دولت کانادا جاه طلبی حفاظت از طبیعت را برای مقابله با بحران های دوگانه از دست دادن تنوع زیستی و تغییرات آب و هوایی افزایش می دهد.

[ad_1] 6 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو طبیعت به دلیل تغییرات اقلیمی در معرض تهدید است، اما طبیعت همچنین بهترین متحد ما در مبارزه با آن است. بحران آب و هوا و طبیعت به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. تغییرات آب و هوایی چرخه آب را تغییر می دهد و منجر به سیل،

کد خبر : 125973
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
دولت کانادا جاه طلبی حفاظت از طبیعت را برای مقابله با بحران های دوگانه از دست دادن تنوع زیستی و تغییرات آب و هوایی افزایش می دهد.

[ad_1]

6 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

طبیعت به دلیل تغییرات اقلیمی در معرض تهدید است، اما طبیعت همچنین بهترین متحد ما در مبارزه با آن است. بحران آب و هوا و طبیعت به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. تغییرات آب و هوایی چرخه آب را تغییر می دهد و منجر به سیل، خشکسالی و آتش سوزی می شود. این امر باعث از بین رفتن تنوع زیستی با سرعت بی‌سابقه‌ای شده و در حال حاضر بیش از یک میلیون گونه در معرض خطر انقراض قرار دارند.

حفظ و احیای طبیعت برای کاهش و سازگاری با تغییرات آب و هوایی اساسی است. راه‌حل‌های آب و هوایی طبیعی به زمین کمک می‌کنند، از جمله با حذف گازهای گلخانه‌ای از جو. جنگل شمالی و مشک کانادا خانه یکی از چهار استخر بزرگ کربن زمین است. دولت کانادا سرمایه گذاری قابل توجهی در طبیعت و راه حل های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت برای مقابله با تغییرات اقلیمی و از دست دادن تنوع زیستی انجام داده است، از جمله با تعیین یک هدف بلندپروازانه برای حفاظت از 25 درصد از زمین ها و اقیانوس های ما تا سال 2025، در حالی که برای رسیدن به 30 درصد تا سال 2030 تلاش می کند. کانادا به عنوان عضوی از ائتلاف بلندپروازی برای طبیعت و مردم و اتحاد جهانی اقیانوس، راه را برای ایجاد حمایت از هدف 30 درصدی در سطح بین‌المللی پیشروی می‌کند.

با تکیه بر تلاش های تا به امروز برای حفاظت و حفاظت از طبیعت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، محترم استیون گیلبولت، امروز اعلام کردند که دولت کانادا در طول پنج سال 460 میلیون دلار برای حفاظت و توسعه بیست و یک ساله سرمایه گذاری می کند. دو منطقه ملی حیات وحش کانادا. این بودجه، به عنوان بخشی از میراث توسعه یافته طبیعت، همچنین باعث می شود که دولت ده پارک ملی جدید و چهار منطقه جدید حفاظتی دریایی آب شیرین ایجاد کند، در حالی که برای دستیابی به زمین های مورد نیاز برای گسترش و تکمیل پارک های ملی موجود تلاش می کند. گسترش مناطق طبیعی حفاظت‌شده و حفاظت‌شده یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که کشورها می‌توانند برای مهار تلفات مداوم تنوع زیستی انجام دهند. مناطق حفاظت شده کلید حفاظت از زیستگاه گونه های در معرض خطر هستند و اکوسیستم های سالم به طبیعت و مردم کمک می کنند تا با تغییرات آب و هوایی سازگار شوند. این مکان‌ها نه تنها تنوع زیستی را حفظ می‌کنند، بلکه از خدمات اکوسیستم محافظت می‌کنند، مناظر را به هم متصل می‌کنند، کربن ذخیره می‌کنند، دانش و درک را ایجاد می‌کنند و الهام‌بخش مردم می‌شوند.

کلید بازگرداندن تعادل ما با طبیعت، همکاری نزدیک و مشارکت با First Nations، Inuit و Métis است. مردمان بومی از زمان های بسیار قدیم مراقب زمین، آب و یخ و رهبران حفاظت از اکوسیستم بوده اند. کانادا از رهبری بومی در حفاظت از طبیعت با بودجه 340 میلیون دلاری که قبلاً اعلام شده بود برای طرح‌های جدید و موجود نگهبانان بومی، مانند توسعه شبکه‌های نگهبانان بومی، و مناطق حفاظت‌شده و حفاظت شده بومی (IPCA) حمایت می‌کند. این ابتکارات بر موفقیت تلاش‌های اخیر، مانند تایدن ننه در سرزمین‌های شمال غربی استوار است و برای کمک به کانادا برای رسیدن به اهداف حفاظت از زمین ضروری است.

علاوه بر حفاظت از گونه ها و زیستگاه آنها، مناطق حفاظت شده و حفاظت شده به عنوان محافظی در برابر انتشار کربن اضافی عمل می کنند که می تواند پیشرفت کانادا در کاهش تغییرات آب و هوایی را از مسیر خود خارج کند. هیچ آب و هوای امنی وجود ندارد مگر اینکه از استخرهای کربنی بزرگ و غنی از تنوع زیستی جهانی در مناطق بزرگ جنگلی باقی مانده جهان محافظت کنیم: بوئال، آمازون، کنگو و آسیای جنوب شرقی. کانادا همچنان متعهد به رسیدگی به تغییرات آب و هوایی است و می پذیرد که حفظ و حفاظت از طبیعت یکی از بهترین ابزارهایی است که برای کاهش اثرات آن داریم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.