دولت کانادا تغییراتی را در برنامه پیش پرداخت برای حمایت از کشاورزان قبل از فصل کاشت اعلام می کند

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا شرایط استثنایی مانند کمبود خوراک به دلیل خشکسالی و تاخیرهای ناشی از همه گیری جهانی و جنگ در اوکراین، زنجیره تامین را مختل کرده و هزینه های ورودی کشاورزان کانادایی از جمله سوخت و کود را افزایش داده است. در

کد خبر : 189287
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۴۰
دولت کانادا تغییراتی را در برنامه پیش پرداخت برای حمایت از کشاورزان قبل از فصل کاشت اعلام می کند

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

شرایط استثنایی مانند کمبود خوراک به دلیل خشکسالی و تاخیرهای ناشی از همه گیری جهانی و جنگ در اوکراین، زنجیره تامین را مختل کرده و هزینه های ورودی کشاورزان کانادایی از جمله سوخت و کود را افزایش داده است. در این زمان‌های چالش‌برانگیز، مهم است که کشاورزان از حمایت لازم برای تضمین موفقیت‌آمیز فصل کاشت 2022 برخوردار باشند.

امروز، وزیر محترم کشاورزی و کشاورزی، ماری کلود بیبو، از تغییری در برنامه پیش پرداخت ها خبر داد که جریان نقدی به تولیدکنندگان را در بهار امسال افزایش می دهد تا به این هزینه های بالای نهاده کمک کند. به طور موقت از الزامات پیش از تولید که در دو قسط، 60 درصد پیش و 40 درصد پس از تأیید بذر صادر می شود، چشم پوشی می شود. این تغییر به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که 100 درصد از پیش پرداخت 2022 خود را بلافاصله پس از درخواست دریافت کنند.

تحت برنامه پیش پرداخت، دسترسی آسان تولیدکنندگان به اعتبار مقرون به صرفه از طریق پیش پرداخت نقدی تا سقف 1 میلیون دلار بر اساس ارزش مورد انتظار محصول کشاورزی آنها فراهم می شود که 100000 دلار اول در هر سال زراعی بدون بهره است. دسترسی به جریان نقدی اضافی در شروع چرخه تولید تضمین می کند که کشاورزان می توانند نهاده های مهمی مانند سوخت، کود و بذر را خریداری کنند تا تولید کامل را در این فصل رشد حفظ کنند. به دلیل درگیری در اوکراین، فشار بر منابع غذایی جهان همچنان در حال افزایش است. کانادا آماده کمک به پر کردن شکاف در تولید جهانی است.

با توجه به افزایش قابل توجه هزینه های نهاده، در دسامبر 2021، Farm Credit Canada به طور فعال محدودیت اعتباری 30 درصدی را برای تامین مالی نهاده محصولات کشاورزی به مشتریانی که معیارهای خاص پیش از تأیید را برآورده می کردند، ارائه داد و اطمینان حاصل کرد که آنها به سرمایه مورد نیاز برای رشد آتی دسترسی دارند. فصل

دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از بخش کشاورزی کانادا است تا اطمینان حاصل شود که کشاورزان و مشاغل ابزارهای مورد نیاز خود را برای تضمین عرضه مداوم مواد غذایی ایمن و مغذی برای کانادا و جهان در اختیار دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.