دولت کانادا تا 20 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل مرکز شهر اتاوا که تحت تأثیر تظاهرات قرار گرفته اند، سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 19 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو برای کمک به کسب و کارهای اتاوا که پس از تظاهرات بازگشایی می شوند، در اتاوا سرمایه گذاری کنید کسب‌وکارها در مرکز شهر اتاوا به شدت تحت تأثیر محاصره‌های غیرقانونی پایتخت این کشور قرار گرفته‌اند. طی سه هفته گذشته، بسیاری از کسب و کارها در مرکز شهر به

کد خبر : 168536
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
دولت کانادا تا 20 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل مرکز شهر اتاوا که تحت تأثیر تظاهرات قرار گرفته اند، سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

19 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو

برای کمک به کسب و کارهای اتاوا که پس از تظاهرات بازگشایی می شوند، در اتاوا سرمایه گذاری کنید

کسب‌وکارها در مرکز شهر اتاوا به شدت تحت تأثیر محاصره‌های غیرقانونی پایتخت این کشور قرار گرفته‌اند. طی سه هفته گذشته، بسیاری از کسب و کارها در مرکز شهر به دلیل نگرانی های جدی ناشی از محاصره، قادر به فعالیت ایمن نبوده اند، که منجر به خسارات مالی قابل توجهی برای مشاغل محلی شده است. از آغاز همه‌گیری، دولت کانادا متعهد به حمایت از کسب‌وکارها و کارآفرینان بوده است و به کمک آنها با حمایت‌هایی که برای بهبودی نیاز دارند، ادامه خواهد داد.

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیون دلار را برای ارائه کمک های غیرقابل بازپرداخت به مشاغل اتاوا که به دلیل این محاصره های غیرقانونی متحمل ضرر شده اند، اعلام کرد.

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای کمک‌های غیرقابل بازپرداخت تا سقف 10000 دلار برای هزینه‌های عملیاتی غیر قابل تعویق که توسط سایر برنامه‌های فدرال پوشش داده نشده است، درخواست دهند.

Invest Ottawa، یک سازمان غیرانتفاعی، با شرکای کلیدی در منطقه، از جمله هیئت تجارت اتاوا و ائتلاف اتاوا از مناطق بهبود کسب و کار، همکاری خواهد کرد تا این حمایت را ارائه دهد تا مشاغلی که قادر به فعالیت در حالت عادی نیستند. سطوح می توانند به سرعت به پشتیبانی دسترسی داشته باشند. اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند درخواست و معیارهای واجد شرایط بودن در وب سایت Invest Ottawa در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

اعلامیه امروز تعهد دولت کانادا را برای کمک به جوامع، خانواده ها و کسب و کارها برای ادامه بهبود اقتصادی قوی و انعطاف پذیر تقویت می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.