دولت کانادا بیش از 41 میلیون دلار برای افزایش سرعت اینترنت در 93 منطقه در روستاهای مانیتوبا سرمایه گذاری می کند

[ad_1] جوامع کم برخوردار از افزایش ارتباطات بهره مند می شوند 4 اوت 2021 – اتاوا ، انتاریو همه گیری COVID-19 نشان داده است که ما چقدر به ارتباطات خود متکی هستیم. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ، کانادایی ها در سراسر کشور نیاز به دسترسی به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد دارند

کد خبر : 95728
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
دولت کانادا بیش از 41 میلیون دلار برای افزایش سرعت اینترنت در 93 منطقه در روستاهای مانیتوبا سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

جوامع کم برخوردار از افزایش ارتباطات بهره مند می شوند

4 اوت 2021 – اتاوا ، انتاریو

همه گیری COVID-19 نشان داده است که ما چقدر به ارتباطات خود متکی هستیم. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ، کانادایی ها در سراسر کشور نیاز به دسترسی به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد دارند زیرا بسیاری از ما به کار ، یادگیری ، دسترسی به خدمات ضروری و ارتباط با دوستان و خانواده از خانه ادامه می دهیم. در حال حاضر ، تعداد زیادی از شهروندان کانادایی که در جوامع روستایی و دور افتاده زندگی می کنند به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. از طریق برنامه Connect to Innovate (CTI) و جریان واکنش سریع صندوق پهنای باند جهانی (UBF) ، دولت کانادا اقدام فوری برای اتصال کانادایی ها به اینترنت پرسرعت مورد نیاز خود انجام می دهد.

امروز ، محترم دانیل وندال ، وزیر امور شمال ، به نمایندگی از خانم مریم منصف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ، بیش از 41 میلیون دلار بودجه فدرال از طریق برنامه CTI و جریان واکنش سریع (RRS) از UBF برای 11 پروژه برای آوردن اینترنت پرسرعت به 93 جامعه در سراسر روستای مانیتوبا. از طریق چهار پروژه CTI ، زیرساخت ستون فقرات می تواند سرعت اینترنت را برای بیش از 14000 خانوار بهبود بخشد. از طریق این هفت پروژه RRS ، 4200 خانوار تحت مراقبت مستقیم به پهنای باند متصل می شوند.

UBF 2.75 میلیارد دلاری در نوامبر 2020 راه اندازی شد. پروژه هایی که توسط UBF تأمین می شود ، و همچنین از طریق سایر سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی ، به اتصال 98٪ کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 و دستیابی به هدف ملی 100٪ اتصال کمک می کند. تا سال 2030. تا سال 2023 ، برنامه 585 میلیون دلاری Connect to Innovate دولت کانادا بهبود خدمات اینترنت پرسرعت را در بیش از 975 جامعه روستایی ، از جمله 190 جامعه بومی ، هدف گذاری کرده است.

اعلامیه امروز بر پیشرفت دولت کانادا در بهبود زیرساخت های حیاتی در مانیتوبا تأکید می کند. از سال 2015 ، دولت فدرال بیش از 827 میلیون دلار در بیش از 1632 پروژه زیربنایی در جوامع مانیتوبا با جمعیت کمتر از 100،000 نفر سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری ها به معنای 169 کیلومتر جاده جدید یا ارتقا یافته است که جوامع ما را ایمن تر می کند. بیش از 293 پروژه برای تأمین منابع آشامیدنی تمیزتر و پایدارتر برای ساکنان ؛ و بیش از 827 واحد مسکونی دیگر که در جوامع روستایی ساخته شده اند ، به اطمینان از این که همه مانیتوبان ها مکانی امن برای تماس با خود دارند ، کمک می کند.

از طریق برنامه CTI ، توزیع بودجه و جوامع متصل به شرح زیر است:

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.