دولت کانادا بیش از 96 میلیون دلار بودجه برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای 22546 خانوار در انتاریو اختصاص داده است.

22 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو خانوارها در جوامع روستایی و ملل اول از کمک مالی برای افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت بهره مند شوند. امروز، مارک گرتسن، نماینده پارلمان کینگستون و جزایر و دبیر پارلمانی رهبر دولت در مجلس عوام (سنا)، به نمایندگی از محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، بیش از 96

کد خبر : 197103
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۸
دولت کانادا بیش از 96 میلیون دلار بودجه برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای 22546 خانوار در انتاریو اختصاص داده است.


22 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

خانوارها در جوامع روستایی و ملل اول از کمک مالی برای افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

امروز، مارک گرتسن، نماینده پارلمان کینگستون و جزایر و دبیر پارلمانی رهبر دولت در مجلس عوام (سنا)، به نمایندگی از محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، بیش از 96 میلیون دلار را برجسته کرد. در مجموع بودجه فدرال و استانی برای پنج پروژه برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای 22546 خانوار در جوامع روستایی و کشورهای اول در انتاریو.

جزئیات بودجه برای این پروژه های اعلام شده قبلی به شرح زیر است:

  • 45,037,804 دلار برای Digital Infrastructure Group Inc. برای بهبود دسترسی 13,448 خانوار در جوامع Alderville (Alderville First Nation), Bailieboro, Batawa, Bewdley, Brighton, Camborne, Campbellford, Castleton, Cobourg, Colborne, Cold Height Springs, Coldight Heights, Colborne East Springs. ، الیزابتویل، فنلا، گاردن هیل، گورس لندینگ، گاسپورت، گرافتون، هاروود، هاستینگز، هاولاک، هیلتون، کندال، لیکپورت، لاوت، میلبروک، نیوتنویل، نورهام، پورت هوپ، پرشیز کرنرز، روزنث، اسمیتفیلد، اسپرینگ بروک، دره اسپرینگ استرلینگ، تامستون، ورنونویل و وارکورت
  • 1,064,493 دلار برای Cogeco Connexion Inc. برای بهبود دسترسی 394 خانوار در جوامع Maynard و Domville
  • 5,175,706 دلار برای Cogeco Connexion Inc. برای بهبود دسترسی 747 خانوار در جوامع Calabogie، Braeside، Glasgow Station و Burnstown.
  • 23,200,000 دلار برای Bell Canada برای بهبود دسترسی 4102 خانوار در جوامع Actinolite، Arden، Cloyne، Corbyville، Denbigh، Flinton، Halloway، Harlowe، Ivanhoe، Kaladar، Madoc، Marlbank، Northbrook، Plainfield، Queensborough, Plevna، توماسبورگ، توید و صهیون هیل
  • 22,300,000 دلار برای Bell Canada برای بهبود دسترسی 3855 خانوار در جوامع Augsburg، Barry’s Bay، Combermere، Donegal، Eganville، Hopefield، Perrault، Purdy و Wilno.

این بودجه به لطف همکاری بین انتاریو و کانادا است. در 29 ژوئیه 2021، دولت ها مشارکت خود را برای حمایت از پروژه های فیبر در مقیاس بزرگ اعلام کردند که دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای بیش از 280000 خانوار روستایی و دورافتاده در سراسر استان فراهم می کند. این توافق تاریخی با سرمایه گذاری مشترک فدرال و استانی به مبلغ بیش از 1.2 میلیارد دلار امکان پذیر شد.

این سرمایه گذاری بر اساس پیشرفت دولت کانادا در جهت حصول اطمینان از دسترسی 98 درصد کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 و 100 درصد تا سال 2030 است. در حالی که ما برای بازسازی از همه گیری COVID-19 و رشد اقتصاد تلاش می کنیم، فدرال و دولت های استانی به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای ایجاد جوامع قوی و انتاریو و کانادا رقابتی تر و انعطاف پذیرتر برای همه ادامه خواهند داد.

بانک زیرساخت کانادا از طریق ابتکار باند پهن خود با دولت کانادا و استان انتاریو برای بهبود قابلیت تجاری پروژه ها همکاری می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.