دولت کانادا تسهیل بیشتر اقدامات مرزی را از 25 آوریل اعلام کرد

22 آوریل 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا دولت کانادا به اتخاذ رویکردی مبتنی بر ریسک و سنجیده برای تعدیل و تسهیل اقدامات مرزی کانادا ادامه می دهد. امروز، دولت کانادا تغییرات بیشتری را در اقدامات مرزی کانادا برای برخی مسافران واجد شرایط اعلام کرد. از 25 آوریل 2022، ساعت 00:01:00 EDT،

کد خبر : 197370
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
دولت کانادا تسهیل بیشتر اقدامات مرزی را از 25 آوریل اعلام کرد


22 آوریل 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

دولت کانادا به اتخاذ رویکردی مبتنی بر ریسک و سنجیده برای تعدیل و تسهیل اقدامات مرزی کانادا ادامه می دهد. امروز، دولت کانادا تغییرات بیشتری را در اقدامات مرزی کانادا برای برخی مسافران واجد شرایط اعلام کرد.

از 25 آوریل 2022، ساعت 00:01:00 EDT، تسهیل اقدامات مرزی زیر اعمال می شود:

کودکان 5 تا 11 ساله واکسینه نشده یا نیمه واکسینه شده که همراه با والدین کاملاً واکسینه شده، ناتنی، سرپرست یا مربی هستند، دیگر نیازی به تکمیل آزمایش کووید-19 قبل از ورود به کانادا ندارند. هنوز هم برای مسافران 12 ساله و بالاتر واکسینه نشده یا واکسینه نشده که در حال حاضر واجد شرایط سفر به کانادا هستند، آزمایش‌های قبل از ورود لازم است. کودکان زیر 5 سال نیازی به ارائه نتیجه آزمایش کووید-19 ندارند.

علاوه بر این، همه مسافران کاملاً واکسینه شده دیگر نیازی به ارائه برنامه قرنطینه در هنگام ورود نخواهند داشت. این شرط همچنین برای کودکان 5 تا 11 ساله که همراه با والدین کاملاً واکسینه شده، ناتنی، قیم یا مربی و مسافرانی که منع پزشکی واکسن کووید-19 دارند، حذف خواهد شد.

علاوه بر این، مسافران کاملاً واکسینه شده که در تاریخ 25 آوریل 2022 یا بعد از آن به کانادا می‌رسند، دیگر از نظر فدرال ملزم به انجام کارهای زیر به مدت 14 روز پس از ورود نخواهند بود:

  • ماسک هنگام حضور در فضاهای عمومی؛
  • نظارت و در صورت بروز علائم یا نشانه ها گزارش دهید.
  • اگر مسافر دیگری در همان گروه مسافرتی علائم یا نشانه‌ها یا آزمایشات مثبت را نشان دهد قرنطینه کنید. و
  • فهرستی از مخاطبین نزدیک و مکان های بازدید شده را حفظ کنید.

برای یادآوری، همه مسافران هستند هنوز مورد نیاز است برای استفاده از ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا وب سایت رایگان) برای ارائه اطلاعات سفر اجباری ظرف 72 ساعت پس از ورود آنها به کانادا و/یا قبل از سوار شدن به هواپیما یا کشتی کروز به مقصد کانادا، از جمله:

  • اطلاعات تماس و سفر و
  • اطلاعات واکسیناسیون و اثبات واکسیناسیون (در صورت وجود).

مسافران کاملاً واکسینه شده که اطلاعات خود را در ArriveCAN ارسال نمی کنند:

  • برای معافیت مسافران کاملاً واکسینه شده واجد شرایط نخواهند بود (یعنی ممکن است مجبور شوند نتیجه آزمایش قبل از ورود و برنامه قرنطینه مناسب را ارائه دهند، قرنطینه کنند و در کانادا آزمایش انجام دهند).
  • ممکن است با تأخیر بیشتری در مرز برای سؤال از سلامت عمومی مواجه شود. و
  • ممکن است مشمول جریمه یا سایر اقدامات اجرایی شود.

همه مسافران، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، باید در تمام طول سفر خود از ماسک استفاده کنند.

در حالی که برخی از الزامات فدرال برای برخی از مسافران واجد شرایط برداشته شده است، همه مسافران ورود به کانادا از طریق هوا، زمین یا آب باید الزامات فدرال را همراه با الزامات مشخص شده توسط استان یا قلمرو آنها رعایت کند.

نقل قول ها

می‌خواهم از همه کانادایی‌هایی که در همه جا برای واکسن زدن آستین بالا زده‌اند تشکر کنم و همه را تشویق کنم تا با دریافت همه دوزهای توصیه شده برای واکسن‌های کووید-19، از جمله دوزهای تقویت‌کننده، به‌روز باشند. کانادایی ها اولویت اصلی ما هستند و با بهبود سطح واکسیناسیون و ظرفیت سیستم مراقبت های بهداشتی، ما همچنان به بررسی تسهیل بیشتر اقدامات در مرزها بر اساس علم ادامه خواهیم داد.”

ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت

کاهش تدریجی محدودیت‌ها برای مسافران بخشی از رویکرد متعادل و مبتنی بر علم ما برای مدیریت کووید-19 و انواع آن است. اگرچه ممکن است برخی محدودیت‌ها در حال کاهش باشند، اما به مسافران هوایی و ریلی یادآوری می‌شود که همچنان ملزم به پوشیدن ماسک هستند. استفاده از ماسک یک لایه حفاظتی اضافی برای شما و همسفرانتان ارائه می‌کند و به کانادایی‌ها، کارگران و سیستم حمل‌ونقل ما کمک می‌کند.”

بزرگوار عمر الغبری
وزیر حمل و نقل

“ما متعهد به بازگشایی ایمن هستیم؛ طرحی که قابلیت پیش بینی، انعطاف پذیری را فراهم می کند و به جهان نشان می دهد که کانادا یکی از امن ترین مکان ها برای سفر است. اعلام امروز گامی رو به جلو برای خانواده های مسافر، کارگران گردشگری و صاحبان مشاغل و اقتصاد کانادا است. در کل.”

ارجمند رندی بویسون
وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی

“با تشکر از کانادایی‌هایی که اقدامات بهداشتی را دنبال می‌کنند و واکسینه می‌شوند، ما همچنان به تسهیل اقدامات مرزی ادامه می‌دهیم. با این حال، مسافران ممکن است همچنان با تاخیر در مرز مواجه شوند، در حالی که برخی الزامات بهداشتی وجود دارد. مردم باید با اطمینان از داشتن گذرنامه خود آماده شوند. ، رسیدهای ArriveCAN و مدرک واکسیناسیون آماده زمانی که وارد کانادا می شوند.”

ارجمند مارکو ال مندیچینو
وزیر امنیت عامه

حقایق فوری

  • کانادایی‌ها می‌توانند با واکسیناسیون و تقویت، استفاده از ماسک در صورت لزوم، خود ایزوله‌سازی در صورت داشتن علائم و در صورت امکان خودآزمایی، به سهم خود برای کاهش شیوع COVID-19 ادامه دهند.
  • مسافران قبل از رفتن به مرز باید بررسی کنند که آیا واجد شرایط ورود به کانادا هستند یا خیر. علاوه بر این، برخی استان ها و مناطق ممکن است محدودیت های ورود خود را داشته باشند. بررسی کنید و دنبال کنید هر دو فدرال و هرگونه محدودیت و الزامات استانی یا منطقه ای قبل از سفر به کانادا.
  • همه مسافرانی که وارد کانادا می شوند، از جمله ساکنان بازگشته، همچنان باید اطلاعات اجباری خود را در ArriveCAN ظرف 72 ساعت قبل از ورودشان به کانادا و/یا قبل از سوار شدن به کشتی کروز یا هواپیمای مقصد کانادا وارد کنند. مسافرانی که بدون تکمیل ارسال ArriveCAN وارد می‌شوند، ممکن است بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون خود، هنگام ورود آزمایش کنند و به مدت 14 روز قرنطینه شوند.
  • همه مسافران واجد شرایط برای ورود به کانادا که واجد شرایط واکسینه کامل نیستند، در بدو ورود و در روز هشتم، در حالی که به مدت 14 روز قرنطینه می‌شوند، آزمایش‌های مولکولی کووید-19 را انجام می‌دهند، مگر اینکه معافیت دیگری داشته باشند. این شامل مسافران واکسینه نشده و تا حدی واکسینه شده می شود.
  • مسافران ممکن است در بنادر ورودی به دلیل اقدامات بهداشت عمومی با تاخیر مواجه شوند. مسافران باید رسید ArriveCAN خود را برای ارائه به افسر خدمات مرزی آماده داشته باشند. قبل از رفتن به مرز زمینی، مسافران باید وب سایت آژانس خدمات مرزی کانادا را برای تخمین زمان انتظار مرزی در بنادر زمینی منتخب بررسی کنند.
  • مسافرانی که از هر کشوری به کانادا می‌رسند و واجد شرایط واکسینه کامل هستند، ممکن است نیاز به انجام آزمایش مولکولی COVID-19 داشته باشند. در بدو ورود اگر برای آزمایش تصادفی اجباری انتخاب شود. مسافرانی که برای آزمایش تصادفی اجباری انتخاب می شوند، ملزم به قرنطینه در انتظار نتیجه آزمایش نیستند.
  • آزمایش تصادفی اجباری برای مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند داده های مهمی را در مورد شیوع COVID-19 در بین مسافران کاملاً واکسینه شده که وارد کانادا می شوند ارائه می دهد و بخشی ضروری از برنامه نظارتی کانادا برای انواع نگرانی های جدید COVID-19 است که می تواند برای سلامت و ایمنی کانادایی ها خطر ایجاد کند. و بهبود اقتصادی مداوم کانادا از همه‌گیری.
  • مسافرانی که قبلاً از کووید-19 بهبود یافته‌اند و می‌توانند اثباتی برای نتیجه آزمایش مولکولی مثبت (حداقل 10 روز تقویمی و حداکثر 180 روز تقویمی قبل از ورود به کانادا) ارائه دهند، توصیه می‌شود هنگام سفر به کانادا این مدرک را به همراه داشته باشند. . ارائه مدرک مثبت بودن آزمایش مولکولی قبلی از انتخاب مسافران واجد شرایط برای آزمایش تصادفی اجباری (MRT) جلوگیری می کند.
  • مسافران کاملاً واکسینه شده که در تاریخ 25 آوریل 2022 یا بعد از آن به کانادا می‌رسند، از نظر فدرال دیگر ملزم به پوشاندن ماسک در مکان‌های عمومی نخواهند بود، اما این اقدام جدید فقط اعمال می‌شود. بعد از مسافران سفر خود را به پایان رسانده اند. مسافران باید در تمام طول سفر خود (در هواپیما یا کشتی) از ماسک استفاده کنند و در صورت برداشتن ماسک توسط مقامات دولتی در مرز مطلع خواهند شد.
  • در حالی که در برخی موارد دیگر نیازی به ماسک نیست، ماسک یک اقدام مؤثر برای سلامت عمومی فردی است که افراد می توانند به راحتی برای محافظت از خود و دیگران اجرا کنند. هنگامی که با سایر اقدامات بهداشت عمومی ترکیب شود، یک ماسک تنفسی یا ماسکی که به خوبی ساخته شده، مناسب و به درستی پوشیده شده باشد می تواند به جلوگیری از ابتلا و انتشار COVID-19 در فرد کمک کند.
  • به عنوان بخشی از برنامه های دولت کانادا برای حرکت به سمت یک رویکرد پایدارتر برای الزامات سفر COVID-19، آزمایش تصادفی اجباری مجدداً در چهار فرودگاه اصلی کانادا – ونکوور، کلگری، تورنتو و مونترال متمرکز شده است.

پیوندهای مرتبط

مخاطب

ماری-فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

لورل لنوکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر محترم عمر الغبری
وزیر حمل و نقل، اتاوا
[email protected]

ماری پیر باریل
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی
343-576-4131
[email protected]

الکس کوهن
مدیر ارتباطات
دفتر وزیر امنیت عامه
[email protected]

روابط رسانه ای
حمل و نقل کانادا، اتاوا
[email protected]
0055-993-613

روابط رسانه ای
نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا
343-291-1777
[email protected]

سوالات عمومی:

613-957-2991
1-866-225-0709



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.