دولت کانادا به نظر دادگاه استیناف کبک در مورد قانون احترام به کودکان، جوانان و خانواده های ملل اول، اینویت و متیس اعتراض می کند.

[ad_1] اتاوا، انتاریو (14 مارس 2022) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا؛ و آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت امروز بیانیه زیر را صادر کردند: دولت کانادا از تصمیم قطعی دادگاه استیناف کبک در 10 فوریه 2022 استقبال می کند که نشان می

کد خبر : 178881
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۵
دولت کانادا به نظر دادگاه استیناف کبک در مورد قانون احترام به کودکان، جوانان و خانواده های ملل اول، اینویت و متیس اعتراض می کند.

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (14 مارس 2022) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا؛ و آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت امروز بیانیه زیر را صادر کردند:

دولت کانادا از تصمیم قطعی دادگاه استیناف کبک در 10 فوریه 2022 استقبال می کند که نشان می دهد حق ذاتی خودگردانی ملل اول، اینویت و متیس توسط بخش 35 قانون اساسی به رسمیت شناخته شده و تایید شده است. قانون اساسی، 1982 و شامل حوزه قضایی خدمات کودک و خانواده است. این اولین باری است که دادگاهی به رسمیت می‌شناسد که مردم بومی از حق خودگردانی تحت حمایت قانون اساسی برخوردارند و دولت از تصمیم دادگاه عالی کانادا برای گسترش این حق در سراسر کشور استقبال می‌کند.

دولت کانادا همچنین از نظر دادگاه استیناف کبک حمایت می کند که تا حد زیادی اعتبار قانون اساسی را تایید می کند. عمل کنیداز جمله استانداردهای ملی برای ارائه خدمات کودک و خانواده به کودکان و خانواده های بومی که توسط بخش های 10 تا 17 این قانون تعیین شده است. عمل کنید.

با این حال، دولت کانادا تصمیم گرفته است به نتیجه دادگاه استیناف کبک مبنی بر اینکه بخش های 21 و 22 (3) عمل کنید نامعتبر هستند. بخش 21 قوانین فدرال را به قوانین بومی که دارای شرایط تعیین شده توسط قانون فدرال هستند، می دهد عمل کنیدو بخش 22(3) برتری آن قوانین بومی را بر قوانین استانی متضاد تأیید می کند. تصمیم دادگاه استیناف کبک سؤالات مهمی را در مورد اینکه چگونه جوامع می توانند صلاحیت خود را در مورد خدمات کودک و خانواده اجرا کنند بدون اینکه قوانین استانی مانع آنها شود، مطرح می کند.

ما مشتاقانه منتظر دستور دادگاه عالی کانادا در مورد بهترین رویکرد برای اطمینان از اینکه جوامع بومی می توانند به طور مؤثر صلاحیت قضایی خود را بدون محدودیت قوانین متضاد اعمال کنند، هستیم.

دولت کانادا در کنار گروه‌ها، جوامع و رهبری بومی، و با تمام دولت‌های استانی و منطقه‌ای، برای تضمین امنیت و رفاه مداوم کودکان و خانواده‌های بومی، و ایجاد مسیری رو به جلو که از شناخت کامل حمایت می‌کند، به کار خود ادامه خواهد داد. از حقوق ملل اول، اینویت و متیس در رابطه با خدمات کودک و خانواده.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.