دولت کانادا به دنبال عمده فروشان امور مالی است تا رشد بازار تامین اجتماعی را تحریک کند

[ad_1] صندوق جدید تأمین مالی اجتماعی می تواند تا 1.5 میلیارد دلار سرمایه در بخش خصوصی جذب کند12 آگوست 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا همه مستحق شانس برابر و عادلانه برای موفقیت هستند. سازمانهای هدف اجتماعی نقش اساسی در کمک به جوامع سراسر کانادا برای مقابله با طیف وسیعی از مسائل

کد خبر : 90274
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
دولت کانادا به دنبال عمده فروشان امور مالی است تا رشد بازار تامین اجتماعی را تحریک کند

[ad_1]

صندوق جدید تأمین مالی اجتماعی می تواند تا 1.5 میلیارد دلار سرمایه در بخش خصوصی جذب کند

12 آگوست 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

همه مستحق شانس برابر و عادلانه برای موفقیت هستند. سازمانهای هدف اجتماعی نقش اساسی در کمک به جوامع سراسر کانادا برای مقابله با طیف وسیعی از مسائل اجتماعی فوری دارند. با این حال ، بسیاری برای افزایش ظرفیت و کسب مهارت های جدید به پشتیبانی نیاز دارند. در سالهای آینده ، یک بخش هدف اجتماعی قوی در بازسازی اقتصاد علاوه بر پرداختن به اولویت های دیگر در جوامع ما مانند بیکاری ، کاهش فقر ، آشتی ، برابری جنسیتی و ضد نژادپرستی بسیار مهم خواهد بود.

امروز ، وزیر خانواده ها ، کودکان و توسعه اجتماعی ، احمد حسین ، فراخوان رقابتی برای ابراز علاقه را آغاز کرد و از یک تا پنج عمده فروش تامین اجتماعی خواست تا صندوق تأمین مالی اجتماعی را اجرا کند. صندوق تأمین مالی اجتماعی یک برنامه قابل بازپرداخت 755 میلیون دلاری است که در واسطه های تامین اجتماعی سرمایه گذاری می کند تا دسترسی سازمان های هدف اجتماعی به فرصت های تأمین مالی انعطاف پذیر و مقرون به صرفه را بهبود بخشد. هدف این برنامه تسریع رشد بازار تامین مالی اجتماعی کانادا از طریق جذب سرمایه گذاری های جدید در بخش خصوصی و در نهایت افزایش ظرفیت سازمان های هدف اجتماعی برای ایجاد تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی است.

عمده فروشان امور اجتماعی مسئول سرمایه گذاری وجوه در واسطه های تأمین مالی اجتماعی مانند صندوق های وام اجتماعی و صندوق های سرمایه گذاری اجتماعی خواهند بود. این واسطه های تأمین مالی اجتماعی به نوبه خود در سازمان های هدف اجتماعی در مناطق مختلف و بخش های مختلف سرمایه گذاری خواهند کردبه این می تواند به شکل وام هایی باشد تا موسسات خیریه و شرکت های اجتماعی بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند یا سرمایه گذاری خود را برای حمایت از استارت آپ های اجتماعی هدایت کنند. از طریق دسترسی به منابع مالی اجتماعی ، سازمانهای هدف اجتماعی قادر خواهند بود عملیات خود را افزایش داده و تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی خود را افزایش دهند.

اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا به دنبال یک تا پنج عمده فروش مالی در قالب سازمان ها یا موسسات مالی با طیف گسترده ای از تخصص های مالی و دیگر ، از جمله:

  • دانش قوی در زمینه امور اجتماعی و بازار تامین اجتماعی کانادا ؛
  • تخصص در گزارش تاثیرات اجتماعی ؛
  • توانایی اثبات شده برای ارتقاء رشد و تنوع فراگیر ؛
  • تجربه در بخش اهداف اجتماعی ؛ و
  • ظرفیت جذب سرمایه از طریق سرمایه گذاران خصوصی

عمده فروشان علاقمند به امور مالی اجتماعی باید از صفحه بودجه مشورت کنند و از آنها دعوت می شود تا ابراز علاقه خود را تا ساعت 12 شب ، EST در 29 سپتامبر 2021 ارائه دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.