دولت کانادا بودجه اضافی برای حمایت مستمر از مرکز جداسازی و بازیابی کارگران کشاورزی COVID-19 در ویندزور، انتاریو اعلام کرد.

[ad_1] 18 مارس 2022 | اتاوا، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا دولت کانادا متعهد به محافظت از سلامت و ایمنی افراد در کانادا و کاهش شیوع COVID-19 و انواع آن است. خود ایزوله‌سازی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کمک به کاهش خطر انتشار COVID-19 است. با این حال، برای برخی از افراد در کانادا،

کد خبر : 180682
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۵۵
دولت کانادا بودجه اضافی برای حمایت مستمر از مرکز جداسازی و بازیابی کارگران کشاورزی COVID-19 در ویندزور، انتاریو اعلام کرد.

[ad_1]

18 مارس 2022 | اتاوا، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا

دولت کانادا متعهد به محافظت از سلامت و ایمنی افراد در کانادا و کاهش شیوع COVID-19 و انواع آن است. خود ایزوله‌سازی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کمک به کاهش خطر انتشار COVID-19 است. با این حال، برای برخی از افراد در کانادا، شرایط و هزینه‌های شلوغ مسکن می‌تواند ایمن یا غیرممکن باشد تا خود را ایزوله کنند و خود، خانواده‌شان و جوامع را در معرض خطر قرار دهند.

امروز، ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، 4.8 میلیون دلار اضافی را به شهر ویندزور برای راه اندازی دو سایت ایمن ایزوله داوطلبانه برای کارگران موقت خارجی کشاورزی در ویندزور-اسکس، به دلیل افزایش تقاضا در منطقه، اعلام کرد. در حال حاضر امسال این کارگران تمایل دارند در اقامتگاه‌های نزدیک زندگی کنند و در مکان‌های تجمع کار کنند، که در صورت لزوم، ایزوله‌کردن خود را دشوار می‌کند.

برنامه Safe Voluntary Isolation Site Program (SVISP) مستقیماً از شهرها، شهرداری ها و مناطق بهداشتی در سراسر کانادا که در معرض خطر انتقال جامعه COVID-19 هستند، پشتیبانی می کند. سایت‌هایی که تحت این برنامه انتخاب شده‌اند، مکانی قابل دسترسی را فراهم می‌کنند که در آن افراد می‌توانند با خیال راحت برای مدت زمان مورد نیاز خود را منزوی کنند. دسترسی به این سایت ها کاملاً داوطلبانه است و مقامات بهداشت عمومی محلی واجد شرایط بودن را تعیین می کنند و تمام جنبه های سایت ها را مدیریت می کنند.

نقل قول ها

“حفاظت از کارگران کشاورزی، به ویژه کسانی که از زنجیره غذایی و اقتصاد کانادا حمایت می کنند، یک اولویت برای دولت ما است. بودجه اضافی برای حمایت از عملکرد این سایت های ایمن ایمن در ویندزور-اسکس به حمایت از کارگران خارجی موقت و کارگران خارجی ادامه خواهد داد. جامعه از گسترش کووید-19 و انواع نگران کننده.”

ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت

حقایق فوری

  • 4.8 میلیون دلار اضافی به شهر ویندزور این امکان را می دهد که تقریباً 400 اتاق را در دو مکان برای اسکان کارگران خارجی موقت در ویندزور و شهرستان اسکس اداره کند.
  • بودجه دولت کانادا اجازه می دهد تا عملیات سایت های ویندزور و اسکس کانتی تا 30 ژوئن 2022 ادامه یابد.
  • دولت کانادا از طریق برنامه سایت های ایمن داوطلبانه ایزوله (SVISP) بیش از 181 میلیون دلار را در طی سه سال در اختیار شهرداری ها و مناطق بهداشتی قرار داده است و پروژه هایی را در نوا اسکوشیا، انتاریو، منیتوبا، ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا و یوکان ایجاد کرده است.
  • SVISP یکی از ابزارهای واکنش سریع دولت کانادا است که برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 ایجاد شده است و می تواند در جوامعی که با شیوع بیماری مواجه هستند مستقر شود.
  • SVISP از زمان تأسیس در سال 2020، بیش از 60 سایت را در 47 جامعه پشتیبانی کرده است.
  • تا به امروز، بیش از 17000 نفر از طریق یکی از سایت های ایزوله داوطلبانه ایمن با بودجه فدرال در سراسر کشور حمایت شده اند.
  • به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها در میان جوامع دارای بودجه تشویق می شود تا نحوه عملکرد سایت ها و نحوه ارائه خدمات به افرادی که به آنها دسترسی دارند بهبود یابد.
  • برای جلوگیری از انتشار COVID-19، به همه کانادایی ها توصیه می شود که اقدامات بهداشت عمومی محلی را دنبال کنند، از مکان هایی که کنترلی برای کاهش شیوع COVID-19 ندارند اجتناب کنند و در صورت مشاهده علائم در خانه بمانند.

پیوندهای مرتبط

حمایت از استان ها و مناطق
Canada.ca/coronavirus

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

سوالات عمومی COVID-19:
1-833-784-4397

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.