دولت کانادا به کار برای حمایت از کشاورزان سیب زمینی جزیره پرنس ادوارد ادامه می دهد

28 آوریل 2022 – شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا جزیره پرنس ادوارد (PEI) سابقه طولانی در تولید سیب زمینی با بالاترین کیفیت برای کانادایی ها و مصرف کنندگان بین المللی دارد. دولت کانادا به حمایت از کشاورزان سیب زمینی PEI که برای جوامع و اقتصاد ما حیاتی

کد خبر : 199706
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۰۱
دولت کانادا به کار برای حمایت از کشاورزان سیب زمینی جزیره پرنس ادوارد ادامه می دهد


28 آوریل 2022 – شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

جزیره پرنس ادوارد (PEI) سابقه طولانی در تولید سیب زمینی با بالاترین کیفیت برای کانادایی ها و مصرف کنندگان بین المللی دارد. دولت کانادا به حمایت از کشاورزان سیب زمینی PEI که برای جوامع و اقتصاد ما حیاتی هستند، ادامه خواهد داد.

امروز، محترم لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، به نمایندگی از محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و مواد غذایی کشاورزی و محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا، اقدامات جدیدی را برای کمک به تضمین پایداری طولانی مدت صنعت سیب زمینی در جزیره پرنس ادوارد برجسته کرد.

دولت کانادا متعهد به بازگرداندن دسترسی کامل به بازار سیب زمینی PEI به ایالات متحده است و به حمایت از تولیدکنندگان سیب زمینی در بازگشت به مزارع و آماده شدن برای فصل رشد آتی ادامه خواهد داد. بازگشایی مرز ایالات متحده برای اکثر صادرات سیب زمینی PEI در زمان حساسی برای صنعت رخ داد. وزیر بیبو و همکاران فدرال او خستگی ناپذیر روی این موضوع کار کرده اند و تعامل گسترده ای با دولت ایالات متحده در تمام سطوح برای حمایت از صنعت سیب زمینی PEI انجام داده اند، از جمله سفر به واشنگتن دی سی برای دیدار با وزیر کشاورزی ایالات متحده تام ویلساک و وزیر کشاورزی ایالات متحده. جلسات متعددی با ذینفعان کانادایی و آمریکایی برگزار شد.

به عنوان بخشی از تلاش‌های مستمر برای حمایت از رونق بلندمدت صنعت سیب‌زمینی PEI، بودجه 2022 بودجه اضافی 28 میلیون دلاری را فراهم می‌کند. شامل:

  • 16 میلیون دلار طی دو سال، از سال 2022-2023 به آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا برای حمایت از سرمایه گذاری های بلندمدت و کمک به تثبیت بخش سیب زمینی PEI و زنجیره تامین.
  • 12 میلیون دلار طی دو سال، از سال 2022-2023، برای آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) برای تسریع تحقیقات در مورد آخرین کشف زگیل سیب زمینی برای کمک به جلوگیری از گسترش آن و امکان از سرگیری تجارت کامل با ایالات متحده در اسرع وقت. تا حد ممکن.

CFIA از این بودجه برای پر کردن بیش از 35 موقعیت برای تسریع نمونه برداری و آزمایش خاک، از جمله افزایش ظرفیت آزمایشگاه فعلی استفاده خواهد کرد. این به به حداکثر رساندن کارایی CFIA در تکمیل تحقیقات در حال انجام مربوط به جدیدترین یافته‌های شناسایی شده در اکتبر 2021 کمک می‌کند که برای تکمیل در سال 2023 هدف گذاری شده‌اند.

فراتر از حمایت فدرال تخصیص یافته به صنعت سیب زمینی PEI در بودجه 2022، دولت کانادا نیز برای پیشرفت های برجسته سیب زمینی در سال 2021 یک Stay of Default ارائه کرده است. این اعطا شده است تا به کشاورزان انعطاف بیشتری برای بازپرداخت 20 میلیون دلار پیش پرداخت داده شود. پرورش دهندگان سیب زمینی که از فدراسیون کشاورزی جزیره پرنس ادوارد (PEIFA) 2021 برنامه پرداخت پیش پرداخت (APP) حمایت دریافت کرده اند و از وضعیت خوبی برخوردار هستند، واجد شرایط ماندن پیش فرض هستند. کشاورزان تشویق می شوند برای جزئیات بیشتر در اسرع وقت با دفتر PEIFA تماس بگیرند.

علاوه بر این، تولیدکنندگان بذر سیب زمینی نیز ممکن است واجد شرایط دریافت غرامت تحت مقررات جبران زگیل سیب زمینی (PWCR) باشند. پرداخت غرامت تحت این مقررات ابزار دیگری برای حمایت از کشاورزان است.

صادرات PEI سیب زمینی تازه برای اقتصاد جزیره و برای کل کانادا حیاتی است. دولت کانادا همچنان متعهد به تضمین رونق طولانی مدت صنعت سیب زمینی PEI برای نسل های آینده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.