دولت کانادا در اتخاذ شیوه های پایدار و فناوری های پاک در کشاورزی سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 1 آوریل 2022 – St-Hyacinthe، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا دولت کانادا با درک اینکه کشاورزان بازیگران کلیدی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستند، سرمایه گذاری می کند تا به آنها در پذیرش فناوری های پاک و شیوه های کشاورزی پایدار کمک کند. در بازدید از Ferme Roflamme Inc.

کد خبر : 186497
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
دولت کانادا در اتخاذ شیوه های پایدار و فناوری های پاک در کشاورزی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

1 آوریل 2022 – St-Hyacinthe، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

دولت کانادا با درک اینکه کشاورزان بازیگران کلیدی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هستند، سرمایه گذاری می کند تا به آنها در پذیرش فناوری های پاک و شیوه های کشاورزی پایدار کمک کند.

در بازدید از Ferme Roflamme Inc. در سنت هیسینت، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی، و محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک، بر سرمایه گذاری های پیشنهادی دولت کانادا برای کمک به کشاورزان کبک برای ایجاد انعطاف پذیری در برابر تغییرات آب و هوا و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تاکید کرد.

وزیر Bibeau مشارکت فدرال با سه سازمان برای ارائه بودجه تحت عنوان On-Farm Climate Action Fund به کشاورزان در کبک را برجسته کرد.

  • L’Union des producteurs agricoles (UPA)، با همکاری Producteurs de Grains du Québec: حداکثر 19 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان کبک برای اتخاذ شیوه های مدیریت سودمند برای کشت پوششی و مدیریت نیتروژن.
  • انجمن علوفه و علفزار کانادا: تا سقف 10 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان کبک و همچنین کشاورزان در سراسر بریتیش کلمبیا، آلبرتا و ساسکاچوان برای برنامه ریزی و اجرای شیوه های چرای چرخشی.
  • ECOCERT کانادا: حداکثر 4.5 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان ارگانیک معتبر در کبک و سراسر کانادا برای اتخاذ شیوه‌های مدیریت سودمند برای کشت پوششی و مدیریت نیتروژن.

این مدیران پس از یک فراخوان برای درخواست های فردی، بودجه را توزیع می کنند. انتظار می رود فعالیت هایی که از طریق صندوق حمایت می شوند، انتشار گازهای گلخانه ای را تا 2 میلیون تن تا سال 2024 کاهش دهند و در عین حال سلامت و انعطاف پذیری خاک کشاورزان را بهبود بخشند.

علاوه بر این، دولت کانادا 1.9 میلیون دلار برای حمایت از 9 پروژه در سراسر کبک، از جمله Ferme Roflamme، تحت مرحله اول برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) سرمایه گذاری خواهد کرد. این ابتکار توسعه و پذیرش فناوری های پاک را تشویق می کند و به کشاورزان کمک می کند تا رقابت درازمدت خود را تقویت کنند. این بودجه بر سه حوزه اولویت متمرکز شده است: انرژی سبز و بهره وری انرژی. کشاورزی دقیق؛ و اقتصاد زیستی

به عنوان بخشی از برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که اوایل این هفته راه اندازی شد، دولت کانادا بیش از یک میلیارد دلار بودجه جدید را برای تسریع پیشرفت بخش کشاورزی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و باقی ماندن یک رهبر جهانی در کشاورزی پایدار متعهد شده است.

هدف این اقدامات جدید معکوس کردن انتشار گازهای گلخانه ای این بخش از سال 2005 و کاهش انتشار خالص در آینده است. این تلاش ها باید تا 13 میلیون تن کاهش یابد که از 72 میلیون تن در سال 2005 کاهش یافته است.

کانادا به ویژه برای تغذیه پایدار جمعیت رو به رشد جهانی موقعیت خوبی دارد. این امر با سرمایه گذاری در تحقیق و نوآوری، افزایش تعداد کشاورزانی که شیوه های مدیریت سودمند را اتخاذ می کنند و تسهیل دسترسی آنها به فناوری های پاک محقق می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.