دولت کانادا به پاسخگویی به تقاضای جهانی برای محصولات پروتئینی پایدار کمک می کند

[ad_1] 17 نوامبر 2021 – رجینا، ساسکاچوان – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز، وزیر کشاورزی و مواد غذایی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری بیش از 4.3 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان غلات و محصولات ویژه کانادا خبر داد تا تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای پروتئین گیاهی پایدار

کد خبر : 130832
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
دولت کانادا به پاسخگویی به تقاضای جهانی برای محصولات پروتئینی پایدار کمک می کند

[ad_1]

17 نوامبر 2021 – رجینا، ساسکاچوان – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز، وزیر کشاورزی و مواد غذایی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری بیش از 4.3 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان غلات و محصولات ویژه کانادا خبر داد تا تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای پروتئین گیاهی پایدار و با کیفیت بالا را برآورده کنند.

سرمایه‌گذاری‌ها از فعالیت‌های بازاریابی بین‌المللی برای یافتن خریداران خارجی، بهبود عملکرد شبکه‌های حمل‌ونقل و کاهش خطرات ناشی از موانع تجاری بین‌المللی حمایت می‌کند. با افزایش بازار محصولات حبوبات ساخت کانادا، این سرمایه گذاری ها کشاورزان بیشتری را تشویق می کند تا محصولات تثبیت کننده نیتروژن را به تناوب خود اضافه کنند، در نتیجه نیتروژن باقیمانده در خاک افزایش یافته و نیاز به کودهای نیتروژن مصنوعی برای محصولات غلات سالانه بعدی کاهش می یابد.

سرمایه‌گذاری بیش از 2.3 میلیون دلار پالس کانادا را قادر می‌سازد تا به توسعه استراتژی «25 در 25» خود ادامه دهد تا تا سال 2025 25 درصد از تولید پالس را در بازارهای جدید داشته باشد. پالس کانادا از این بودجه برای ترویج مزایای حبوبات و آنها استفاده خواهد کرد. مشتقات مواد تشکیل دهنده برای تولید کنندگان بین المللی مواد غذایی و اپراتورهای خدمات غذایی به عنوان یک عنصر پایدار، با ارزش افزوده و سالم در طیف گسترده ای برای بخش های غذایی.

علاوه بر این، نزدیک به 1.5 میلیون دلار بودجه، برنامه اندازه گیری عملکرد راه آهن ائتلاف حمل و نقل Ag را که دارایی مهمی برای بخش غلات است، افزایش می دهد. این بینشی در مورد عملکرد زنجیره تامین و یک پلت فرم داده مشترک برای یافتن راه حل های حمل و نقل برای عرضه موثر و کارآمد محصولات خود به بازار به فرستنده های منفرد ارائه می دهد.

429000 دلار دیگر به پالس کانادا کمک می کند تا موانع تجارت بین المللی، از جمله چالش های ایجاد شده توسط همه گیری و ایجاد ثبات بیشتر برای صادرات را ارزیابی و حل کند.

انجمن محصولات ویژه کانادا (CSCA) همچنین 127944 دلار برای پیشبرد فرصت های بین المللی برای صنعت حبوبات و محصولات ویژه کانادا دریافت می کند که شامل لوبیا، نخود، عدس، نخود، دانه های قناری، گندم سیاه، تخمه آفتابگردان و دانه خردل می شود. CSCA روابطی را با شبکه‌های تجاری نبض جهانی و محصولات ویژه ایجاد و حفظ خواهد کرد و تلاش‌های حمایتی صنعت به صنعت را برای حل مشکلات دسترسی به بازار توسعه خواهد داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.