دولت کانادا به صنعت محصولات تازه کانادا کمک می کند تا به بسته بندی سازگارتر با محیط زیست منتقل شوند

[ad_1] 6 آوریل 2022 – مونترال، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا اثرات تغییرات آب و هوایی در همه جا وجود دارد و یادآوری دائمی نیاز به اقدام در حال حاضر است. دولت کانادا از تلاش‌های صنعت برای یافتن راه‌حل‌های پایدار برای چالش‌های کشاورزی حمایت می‌کند، که به اقتصاد کمک می‌کند و

کد خبر : 189197
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
دولت کانادا به صنعت محصولات تازه کانادا کمک می کند تا به بسته بندی سازگارتر با محیط زیست منتقل شوند

[ad_1]

6 آوریل 2022 – مونترال، کبک – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

اثرات تغییرات آب و هوایی در همه جا وجود دارد و یادآوری دائمی نیاز به اقدام در حال حاضر است. دولت کانادا از تلاش‌های صنعت برای یافتن راه‌حل‌های پایدار برای چالش‌های کشاورزی حمایت می‌کند، که به اقتصاد کمک می‌کند و در عین حال به حفاظت از محیط زیست برای نسل‌های آینده کمک می‌کند.

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، سرمایه گذاری تا سقف 376200 دلار برای انجمن بازاریابی محصولات کانادا (CPMA) تحت برنامه اولویت های استراتژیک کشاورزی کانادا (CASPP) را برای حمایت از انتقال اعلام کرد. به سمت مواد غذایی پایدارتر و تولید بسته بندی.

بسته بندی بسیاری از عملکردهای مفید و ضروری را در سیستم غذایی انجام می دهد، مانند محافظت از مواد غذایی در برابر آلودگی، نگهداری مواد غذایی و تسهیل حمل و نقل. با وجوه دریافتی تحت CASPP، CPMA در حال انجام یک پروژه آزمایشی ملی است که راه‌های مؤثری را برای صنعت مهاجرت به سمت استفاده از طراحی بسته‌بندی پایدار و گزینه‌های موادی که قابلیت بازیافت یا کمپوست‌پذیری را افزایش می‌دهند، بررسی می‌کند. این بودجه برای توسعه یک استراتژی و امکان گام‌هایی در جهت مهاجرت استفاده می‌شود.

این پروژه به صنعت کمک می کند تا سیستم بسته بندی مواد غذایی و تولید را در کانادا بهتر درک و توصیف کند، تأثیرات گزینه های بسته بندی مختلف را ارزیابی کند و یک طرح استقرار ایجاد کند. سهامداران کلیدی از جمله تولیدکنندگان، تولیدکنندگان بسته بندی، خرده فروشان و تاسیسات بازیافت در توسعه گزینه های بسته بندی پایدار بادوام مشارکت خواهند داشت.

امروز، طی سخنانی در کنوانسیون سالانه CPMA و نمایشگاه تجاری، که هزاران شرکت کننده از تمام بخش های زنجیره تامین محصولات را گرد هم می آورد، وزیر بیبو از تلاش های مستمر صنعت برای انتقال به بسته بندی پایدار و کاهش ضایعات تشکر کرد و در عین حال بر سرمایه گذاری های فدرال برای از فناوری ها و شیوه های پاک کشاورزی حمایت کنید.

دولت کانادا با اقدامی برای کاهش ضایعات بسته‌بندی و افزایش پایداری مواد غذایی و بسته‌بندی تولید، به ساختن آینده‌ای پاک‌تر و موفق‌تر کمک می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.