دولت کانادا به دانشگاه کیپ برتون در ایجاد بخش گردشگری محلی از طریق آموزش های پیشرفته کمک می کند

[ad_1] 17 مارس 2022 سیدنی، نوا اسکوشیا استخدام و توسعه اجتماعی کانادا بخش گردشگری و مهمان‌نوازی به‌ویژه تحت تأثیر اثرات اقتصادی همه‌گیری COVID-19 قرار گرفته است و بسیاری از کارگران را آواره کرده است. برای حمایت از بهبود اقتصادی این بخش، دولت کانادا به کانادایی‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را که برای یافتن شغل خوب

کد خبر : 180132
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
دولت کانادا به دانشگاه کیپ برتون در ایجاد بخش گردشگری محلی از طریق آموزش های پیشرفته کمک می کند

[ad_1]

17 مارس 2022 سیدنی، نوا اسکوشیا استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

بخش گردشگری و مهمان‌نوازی به‌ویژه تحت تأثیر اثرات اقتصادی همه‌گیری COVID-19 قرار گرفته است و بسیاری از کارگران را آواره کرده است. برای حمایت از بهبود اقتصادی این بخش، دولت کانادا به کانادایی‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را که برای یافتن شغل خوب نیاز دارند، به دست آورند، که به نوبه خود به کسب‌وکارها در این بخش کمک می‌کند تا سازگار شوند و پیشرفت کنند.

امروز، مایک کلووی، نماینده پارلمان کیپ برتون-کانسو و دبیر پارلمانی وزیر ماهیگیری و اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، به نمایندگی از وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، بودجه‌ای را برای کیپ اعلام کرد. دانشگاه برتون برای پروژه شبکه آموزش گردشگری خود که تحت برنامه ابتکارات بخش (SIP) تامین مالی شده است. این سرمایه‌گذاری آموزش‌های گردشگری بومی را برای مردم آسان‌تر می‌کند، به توسعه محصولات تبلیغاتی جدید کمک می‌کند که تجربه بازدیدکنندگان را افزایش می‌دهد و گردشگران بیشتری را تشویق می‌کند تا از جزیره کیپ برتون دیدن کنند تا بهبود اقتصادی آنها را تحریک کند.

این یکی از حداکثر 24 پروژه است که از طریق برنامه ابتکارات سکتوری تأمین مالی شده است و به کارفرمایان و ذینفعان صنعت در بخش گردشگری و مهمان نوازی کمک می کند تا کارگران ماهر را جذب و حفظ کنند، از طریق آموزش و منابع ظرفیت ایجاد کنند، و موانع را برای گروه هایی که همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند، از بین ببرند. کمتر در بازار کار حضور دارند. به طور خاص، این پروژه به طراحی، توسعه و اجرای شبکه آموزش گردشگری جزیره کیپ برتون، که هدف آن افزایش گردشگری بومی در جزیره است، در عین بررسی بهترین شیوه‌ها، انجام تحقیقات و پیش‌بینی روندهای بازار کار برای اطلاع‌رسانی رویکرد خود برای ترویج گردشگری کمک خواهد کرد. .

برنامه ابتکارات بخش در برنامه راه حل های نیروی کار سکتوری جدید (SWSP) ادغام شده است، که دامنه وسیع تری برای پروژه های مقیاس بزرگ دارد که طیف وسیع تری از حمایت ها را برای آموزش کارگران و کمک به کارفرمایان، به ویژه از مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد. ، راه حل های عملی و موثر ایجاد کنید. SWSP همچنین با حمایت از راه‌حل‌هایی برای رفع نیازهای نیروی کار فعلی و در حال ظهور در بخش‌های کلیدی، مانند سلامت، اقتصاد پاک، و سایر مواردی که به‌شدت از این همه‌گیری آسیب دیده‌اند، به کارگران و کارفرمایان کمک خواهد کرد.

بودجه 2021 1.78 میلیارد دلار را طی سه سال از طریق چندین طرح جدید که از توسعه مهارت ها و آموزش کارگران حمایت می کند و انگیزه هایی برای کارفرمایان برای استخدام و حفظ آنها فراهم می کند، اختصاص داد. این اقدامات به ایجاد تقریباً 500000 فرصت شغلی و آموزشی جدید برای کارگران در سال های آینده کمک می کند. دولت کانادا متعهد شده بود که بیش از یک میلیون شغل ایجاد کند و اشتغال را به سطح قبل از همه گیری بازگرداند که در سال 2021 محقق شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.