دولت کانادا در بخش رو به رشد فناوری پاک بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری می کند

[ad_1] بیش از 13.4 میلیون دلار از مشاغل بریتیش کلمبیایی برای ایجاد مشاغل با کیفیت و حمایت از تعهد کانادا برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال 2050 حمایت می کند. 2 مه 2022 – برنابی، بریتیش کلمبیا – توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا ساکنان بریتیش کلمبیا تأثیر تغییرات آب و هوا و

کد خبر : 201673
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
دولت کانادا در بخش رو به رشد فناوری پاک بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

بیش از 13.4 میلیون دلار از مشاغل بریتیش کلمبیایی برای ایجاد مشاغل با کیفیت و حمایت از تعهد کانادا برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال 2050 حمایت می کند.

2 مه 2022 – برنابی، بریتیش کلمبیا – توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا

ساکنان بریتیش کلمبیا تأثیر تغییرات آب و هوا و بلایای آب و هوایی را دست اول احساس کرده اند. سرمایه گذاری در فناوری پاک باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، حفاظت از محیط زیست و حمایت از اقتصاد می شود. به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد به حمایت از صنعت رو به رشد فناوری پاک بریتیش کلمبیا است.

امروز، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا (PacifiCan)، بیش از 13.4 میلیون دلار بودجه برای شرکت‌های فناوری پاک محلی، از جمله 9.75 میلیون دلار برای Loop Energy Inc. (Loop) اعلام کرد. )، مستقر در برنابی.

Loop تامین کننده کلیدی سیستم های پیل سوختی هیدروژنی است که از گذار به اقتصاد سبز حمایت می کند. با کمک مالی از طریق صندوق مشاغل و رشد PacifiCan، Loop ظرفیت تولید خود را افزایش می دهد و با کمک به تجاری سازی وسایل نقلیه بدون آلایندگی، بخش حمل و نقل پایدارتری در کانادا ایجاد می کند.

این بودجه به Loop اجازه می‌دهد تا تجهیزات جدید خریداری کند و بخش مهمی از فرآیند تولید خود را وارد خانه کند، که اتکای آن به تامین‌کنندگان بین‌المللی را از بین می‌برد. انتظار می رود این پروژه درآمد قابل توجهی ایجاد کند و 119 شغل جدید در برنابی ایجاد کند و فرصت های جدیدی را برای نیروی کار محلی و شرکت های مرتبط با هیدروژن ایجاد کند.

دو شرکت محلی دیگر فناوری پاک نیز از PacifiCan پشتیبانی می‌کنند

Acuva Technologies Inc. (Acuva)

Acuva 3 میلیون دلار از طریق برنامه افزایش مقیاس تجاری و بهره وری (BSP) PacifiCan دریافت می کند. شرکت فناوری پاک مستقر در برنابی، سیستم‌های تصفیه آب را با استفاده از فناوری اختصاصی دیود ساطع نور فرابنفش (UV-LED) ارائه می‌کند.

این کمک مالی به Acuva اجازه می دهد تا محصولات موجود را بهبود بخشد، محصولات جدید را تجاری کرده و آنها را به بازار عرضه کند. انتظار می رود که این پروژه باعث افزایش درآمد و ایجاد بیش از 30 شغل جدید شود.

CORE Energy Recovery Solutions Inc. (CORE)

مبتکر CORE مستقر در ونکوور همچنین 673050 دلار بودجه BSP برای تجاری سازی نمونه اولیه مرطوب کننده پیل سوختی خود، بخش مهمی از سیستم های پیل سوختی هیدروژنی، دریافت می کند. با این بودجه، CORE تولید و کنترل کیفیت را افزایش می دهد، به طوری که این شرکت می تواند محصولاتی برای وسایل نقلیه سنگین بدون آلایندگی، مانند اتوبوس و کامیون تولید کند. انتظار می رود این پروژه 9 شغل جدید ایجاد کند و درآمد را برای شرکت تقویت کند.

دولت کانادا برای رشد اقتصاد و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مبارزه با تغییرات آب و هوایی اقدام می کند. این سرمایه گذاری ها رقابت پذیری خوشه فناوری پاک در بریتیش کلمبیا را بهبود می بخشد، میلیون ها درآمد را برای شرکت های محلی ایجاد می کند و 159 شغل جدید ایجاد می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.