دولت کانادا بیش از 10.9 میلیون دلار در زیرساخت‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند تا به تلاش‌های احیا در سراسر انتاریو شمالی کمک کند.

[ad_1] سرمایه‌گذاری‌های FedNor از 29 ابتکار طراحی شده برای کمک به شهرداری‌ها، سازمان‌ها و جوامع ملت اول حمایت می‌کند تا از اثرات کووید-19 بازگردند و 121 شغل ساختمانی و 10 شغل تمام وقت و یک موقعیت نیمه وقت ایجاد کنند. 18 فوریه 2022 – Thunder Bay، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو

کد خبر : 168782
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
دولت کانادا بیش از 10.9 میلیون دلار در زیرساخت‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند تا به تلاش‌های احیا در سراسر انتاریو شمالی کمک کند.

[ad_1]

سرمایه‌گذاری‌های FedNor از 29 ابتکار طراحی شده برای کمک به شهرداری‌ها، سازمان‌ها و جوامع ملت اول حمایت می‌کند تا از اثرات کووید-19 بازگردند و 121 شغل ساختمانی و 10 شغل تمام وقت و یک موقعیت نیمه وقت ایجاد کنند.

18 فوریه 2022 – Thunder Bay، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

فضاهای عمومی مشترک در قلب شهرداری ها و جوامع بومی در سراسر کانادا قرار دارند. آنها به طور یکسان ساکنان و بازدیدکنندگان را جذب می کنند و از مشاغل و مشاغل محلی حمایت می کنند. در شمال انتاریو، مانند بسیاری از نقاط در سراسر کانادا، این فضاها کاهش قابل توجهی در استفاده داشته اند زیرا کانادایی ها اقدامات احتیاطی را برای ایمن ماندن از COVID-19 انجام داده اند.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که شهرها و شهرک های کانادا زمانی شکوفا می شوند که دارای فضاهای عمومی اجتماعی برای ترویج تعاملات اجتماعی و فعالیت بدنی و دسترسی به برنامه ها و امکانات تفریحی باشند. این امکانات برای رفاه کلی افراد، خانواده ها و جوامع ضروری است. بهبود اقتصادی ما ارتباط نزدیکی با سرزندگی جوامع محلی و فضاهای مشترک آنها دارد.

امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، و نماینده پارلمان Thunder Bay–Superior North، سرمایه گذاری دولت کانادا را به مبلغ 10,901,275 دلار از طریق صندوق احیای جامعه کانادا (CCRF) برای 29 پروژه در حمایت از شهرداری ها، سازمان ها و جوامع ملت اول در سراسر انتاریو شمالی. این سرمایه گذاری ها همچنین برای 121 شغل ساختمانی و 10 شغل تمام وقت و یک موقعیت نیمه وقت ایجاد می کند.. برای مشاهده لیست کامل پروژه ها، لطفا به Background مراجعه کنید.

CCRF در ژوئن 2021 راه اندازی شد. صندوق 500 میلیون دلار را طی دو سال به آژانس های توسعه منطقه ای کانادا برای سرمایه گذاری در فضاهای عمومی مشترک و فراگیر ارائه می دهد. با کاهش محدودیت‌های بهداشت عمومی، دولت کانادا همچنان متعهد به سرمایه‌گذاری در فضاهای مشترک است تا آنها را ایمن‌تر، سبزتر و در دسترس‌تر کند. این به نوبه خود باعث تحریک اقتصاد محلی، ایجاد شغل و بهبود کیفیت زندگی برای کانادایی ها می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.