دولت کانادا به مبارزه با ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی ادامه می دهد

[ad_1] 5 ژوئن 2021 اتاوا ، ON – 5 ژوئن روز جهانی مبارزه با صید غیرمجاز ، گزارش نشده و غیرقانونی (IUU) است. ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی خطری جدی برای اقیانوس ها و اقتصاد جهانی ما محسوب می شود. این امر معیشت ماهیگیران قانونمند را تهدید می کند و به اکوسیستم های

کد خبر : 92026
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
دولت کانادا به مبارزه با ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی ادامه می دهد

[ad_1]

5 ژوئن 2021

اتاوا ، ON – 5 ژوئن روز جهانی مبارزه با صید غیرمجاز ، گزارش نشده و غیرقانونی (IUU) است.

ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی خطری جدی برای اقیانوس ها و اقتصاد جهانی ما محسوب می شود. این امر معیشت ماهیگیران قانونمند را تهدید می کند و به اکوسیستم های دریایی ما و شکل های بیشمار زندگی آنها آسیب می رساند.

مقیاس تهدید آن را نمی توان نادیده گرفت. ماهیگیری IUU حدود 30 درصد از کل فعالیتهای ماهیگیری در سراسر جهان را تشکیل می دهد و سالانه 26 میلیون تن ماهی را از اقیانوس های ما خارج می کند. این می تواند سالانه 23 میلیارد دلار سود غیرقانونی ایجاد کند.

دولت کانادا برای متوقف کردن صید IUU در سراسر جهان اقدام قوی و مداومی انجام داده است. برخی از ذخایر ارزشمند ماهیان کانادایی – مانند ماهی تن و ماهی آزاد – در اکوسیستم مشترک هستند یا به مناطقی مهاجرت می کنند که تهدیدی برای صید IUU در آنها وجود دارد. با 75000 کانادایی که در بخش ماهیگیری و آبزی پروری مشغول به کار هستند ، دولت به سختی تلاش می کند تا از این معیشت و منابع ارزشمندی که به آنها وابسته است ، محافظت کند.

برای مقابله با ماهیگیری IUU ، دولت کانادا برنامه جدید تشخیص ظروف سیاه را معرفی کرد. این برنامه داده ها و تجزیه و تحلیل ماهواره ای را به کشورهای جزیره ای کوچک و کشورهای ساحلی-مانند اکوادور-ارائه می دهد که ماهیگیری IUU نگرانی قابل توجهی است.

ما همچنین با شرکای بین المللی خود برای حمایت از نظم بین المللی مبتنی بر قوانین که مدیریت پایدار بین المللی ماهیگیری و اقیانوس ها را تضمین می کند ، همکاری می کنیم. کانادا نقش اصلی را در توسعه موافقت نامه ماهیان سازمان ملل در سال 1995 ایفا کرد – معاهده بین المللی که چارچوبی را برای توسعه سازمانهای مدیریت ماهیگیری منطقه ای برای مدیریت ذخایر ماهی در دریای آزاد ایجاد کرد.

تلاشهای بین المللی کانادا همچنین شامل تصویب موافقت نامه سازمان ملل متحد در زمینه اقدامات دولت بندری برای جلوگیری ، مهار و حذف ماهیگیری غیرقانونی ، گزارش نشده و غیرقانونی است.

دولت کانادا همچنان از توانایی های جمعی شیلات و اقیانوس های کانادا ، وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا ، امور جهانی کانادا و آژانس فضایی کانادا برای مبارزه با صید IUU استفاده می کند.

برنادت جردن ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا

حقایق فوری

از سال 2018 ، دولت کانادا به تعهد خود در مبارزه با صید IUU به شرح زیر عمل کرده است:

  • شرکت در ماموریت صورت فلکی RADARSAT آژانس فضایی کانادا ، که سه ماهواره جدید را برای ارائه داده ها برای طیف وسیعی از کاربردها ، از جمله نظارت دریایی ، پرتاب می کند.
  • کمک 1.2 میلیون دلاری به Global Fishing Watch برای حمایت از رشد مداوم پلتفرم نقشه برداری رایگان و منبع باز برای ردیابی و تجزیه و تحلیل فعالیت ماهیگیری در سراسر جهان. در سال 2020 ، بیش از 200 هزار دلار برای حمایت از پورتال مدیر دریایی خود برای حمایت از برنامه ریزی فضایی دریایی ، مدیریت MPA و تحقیقات علمی.
  • راه اندازی برنامه تشخیص مخازن تاریک 7 میلیون دلاری برای یافتن و ردیابی کشتی هایی که دستگاه های انتقال آنها خاموش است ، گاهی اوقات در تلاش برای فرار از نظارت ، کنترل و نظارت.

پیوندهای مرتبط

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.