دولت کانادا به شرکتی پیشرفته و متخصص در تولید خمیر غیر چوبی که ضایعات را کاهش می دهد و جنگل ها را حفظ می کند، سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] سرمایه‌گذاری از Red Leaf Pulp، یک شرکت فن‌آوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می‌کند و به کانادا کمک می‌کند تا به اهداف جاه‌طلبانه آب و هوایی خود دست یابد. 1 دسامبر 2021 – کلونا، بریتیش کلمبیا کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی

کد خبر : 136956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
دولت کانادا به شرکتی پیشرفته و متخصص در تولید خمیر غیر چوبی که ضایعات را کاهش می دهد و جنگل ها را حفظ می کند، سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

سرمایه‌گذاری از Red Leaf Pulp، یک شرکت فن‌آوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می‌کند و به کانادا کمک می‌کند تا به اهداف جاه‌طلبانه آب و هوایی خود دست یابد.

1 دسامبر 2021 – کلونا، بریتیش کلمبیا

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، شامپاین محترم فرانسوا فیلیپ، وزیر نوآوری، علم و صنعت، و جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری 3.8 میلیون دلاری در پالپ برگ قرمز مستقر در کلونا از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) را اعلام کردند. این اولین سرمایه گذاری SDTC در خمیر برگ قرمز و بخشی از مشارکتی است که به شرکت کمک می کند روند خود را برای تبدیل بقایای کشاورزی به خمیر کاغذ بهبود بخشد.

این شرکت یک فرآیند انقلابی را برای تبدیل بقایای کشاورزی بدون استفاده نهایی به خمیر سلولزی با کیفیت بالا ایجاد کرده است که می تواند در محصولات مصرفی قابل بازیافت مانند بسته بندی، فنجان ها و بشقاب های قالب گیری شده، دستمال کاغذی و حوله، و کاغذ چاپ و تحریر استفاده شود.

این روش خمیرسازی آگاهانه از نظر محیط زیست می‌تواند یک تغییر بازی در صنعت کاغذ باشد، علاوه بر حفظ جنگل‌های کانادا، که یک نیروی تثبیت‌کننده حیاتی برای آب و هوای جهانی هستند. خمیر برگ قرمز به زودی اولین کارخانه عملیاتی خود را در ساسکاچوان افتتاح خواهد کرد، جایی که از کاه گندم بدون استفاده نهایی با ارزش قبلی به عنوان ماده خام برای تولید خمیر کاغذ استفاده خواهد کرد.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما کمک می کند و از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.