دولت کانادا جزئیات بیشتری در مورد نیازهای جدید واکسن ارائه می دهد

[ad_1] 29 اکتبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا دولت کانادا متعهد است که بخش حمل و نقل خود از جمله کارکنان و مسافران را ایمن و ایمن نگه دارد. واکسیناسیون بهترین خط دفاعی در برابر COVID-19 و انواع آن است. به همین دلیل است که کارمندان و مسافران در بخش‌های هوایی و ریلی تحت

کد خبر : 122542
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
دولت کانادا جزئیات بیشتری در مورد نیازهای جدید واکسن ارائه می دهد

[ad_1]

29 اکتبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

دولت کانادا متعهد است که بخش حمل و نقل خود از جمله کارکنان و مسافران را ایمن و ایمن نگه دارد. واکسیناسیون بهترین خط دفاعی در برابر COVID-19 و انواع آن است. به همین دلیل است که کارمندان و مسافران در بخش‌های هوایی و ریلی تحت نظارت فدرال باید علیه COVID-19 واکسینه شوند.

الزامات لازم از 30 اکتبر

همانطور که دولت کانادا در 13 آگوست اعلام کرد، مسافران در بخش هوایی و ریلی تحت نظارت فدرال باید در برابر COVID-19 واکسینه شوند. پس از رایزنی های گسترده، حمل و نقل کانادا دستورات و راهنمایی های نهایی را به خطوط هوایی و راه آهن برای اجرای الزامات واکسیناسیون برای مسافران صادر کرد که در ساعت 3 صبح (EDT) 30 اکتبر 2021 موثر است. الزامات واکسیناسیون برای همه مسافران بالای 12 سال اعمال می شود. چهار ماهگی که عبارتند از:

  • مسافران هوایی که در پروازهای داخلی، فرامرزی یا بین‌المللی از فرودگاه‌های خاصی در کانادا حرکت می‌کنند. و
  • مسافران ریلی در قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer.

مسافران باید مدارک واکسیناسیون را به خطوط هوایی و راه آهن نشان دهند. برای یک دوره انتقالی کوتاه تا 29 نوامبر 2021، مسافران این گزینه را دارند که برای سوار شدن به هواپیما، مدرک معتبر آزمایش مولکولی COVID-19 را نشان دهند. خطوط هوایی و راه آهن مسئول تایید وضعیت واکسیناسیون مسافران خواهند بود. در حالت هوانوردی، سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا (CATSA) نیز با تأیید وضعیت واکسیناسیون، اپراتورها را پشتیبانی خواهد کرد.

استثناهای بسیار کمی برای شرایط اضطراری و اقامتگاه‌های ویژه برای جوامع دوردست تعیین‌شده وجود دارد تا ساکنان بتوانند به خدمات ضروری دسترسی داشته باشند.

الزامات لازم از 30 نوامبر

از 30 نوامبر، آزمایش مولکولی COVID-19 منفی دیگر به عنوان جایگزین واکسیناسیون پذیرفته نخواهد شد. اگر مسافران از قبل فرآیند واکسیناسیون را شروع نکرده باشند یا خیلی زود شروع نکنند، از 30 نوامبر واجد شرایط سفر نخواهند بود. فقط معافیت های بسیار محدودی وجود خواهد داشت. اطلاعات تکمیلی در هفته های آینده ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، برای اتباع خارجی واکسینه نشده که به طور معمول در خارج از کانادا اقامت دارند و قبل از 30 اکتبر وارد کانادا شده اند، اقدامات انتقالی وجود خواهد داشت. تا 28 فوریه، آنها می توانند در صورت ارائه مدارک، پروازی را برای خروج از کانادا داشته باشند. یک آزمایش مولکولی COVID-19 معتبر در زمان سفر.

دولت کانادا به تعامل با ذینفعان کلیدی، کارفرمایان، خطوط هوایی و راه آهن، نمایندگان چانه زنی، مردم بومی، مقامات محلی و استان ها و مناطق برای حمایت از اجرای الزامات واکسیناسیون ادامه خواهد داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.