دولت کانادا حمایت خود را از جوامع بومی برای پاسخگویی و بهبود اثرات مداوم مدارس مسکونی افزایش می دهد

[ad_1] 10 آگوست 2021 -اتاوا ، قلمرو سنتی ملت Algonquin Anishinaabeg ، انتاریو-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا دولت کانادا اقدامات بیشتری را برای افزایش حمایت از مردم و جوامع بومی انجام می دهد زیرا آنها همچنان به آسیب های بین نسلی مدارس مسکونی پاسخ می دهند و از آنها شفا می یابند. کانادا

کد خبر : 95009
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۴۲
دولت کانادا حمایت خود را از جوامع بومی برای پاسخگویی و بهبود اثرات مداوم مدارس مسکونی افزایش می دهد

[ad_1]

10 آگوست 2021 -اتاوا ، قلمرو سنتی ملت Algonquin Anishinaabeg ، انتاریو-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

دولت کانادا اقدامات بیشتری را برای افزایش حمایت از مردم و جوامع بومی انجام می دهد زیرا آنها همچنان به آسیب های بین نسلی مدارس مسکونی پاسخ می دهند و از آنها شفا می یابند. کانادا در حال گوش دادن و گوش دادن به First Nations ، Inuit و متیس بازماندگان و خانواده های آنها. به منظور ایجاد یک سابقه تاریخی از کودکانی که از مدارس مسکونی به خانه بازنگشته اند ، کانادا همچنان از جوامع حمایت می کند و مکانهای دفن را پیدا کرده و یاد و خاطره جان باختگان بیگناه را گرامی می دارد.

امروز ، کارولین بنت ، وزیر روابط بومی تاج ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، استیون گیلبو ، وزیر میراث کانادا ، و دیوید لامتی ، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا ، اعلام کردند تقریباً 320 میلیون دلار کمک اضافی برای ابتکارات و سرمایه گذاری های تحت هدایت بومیان ، بازماندگان و آگاه سازی فرهنگی برای کمک به جوامع بومی در پاسخگویی و درمان از تأثیرات مداوم مدارس مسکونی.

از این بودجه ، 83 میلیون دلار سرمایه گذاری های موجود برای فرآیندهای تحت هدایت جامعه برای تحقیق و مکان یابی محل های دفن و همچنین بزرگداشت و یادبود کودکان کشته شده در مدارس مسکونی را تکمیل می کند. این منابع علاوه بر 27.1 میلیون دلار است که بخشی از 33.8 میلیون دلار بودجه 2019 برای اجرای تعهدات کمیسیون حقیقت و آشتی در اقدام 72 به 76 است ، که تعهد دولت کانادا را برای حمایت از این مهم به 116.8 میلیون دلار می رساند.

علاوه بر این ، کار توسط روابط بین بومیان تاج و امور شمال کانادا برای ایجاد یک کمیته مشورتی ملی برای مشاوره جوامع و دولت کانادا در زمینه کار مکان های دفن در حال انجام است. این کمیته با مشورت با سازمان های بومی ملی ، متشکل از صاحبان دانش و متخصصان بومی در زمینه هایی مانند باستان شناسی ، پزشکی قانونی ، آسیب شناسی و سلامت روانی است.

ساختمانهای مدارس مسکونی خاطرات دردناکی را به یاد می آورند و بسیاری از جوامع در حال حاضر در حال بحث در مورد آنچه می خواهند با این سازه ها در آینده انجام دهند هستند. کانادا همچنان به حمایت از برنامه های جامعه برای مدیریت این ساختمانها ادامه می دهد – خواه این طرحها شامل تخریب ، بازسازی یا ساخت تاسیسات جدید در ذخیره باشد تا فعالیتهایی که در حال حاضر در این ساختمانها در حال انجام است ادامه یابد. کانادا 100.1 میلیون دلار طی دو سال برای حمایت از این کار اختصاص می دهد. برای دسترسی به این پشتیبانی ، و همچنین حمایت از محل ، بزرگداشت و یادبود بقایا ، جوامع می توانند از طریق برنامه های تأمین بودجه حمایت از جامعه از مدارس مسکونی کودکان ناپدید شده درخواست دهند.

دولت کانادا متعهد است اطمینان حاصل کند که تاریخ غم انگیز و میراث جاری مدارس مسکونی هرگز فراموش نمی شود. برای حمایت از این تلاشها ، 9.6 میلیون دلار در طول سه سال به علاوه 13.4 میلیون دلار طی پنج سال اعلام شده در بودجه 2021 ارائه می شود. این بودجه از ابتکاراتی که یادآور تاریخ و میراث جاری مدارس مسکونی است ، از جمله رویدادها و فعالیتهای مربوط به حمایت ، حمایت می کند. روز ملی حقیقت و آشتی ، که امسال برای اولین بار در 30 سپتامبر جشن گرفته می شود. علاوه بر این ، 20 میلیون دلار بودجه جدید برای ساخت یک بنای ملی در اتاوا به احترام بازماندگان و همه کودکانی که از خانواده ها و جوامع خود گرفته شده اند ، اختصاص می یابد.

وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا از قصد دولت برای انتخاب یک گفتگوی ویژه که با مردم بومی ، دولتهای استانی و منطقه ای و جوامع برای شناسایی اقدامات مورد نیاز و ارائه توصیه های مربوط به قوانین ، مقررات ، سیاست ها و شیوه های فدرال کار می کند ، خبر می دهد. اطراف گورهای بدون نشان و بدون سند و محل دفن در مدارس مسکونی. گفتگوی ویژه و کمیته مشورتی ملی همکاری خواهند کرد و از تخصص یکدیگر استفاده خواهند کرد و از مشارکت استانها و سرزمینها و سایر نهادهای مرتبط مانند کلیساها اطمینان حاصل خواهند کرد.

مدارس مسکونی آسیب های دائمی و آسیب های بین نسلی ایجاد کرده اند. برای بسیاری ، تأیید اخیر محل های دفن خاطرات دردناکی را برانگیخته و بر سلامت روانی آنها تأثیر گذاشته است. برای اطمینان از اینکه بازماندگان در این مدت از حمایت عاطفی و فرهنگی برخوردار هستند ، کانادا از طریق بودجه 2021 سه سال سرمایه گذاری کرد تا سلامت روانی ، فرهنگ و حمایت های عاطفی ضروری را برای بازماندگان مدارس مسکونی و خانواده های آنها و همچنین مدارس روزانه فدرال تحت تأثیر قرار دهد. کانادا همچنین 107.3 میلیون دلار دیگر در سال 2021-2022 برای حمایت از گسترش این خدمات سرمایه گذاری می کند تا اطمینان حاصل شود که کسانی که از آسیب های بین نسلی آسیب دیده اند به این حمایت ها دسترسی خواهند داشت. سرمایه گذاری از طریق بودجه 2021 همچنین از ادامه خط بحران مدرسه مسکونی هند برای بازماندگان و خانواده های آنها حمایت می کند.

همانطور که در بسیاری از نمایشگاه های بزرگداشت کفش ، حیوانات شکم پر و مصنوعات دیگر از جمله علائم ، تصاویر و پیامها نشان داده شده است که در سراسر کانادا به افتخار کودکانی که در مدارس مسکونی ، از جمله در پارلمان هیل شرکت کرده اند ، راه اندازی شده است ، کانادایی ها در مورد تاثیرات مدارس مسکونی و بسیاری از کودکانی که هرگز به خانه بازنگشتند. اینها حقایقی هستند First Nations ، Inuit و متیس جوامع برای نسل های زیادی زندگی کرده اند و در گزارش نهایی کمیسیون حقیقت و آشتی و دعوت به اقدام ثبت شده است. پرداختن به میراث مدارس مسکونی زمان بر است و کانادا این کار را با مشارکت مردم و جوامع بومی انجام می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.