دولت کانادا تاریخ بودجه 2022 را اعلام کرد

[ad_1] 29 مارس 2022 کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، بودجه 2022 را در 7 آوریل، تقریباً ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی، در مجلس عوام ارائه خواهد کرد. وزارت دارایی یک قرائت تحریمی را برای رسانه ها قبل از ارائه میز در مجلس عوام برگزار خواهد کرد که به صورت

کد خبر : 185193
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
دولت کانادا تاریخ بودجه 2022 را اعلام کرد

[ad_1]

29 مارس 2022

کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، بودجه 2022 را در 7 آوریل، تقریباً ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی، در مجلس عوام ارائه خواهد کرد.

وزارت دارایی یک قرائت تحریمی را برای رسانه ها قبل از ارائه میز در مجلس عوام برگزار خواهد کرد که به صورت حضوری و مجازی قابل دسترسی خواهد بود.

شرکت در قرائت تحریم محدود به نمایندگان رسانه ای است که از طریق گالری مطبوعات مجلس تایید صلاحیت می شوند و کارشناسان دعوت شده توسط رسانه ها.

قرائت تحریمی از ساعت 9 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و تقریباً تا ساعت 16:00 به وقت شرقی به طول می انجامد. در طول قرائت تحریم شده، مقامات وزارت دارایی در محل حضور خواهند داشت تا اطلاعاتی را در زمینه پیشینه عمیق و صرفاً غیرقابل انتساب ارائه دهند. ضبط صوت یا ضبط ویدئو با صدای این جلسات توجیهی به منظور پخش اکیدا ممنوع است. فقط کسانی که به صورت حضوری شرکت می کنند می توانند سوال بپرسند. کسانی که از راه دور شرکت می کنند به تمام اسناد بودجه تحریم شده دسترسی خواهند داشت، می توانند به کنفرانس مطبوعاتی تحریم گوش دهند و می توانند با اعضای تیمی که در محل شرکت می کنند ارتباط برقرار کنند. جزئیات رویداد و ثبت نام مستقیماً برای اعضای گالری مطبوعات ایمیل خواهد شد.

تاریخ

7 آوریل 2022

محل

قرائت تحریمی:
اتاق کنفدراسیون
وستین اتاوا
11 سرهنگ بای درایو، اتاوا

نشست خبری:
اتاق فرماندار کل
وستین اتاوا
11 کلنل بای درایو، اتاوا

بار

توجه: همه زمان‌ها به وقت شرقی شرقی

09:00

خواندن تحریم آغاز می شود. اگر می‌خواهند از خواندن کامل تحریم‌شده استفاده کنند، رسانه‌های شرکت‌کننده حضوری باید حداکثر تا ساعت 8:30 صبح به اتاق کنفدراسیون، وستین اتاوا برسند. از افرادی که به صورت حضوری شرکت می‌کنند خواسته می‌شود گواهی دهند که به طور کامل (دو یا چند دوز) علیه COVID-19 واکسینه شده‌اند یا به دلیل موارد منع پزشکی معافیت دریافت کرده‌اند. ضمناً از کلیه مراجعین حضوری خواهشمندیم به جز مصرف غذا و نوشیدنی همیشه از ماسک صورت استفاده نمایند.

9.30 صبح

مقامات وزارت دارایی برای ارائه اطلاعات بر اساس پیشینه عمیق، فقط بر اساس اسناد، در دسترس خواهند بود. ضبط صوت یا ضبط ویدئو با صدای این جلسات توجیهی به منظور پخش اکیدا ممنوع است.

ساعت 2:45 بعد از ظهر

نشست خبری معاون نخست وزیر در تحریم آغاز شد.

16:00

(زمان تقریبی) معاون نخست وزیر در مجلس عوام سخنانی را ایراد می کند. تحریم توسط یک مقام وزارت دارایی لغو می شود.

رویه تحریم

کلیه نمایندگان و کارشناسان رسانه ها برای شرکت در قرائت امن ملزم به پذیرش شرایط یک تعهد در رابطه با تحریم خواهند بود. زمانی که معاون نخست وزیر در مجلس عوام در حدود ساعت 4:00 بعد از ظهر به وقت شرق آسیا شروع به سخنرانی کند، این تحریم توسط یک مقام وزارت دارایی لغو خواهد شد.

جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند در ایمیل ارسال شده به اعضای گالری مطبوعات بیان خواهد شد.

وزارت دارایی، پس از مشورت با مدیر اجرایی گالری مطبوعات مجلس، می‌تواند از دسترسی به هرگونه به‌روزرسانی اقتصادی آینده یا جلسات توجیهی تحریم‌شده بودجه، یا سایر انتشارات تحریم‌شده وزارت دارایی، برای هر شخص و/یا کل سازمان‌شان در صورت نقض شرایط قانونی، خودداری کند. توافقنامه تحریم

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.