دولت کانادا بودجه اضافی را برای چهار پروژه آزمایشی تامین امن تر اعلام می کند

[ad_1] این سرمایه گذاری ها به پاسخگویی به عرضه مواد مخدر غیرقانونی سمی و جلوگیری از مصرف بیش از حد در انتاریو و بریتیش کلمبیا کمک می کند 17 مارس 2022 | تورنتو، ON | بهداشت کانادا شواهد واضح است که همه‌گیری COVID-19 به تشدید بحران اوردوز کمک کرده است، که همچنان افراد، خانواده‌ها و

کد خبر : 180302
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۲۷
دولت کانادا بودجه اضافی را برای چهار پروژه آزمایشی تامین امن تر اعلام می کند

[ad_1]

این سرمایه گذاری ها به پاسخگویی به عرضه مواد مخدر غیرقانونی سمی و جلوگیری از مصرف بیش از حد در انتاریو و بریتیش کلمبیا کمک می کند

17 مارس 2022 | تورنتو، ON | بهداشت کانادا

شواهد واضح است که همه‌گیری COVID-19 به تشدید بحران اوردوز کمک کرده است، که همچنان افراد، خانواده‌ها و جوامع را هر روز در سراسر کانادا تحت تأثیر قرار می‌دهد. این بیماری همه گیر باعث تشدید عرضه غیرقانونی مواد مخدر در کانادا شده است که باعث نرخ بالای مصرف بیش از حد و مرگ و میر می شود.

از زمان شروع بحران مواد افیونی و در طول همه‌گیری کووید-19، دولت کانادا بیش از 700 میلیون دلار برای اجرای طیف گسترده‌ای از اقدامات برای کمک به نجات جان‌ها و رفع نیازهای افرادی که مواد مخدر مصرف می‌کنند، سرمایه‌گذاری کرده است.

امروز، به عنوان بخشی از واکنش خود به عرضه مواد مخدر غیرقانونی سمی، نخست وزیر، جاستین ترودو، به همراه کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، بودجه نزدیک به 3.5 میلیون دلاری را از Health Canada’s Substance اعلام کردند. برنامه استفاده و اعتیاد (SUAP) برای گسترش چهار پروژه آزمایشی تامین امن تر در تورنتو، ونکوور و ویکتوریا. با این بودجه اضافی، این پروژه های آزمایشی به ارائه داروهای تجویز شده به عنوان جایگزینی برای عرضه داروهای غیرقانونی سمی و همچنین ارائه خدماتی که می تواند به جلوگیری از مصرف بیش از حد و نجات جان افراد کمک کند، ادامه خواهد داد.

Health Canada در سال 2020 شروع به تأمین مالی پروژه های آزمایشی تأمین ایمن تر کرد که از داروهای تجویز شده به عنوان جایگزینی برای عرضه داروهای غیرقانونی سمی برای کمک به کاهش خطر اوردوز استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند افرادی را که مواد مخدر مصرف می کنند به سایر خدمات بهداشتی و اجتماعی مرتبط کنند.

تا به امروز، دولت کانادا بیش از 60 میلیون دلار بودجه برای پروژه های تامین امن تر برای کمک به نجات جان افراد متعهد کرده است.

بهداشت کانادا همچنین یک ارزیابی اولیه مستقل از ده پروژه تامین ایمن تر تامین مالی فدرال در انتاریو، بریتیش کلمبیا و نیوبرانزویک را سفارش داده است. این تحقیق نقطه عطف مهمی در ایجاد پایه شواهد بر تاثیر برنامه های تامین ایمن تر بر افراد مصرف کننده مواد مخدر و جوامعی است که در آن زندگی می کنند.

دولت کانادا به همکاری با تمام دستورات دولت، شرکا، ذینفعان، مردم بومی و افرادی که تجربه زنده و زنده مصرف مواد دارند، و سازمان‌هایی در جوامع سراسر کشور ادامه می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که افرادی که مواد مخدر مصرف می‌کنند از حمایت مورد نیاز برخوردار خواهند شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.