دولت کانادا تجارت های ماهر مورد تقاضا را به عنوان یک مسیر شغلی انتخاب اول ترویج می کند

[ad_1] 31 ژانویه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا اکنون بیش از هر زمان دیگری، در حالی که کانادا از همه‌گیری COVID-19 بهبود می‌یابد، افراد حرفه‌ای ماهر برای پر کردن مشاغل پردرآمد و ایجاد مشاغل پرارزش تقاضای زیادی دارند. پیش‌بینی‌های اخیر تخمین می‌زند که حدود 700000 کارگر حرفه‌ای ماهر بین سال‌های 2019 تا

کد خبر : 163394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
دولت کانادا تجارت های ماهر مورد تقاضا را به عنوان یک مسیر شغلی انتخاب اول ترویج می کند

[ad_1]

31 ژانویه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

اکنون بیش از هر زمان دیگری، در حالی که کانادا از همه‌گیری COVID-19 بهبود می‌یابد، افراد حرفه‌ای ماهر برای پر کردن مشاغل پردرآمد و ایجاد مشاغل پرارزش تقاضای زیادی دارند. پیش‌بینی‌های اخیر تخمین می‌زند که حدود 700000 کارگر حرفه‌ای ماهر بین سال‌های 2019 تا 2028 بازنشسته شوند و نیاز روزافزون به استخدام و آموزش هزاران نفر دیگر را ایجاد کند.

به همین دلیل است که امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، یک کمپین تبلیغاتی را برای ترویج مشاغل ماهر به عنوان یک مسیر شغلی انتخاب اول قوی برای جوانان و جوانان راه اندازی کرد.

همچنین Canada.ca/skilled-trades به عنوان بخشی از این کمپین راه اندازی شده است، یک وب سایت جامع که یک مخزن ملی یک مرحله ای برای اطلاعات در مورد معاملات ماهر ارائه می دهد. این سایت به جوانان کانادایی کمک می کند تا در مورد بیش از 300 حرفه ماهر در کانادا و نام تجاری Red Seal بیاموزند. این سایت همچنین معاملات مورد تقاضا در هر منطقه و حمایت مالی موجود ارائه شده توسط دولت کانادا را برجسته می کند. این کمپین از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب، وب سایت ها، بیلبوردهای دانشگاه، حمل و نقل عمومی و رسانه های پخش ملی به جوانان و جوانان خواهد رسید.

این کمپین با دیدگاه‌ها و مشارکت‌های ارزشمند مشاوران ویژه وزیر کوالترو، که هرکدام به‌نحو خودشان مدافعی دیرینه و پرشور برای مشاغل ماهر هستند، تشویق به کارآموزی و ترویج این مسیر شغلی پربار برای کانادایی‌ها از ساحل به ساحل توسعه داده شد. . کمیته مشورتی متشکل از:

  • فرانس داویولت، مدیر اجرایی انجمن کارآموزی کانادا؛
  • جیمی مک میلان، بنیانگذار KickAss Careers و آهن‌کار و دیگ‌ساز با استعداد.
  • مندی رنهان، مدیر اجرایی و موسس Freshco; و
  • Matt Wayland RSE، دستیار اجرایی معاون بین‌الملل و مدیر روابط دولت کانادا برای اخوان بین‌المللی کارگران برق کانادا.

برای حمایت بیشتر از کانادایی‌ها برای پیوستن به مشاغل ماهر، دولت کانادا سالانه نزدیک به 1 میلیارد دلار در حمایت از کارآموزی از طریق کمک‌های بلاعوض، وام، اعتبارات مالیاتی، مزایای بیمه اشتغال در طول آموزش در مدرسه، تأمین مالی پروژه و حمایت از مهر قرمز سرمایه‌گذاری می‌کند. برنامه، علاوه بر برنامه های بودجه موجود. استراتژی کارآموزی کانادا که در بودجه 2019 اعلام شد، حمایت ها و برنامه های کارآموزی موجود را با کمک به کارآموزان و ذینفعان اصلی کارآموزی، از جمله کارفرمایان، برای مشارکت و موفقیت در مشاغل ماهر تقویت می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.