش دسترسی به سرمایه و کمک به استارت‌آپ‌های کشاورزی مواد غذایی افزایش می‌دهد.

GAAP به شرکت های فناوری کشاورزی و مواد غذایی در مراحل اولیه پشتیبانی از جمله:

  • دسترسی چند ساله به گلخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و دفاتر در Innovation Place، و همچنین تخصص و مشاوره در بخش. تسهیلات شامل پلت فرم GIFS Omics and Precision Agriculture (OPAL) برای پشتیبانی از اصلاح نباتات، فناوری‌های پس از برداشت، و فن‌آوری‌های پهپاد، تصویربرداری و حسگر، و همچنین تخصص و مجموعه‌های جوجه‌کشی مرکز غذا خواهد بود.
  • افزایش مقیاس و فرصت‌های شتاب تجاری و همچنین دسترسی به پذیرندگان اولیه و کاربران صنعتی در مقیاس بزرگ – شرکت‌ها را مستقیماً به سهامداران و مشتریان بالقوه متصل می‌کند، به‌ویژه برای فناوری‌هایی که نیاز به آزمایش میدانی دارند.
  • سرمایه گذاری سهام به شرکت هایی هدایت می شود که دانش و نوآوری جدید را به بازار ترجمه می کنند و بنابراین نیاز به سرمایه گذاری های کلان دارند.
  • یک برنامه فرود نرم برای مشتریان داخلی و بین المللی که به دنبال ایجاد حضور در غرب کانادا هستند. علاوه بر حمایت مالی GAAP، مشتریان بین‌المللی ممکن است از طریق برنامه سفر، که به طور مشترک توسط GAAP و انجمن توسعه اقتصادی منطقه‌ای ساسکاتون (SREDA) تامین می‌شود، به حمایت مالی دسترسی داشته باشند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.