دولت کانادا بودجه جدیدی را برای پروژه های دسترسی برای کمک به افراد دارای معلولیت در پیتربورو و کاوارتها اعلام کرد

31 مه 2021 پیتربورو ، اشتغال انتاریو و توسعه اجتماعی کانادا بیماری همه گیر COVID-19 تأثیر نامتناسبی بر افراد دارای معلولیت داشته و تعداد کانادایی هایی را که همچنان با موانع مشارکت کامل در جوامع و محل کار خود روبرو هستند ، روشن کرده است. یکی از روشهای متعددی که دولت کانادا برای از بین

کد خبر : 93339
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
دولت کانادا بودجه جدیدی را برای پروژه های دسترسی برای کمک به افراد دارای معلولیت در پیتربورو و کاوارتها اعلام کرد


31 مه 2021 پیتربورو ، اشتغال انتاریو و توسعه اجتماعی کانادا

بیماری همه گیر COVID-19 تأثیر نامتناسبی بر افراد دارای معلولیت داشته و تعداد کانادایی هایی را که همچنان با موانع مشارکت کامل در جوامع و محل کار خود روبرو هستند ، روشن کرده است. یکی از روشهای متعددی که دولت کانادا برای از بین بردن این موانع انجام می دهد ، برنامه های بودجه ای مانند صندوق فعال سازی دسترسی (EAF) است.

امروز ، به مناسبت هفته ملی دسترسی پذیری (NAAW) 2021 ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ، مریم منصف ، به نمایندگی از وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، میزبان یک رویداد مجازی برای اعلام بیش از 241،000 دلار برای چهار سازمان محلی. تأمین مالی از طریق اجزای پروژه های کوچک صندوق قابلیت دسترسی (EAF) از کمپ Kawartha Inc. ، مرکز کانادایی های جدید ، مرکز جامعه یهودیان پیتربورو و انجمن تئاتر پیتربورو حمایت می کند.

EAF یک برنامه کمک های بلاعوض و مشارکت فدرال است که از پروژه های ساختمانی در سراسر کانادا که دسترسی ، ایمنی و گنجاندن افراد دارای معلولیت را در جوامع ما بهبود می بخشد پشتیبانی می کند. این برنامه به ارائه زیرساخت های حیاتی قابل دسترسی مانند رمپ ، درهای اتوماتیک و دستشویی های قابل دسترس کمک می کند. این سازمان به طور مستقیم از سازمان ها پشتیبانی می کند تا بتوانند برنامه ها ، خدمات و فرصت های شغلی را برای افراد دارای معلولیت ارائه دهند.

اعلامیه امروز به ایجاد تجربیات در فضای باز مانند قایق رانی ، و فعالیت های اجتماعی مانند حضور در تئاتر محلی یا شرکت در رویدادها در دو مرکز بزرگ اجتماعی ، که برای افراد دارای معلولیت قابل دسترسی است ، کمک می کند. این پروژه ها نمونه های بسیار خوبی از چگونگی کمک دولت کانادا به شکستن موانع دسترسی و شمول معلولین هستند.

وزیر مونسف همچنین بر راه اندازی آتی ، در روز جمعه 4 ژوئن 2021 ، دو فراخوان جدید برای پیشنهادات تحت پروژه های متوسط ​​EAF و اجزای نوآوری جوانان تاکید کرد.

جزء پروژه های متوسط ​​برای کمک به پروژه های مقاوم سازی ، نوسازی یا ساخت و ساز بیشتر در تاسیساتی که برنامه ها و خدماتی را برای افزایش مشارکت اجتماعی و فرصت های بازار کار برای افراد دارای معلولیت در کانادا کمک می کند ، تا 1 میلیون دلار کمک می کند.

م componentلفه نوآوری جوانان به دنبال مشارکت و به چالش کشیدن جوانان بین 15 تا 30 سال ، داوطلب شدن و همکاری با سازمان های محلی در جوامع خود برای تأمین بودجه حداکثر 10،000 دلار برای پروژه های دسترسی است که موانع موجود در جوامع خود را برطرف می کند.

اطلاعات بیشتر در 4 ژوئن در آدرس: Funding – Canada.ca در دسترس خواهد بود.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.