دولت کانادا تعدیل اقدامات مرزی کانادا را اعلام می کند

[ad_1] 19 نوامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا آزمایش کووید-19 و الزامات واکسن، و همچنین سایر اقدامات مرزی، بخش مهمی از واکنش کانادا به همه گیری کووید-19 است و در خدمت محافظت از سلامت و ایمنی همه کانادایی ها است. با افزایش نرخ واکسیناسیون در سراسر جهان، و وضعیت اپیدمیولوژیک در

کد خبر : 131661
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
دولت کانادا تعدیل اقدامات مرزی کانادا را اعلام می کند

[ad_1]

19 نوامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

آزمایش کووید-19 و الزامات واکسن، و همچنین سایر اقدامات مرزی، بخش مهمی از واکنش کانادا به همه گیری کووید-19 است و در خدمت محافظت از سلامت و ایمنی همه کانادایی ها است. با افزایش نرخ واکسیناسیون در سراسر جهان، و وضعیت اپیدمیولوژیک در حال تحول، مهم است که اقدامات مرزی کانادا منعکس کننده شرایط فعلی جهانی باشد.

امروز، دولت کانادا تغییرات آتی در اقدامات مرزی کانادا را اعلام می کند.

از 30 نوامبر 2021، افراد کاملاً واکسینه شده با حق ورود به کانادا که ظرف 72 ساعت پس از خروج از کانادا، کشور را ترک کرده و مجدداً وارد می‌شوند، نیازی به ارائه آزمایش مولکولی قبل از ورود نخواهند داشت. این معافیت فقط برای سفرهای مبدأ کانادا است که توسط شهروندان کانادایی کاملاً واکسینه شده، مقیم دائم یا افرادی که تحت قانون هند ثبت نام کرده‌اند، که از طریق زمینی یا هوایی از کانادا خارج می‌شوند و دوباره وارد می‌شوند و می‌توانند نشان دهند که کمتر از کانادا دور بوده‌اند. 72 ساعت این معافیت شامل همراهان کودکان زیر 12 سال و افرادی است که منع مصرف پزشکی برای واکسیناسیون دارند. همچنین از 30 نوامبر 2021، کانادا فهرست واکسن‌های کووید-19 را که مسافران می‌توانند دریافت کنند تا به‌منظور سفر به کانادا کاملاً واکسینه شده در نظر گرفته شوند، گسترش خواهد داد. این فهرست شامل Sinopharm، Sinovac و COVAXIN خواهد بود که با فهرست استفاده اضطراری سازمان بهداشت جهانی مطابقت دارد.

دولت کانادا همچنین اعلام می کند که از 15 ژانویه 2022، گروه های خاصی از مسافران که در حال حاضر از شرایط ورود معاف هستند، تنها در صورتی مجاز به ورود به کشور خواهند بود که به طور کامل با یکی از واکسن های تایید شده برای ورود به کشور واکسینه شوند. کانادا این گروه ها عبارتند از:

  • افرادی که برای پیوستن به خانواده سفر می کنند (کودکان زیر 18 سال واکسینه نشده در صورت سفر برای پیوستن مجدد با یکی از اعضای فامیل خود که کانادایی، مقیم دائم یا شخصی است که تحت این قانون ثبت نام کرده اند، معافیت خواهند داشت. قانون هند)
  • دانشجویان بین المللی 18 ساله و بالاتر؛
  • ورزشکاران حرفه ای و آماتور؛
  • افراد دارای مجوز کار معتبر، از جمله کارگران موقت خارجی (خارج از کسانی که در کشاورزی و فرآوری مواد غذایی هستند). و
  • ارائه دهندگان خدمات ضروری، از جمله رانندگان کامیون.

پس از 15 ژانویه 2022، اتباع خارجی واکسینه نشده یا نیمه واکسینه شده تنها در صورتی مجاز به ورود به کانادا خواهند بود که معیارهای استثنائات محدود را داشته باشند، که در مورد گروه های خاصی مانند کارگران کشاورزی و فرآوری مواد غذایی، اعضای خدمه دریایی، افرادی که به دلایل دلسوزانه وارد می شوند اعمال می شود. ، ساکنان دائمی جدید، پناهندگان اسکان مجدد و برخی از کودکان زیر 18 سال. مسافران معاف واکسینه نشده همچنان مشمول آزمایش، قرنطینه و سایر شرایط ورود خواهند بود. ورود اتباع خارجی واکسینه نشده یا نیمه واکسینه نشده به کانادا ممنوع خواهد بود.

از 30 نوامبر، واکسیناسیون برای سفرهای داخل و خارج از کانادا ضروری است. آزمایش مولکولی معتبر COVID-19 دیگر به عنوان جایگزینی برای واکسیناسیون پذیرفته نخواهد شد مگر اینکه مسافران واجد شرایط یکی از معافیت های محدود مانند ناتوانی پزشکی در واکسینه شدن باشند. مسافران باید با شرکت هواپیمایی یا راه‌آهن خود تماس بگیرند تا فرم لازم را دریافت کرده و مطابق با فرآیند تایید شرکت هواپیمایی خود از تاریخ 30 نوامبر ارائه کنند.

واکنش دولت کانادا به همه‌گیری کووید-19 به اولویت دادن به سلامت و ایمنی کانادایی‌ها ادامه خواهد داد. با افزایش سطح واکسیناسیون، شمارش موارد و نرخ بستری شدن در بیمارستان، دولت کانادا به بررسی اقدامات هدفمند بیشتر در مرزها – و زمان برداشتن یا تنظیم آنها – برای ایمن نگه داشتن کانادایی ها ادامه خواهد داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.