دولت کانادا تأسیسات انسانی جزیره سابل را به عنوان یک رویداد تاریخی ملی به رسمیت می شناسد

[ad_1] سازمان نجات مستقر در ساحل بیش از 150 سال خدمات نجات جان بین سال های 1801 و 1958 ارائه کرد. 20 دسامبر 2021 اتاوا، آژانس انتاریو پارکس کانادا سازمان انسانی جزیره سابل، یک سازمان امداد و نجات مستقر در ساحل که بین سال‌های 1801 تا 1958 فعالیت می‌کرد، شاید برجسته‌ترین نمونه از ایستگاه‌ها و

کد خبر : 145162
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
دولت کانادا تأسیسات انسانی جزیره سابل را به عنوان یک رویداد تاریخی ملی به رسمیت می شناسد

[ad_1]

سازمان نجات مستقر در ساحل بیش از 150 سال خدمات نجات جان بین سال های 1801 و 1958 ارائه کرد.

20 دسامبر 2021 اتاوا، آژانس انتاریو پارکس کانادا

سازمان انسانی جزیره سابل، یک سازمان امداد و نجات مستقر در ساحل که بین سال‌های 1801 تا 1958 فعالیت می‌کرد، شاید برجسته‌ترین نمونه از ایستگاه‌ها و جوامع نجات غریق بود که قبل از تأسیس گارد ساحلی کانادا در سال 1962، به حفظ امنیت دریانوردان در طول بخش‌های خطرناک خط ساحلی کمک کرد.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی و وزیر مسئول پارک‌های کانادا، استیون گیلبولت، بنا به توصیه مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی، تأسیسات انسانی جزیره سابل را به عنوان یک رویداد تاریخی ملی تحت برنامه ملی یادبود تاریخی اعلام کردند. هیئت مدیره کانادا

سازمان انسانی خدمه، مسافران و محموله‌های کشتی‌های غرق‌شده در جزیره سابل، جزیره‌ای کوچک هلالی‌شکل در جنوب شرقی هالیفاکس را نجات داد. در سال 1801 تا حدودی در پاسخ به غرق شدن عمومی تأسیس شد پرنسس آملیا و فرانسیس، سازمان انسانی جزیره سابل اولین سازمان نجات ساحلی دائمی و تحت حمایت دولت در ساحل شمال غربی اقیانوس اطلس بود.

موفقیت عملیات نجات آن به قدرت و مهارت خدمه نجات غریق بستگی داشت، نه استفاده از تجهیزات پیشرفته، زیرا بسیاری از فناوری های موجود در شرایط کمتر از ایده آل عمل نمی کردند. تا زمانی که در سال 1958 فعالیت خود را متوقف کرد، موسسه انسانی با نقشه برداری از مکان های کشتی های غرق شده شناخته شده به پیشرفت دانش جزیره سابل کمک کرد و فانوس های دریایی و شاهکارهای نجات غریق آن در سراسر جهان اقیانوس اطلس شناخته شده بودند.

نام‌گذاری‌های تاریخی ملی منعکس‌کننده میراث غنی و متنوع کشور ما هستند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما بیشتر بیاموزند. دولت کانادا، از طریق هیئت مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی کانادا، افراد، مکان‌ها و رویدادهای مهمی را که کشور ما را شکل داده‌اند، به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به کانادایی‌ها در ارتباط با گذشته خود می‌شناسد. با به اشتراک گذاشتن این داستان ها با کانادایی ها، امیدواریم درک و تأمل در تاریخ ها، فرهنگ ها، میراث ها و واقعیت های مختلف گذشته و حال کانادا را تقویت کنیم.

فرآیند تعیین تحت برنامه ملی بزرگداشت تاریخی پارک های کانادا عمدتاً توسط نامزدهای عمومی انجام می شود. تا به امروز، بیش از 2200 نامگذاری در سراسر کشور انجام شده است. برای نامزد کردن یک شخص، مکان یا رویداد تاریخی در جامعه خود، لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت Parks Canada دیدن کنید: https://www.pc.gc.ca/en/culture/clmhc-hsmbc/ncp-pcn/application.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.