دولت کانادا بودجه همکاری های تحقیقاتی برای فناوری های پیشرفت را تأمین می کند

[ad_1] شورای ملی تحقیقات کانادا بودجه تحقیق و توسعه را برای طیف وسیعی از پروژه ها ، از جمله آزمایش تشخیص جویدنی برای ویروس ها ، CO فراهم می کند.2 فن آوری های تبدیل ، یک پلت فرم مواد برای دستگاه های کوانتومی و موارد دیگر 6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – شورای

کد خبر : 90665
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۱۹
دولت کانادا بودجه همکاری های تحقیقاتی برای فناوری های پیشرفت را تأمین می کند

[ad_1]

شورای ملی تحقیقات کانادا بودجه تحقیق و توسعه را برای طیف وسیعی از پروژه ها ، از جمله آزمایش تشخیص جویدنی برای ویروس ها ، CO فراهم می کند.2 فن آوری های تبدیل ، یک پلت فرم مواد برای دستگاه های کوانتومی و موارد دیگر

6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – شورای تحقیقات ملی کانادا

همه گیری COVID-19 اهمیت حمایت از علم و تحقیقات در کانادا را برای پیشبرد مرزهای کشف برجسته کرده است. دولت کانادا به سرمایه گذاری در زمینه علم و تحقیقات برای دستیابی به راه حل های ابتکاری برای اولویت های کانادایی مانند پایداری محیط زیست ، مراقبت های بهداشتی و دستگاه های کوانتومی ادامه می دهد.

امروز ، فرانسوا ‑ فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، بیش از 23 میلیون دلار از بودجه شورای تحقیقات ملی کانادا (NRC) برای پیشبرد 114 پروژه تحقیقاتی نوآورانه تحت طرح های صندوق ایده NRC ، برنامه های چالش و برنامه های پشتیبانی فوق خوشه از طریق این سرمایه گذاری ها ، دانشمندان NRC با دانشمندان دانشگاه های کانادایی و بین المللی ، صنعت کانادا و سازمان های غیر انتفاعی در زمینه راه حل های پرخطر با پاداش بالا برای رسیدگی به چالش های فوری کانادا همکاری می کنند.

برنامه های تحقیق و توسعه NRC با گردآوری بهترین ذهن های نوآور از سراسر کشور ، با هدف ایجاد اکتشافات و پیشرفت های تکنولوژیکی در طیف گسترده ای از چالش های پیش روی کانادایی ها ایجاد می شود. این شامل بهبود سلامتی کانادایی ها از طریق تحقیق و توسعه مرتبط با COVID-19 ، توسعه محصولات پروتئینی گیاهی با کیفیت بالا ، و توسعه سلول درمانی و ژن درمانی دقیق برای بیماریهای مزمن و اختلالات ژنتیکی نادر است. دیگران در حال توسعه منابع پاک و پایدار انرژی هستند و اولویت های اقیانوس را مورد توجه قرار می دهند در حالی که توسعه اقتصاد پایدار اقیانوسی را تشویق می کنند. علاوه بر این ، برخی از محققان خدمات اینترنت پهن باند را در مناطق روستایی و دور افتاده گسترش می دهند ، تولید هوشمند تجهیزات زمینی و هوافضا را توسعه می دهند و از هوش مصنوعی و فناوری دیجیتال برای حمایت از طیف وسیعی از اولویت های کانادا استفاده می کنند.

نمونه هایی از پروژه هایی که بودجه دریافت می کنند عبارتند از:

  • 1،603،078 دلار به دانشگاه مانیتوبا برای جمع آوری داده های حمل و نقل و استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه نقشه ها و مدل های حمل و نقل جاده ای هوشمند برای دشت های کانادایی و منطقه شمالی ، به عنوان بخشی از برنامه پشتیبانی AI for Logistics Supercluster.
  • $ 1،143،150 به اتحاد زیستی جزیره پرنس ادوارد به عنوان بخشی از برنامه های پشتیبانی ابرخوشه اقیانوس و تولید پروتئین پایدار ، بسترهای تخمیر غیرمعمول برای ایجاد محصولات از منابع تجدید پذیر ایجاد شود.
  • · $ 602،190 به دانشگاه تورنتو برای توسعه یک دستگاه شبیه به آبنبات چوبی جویدنی برای استفاده به عنوان بستری برای تشخیص غیر تهاجمی ویروس ها در بزاق به عنوان بخشی از برنامه چالش پاسخ همه گیر NRC.
  • · $ 594،000 به دانشگاه کارلتون برای کشف نیترید سیلیکون استوکیومتری ، یک پلت فرم مواد برای دستگاه های کوانتومی که منابع مطمئن ، پردازش و انتقال اطلاعات کوانتومی و امنیت سایبری کوانتومی نسل بعدی را قادر می سازد ، به عنوان بخشی از برنامه چالش شبکه های با ظرفیت بالا و شبکه های امن NRC.
  • 490،287 دلار برای پشتیبانی دانشگاه مک گیل در پیشبرد یک سیستم آزمایشگاهی بر روی تراشه جمع و جور که به شناسایی خودکار انواع ویروس COVID-19 پرخطر به عنوان بخشی از برنامه چالش پاسخ همه گیر NRC کمک می کند.
  • $ 250،250 به Corporation de l’École Polytechnique de Montréal برای توسعه فناوری های مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای بازیافت اجزای پلیمر خودرو ، از طریق برنامه پشتیبانی ابرخوشه تولید پیشرفته.
  • $ 249،999 به دانشگاه مک مستر توسعه سیستم های تشخیص نوری جدید و رویکردهای پردازش سیگنال برای نوسانات جوی برای ارتباطات نوری ماهواره ای با پهنای باند بالا که اتصال سریعتر اینترنت را قادر می سازد ، به عنوان بخشی از برنامه چالش شبکه های با ظرفیت بالا و شبکه های امن NRC.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.