دولت کانادا به حمایت از نهنگ های راست اقیانوس اطلس شمالی کمک می کند

[ad_1] 24 نوامبر 2021 اتاوا، انتاریو – دولت کانادا به اقدامات خود برای محافظت از نهنگ راست اقیانوس اطلس شمالی در معرض خطر ادامه می دهد. برای دومین سال متوالی، هیچ گزارشی از مرگ نهنگ های راست اقیانوس اطلس شمالی در آب های کانادا گزارش نشده است. با این حال، با برآوردهای اخیر مبنی بر

کد خبر : 133801
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
دولت کانادا به حمایت از نهنگ های راست اقیانوس اطلس شمالی کمک می کند

[ad_1]

24 نوامبر 2021

اتاوا، انتاریو – دولت کانادا به اقدامات خود برای محافظت از نهنگ راست اقیانوس اطلس شمالی در معرض خطر ادامه می دهد. برای دومین سال متوالی، هیچ گزارشی از مرگ نهنگ های راست اقیانوس اطلس شمالی در آب های کانادا گزارش نشده است. با این حال، با برآوردهای اخیر مبنی بر اینکه تنها 336 نهنگ راست اقیانوس اطلس شمالی در جهان باقی مانده است، دولت کانادا به همکاری با کارشناسان علمی، صنعت، ماشین‌های برداشت بومی و غیربومی، گروه‌های زیست‌محیطی و اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده ادامه می‌دهد. برای محافظت و حمایت از بازیابی این گونه.

در سال 2021، دولت کانادا اقدامات زیر را انجام داد:

  • برای کمک به محافظت از نهنگ‌ها در برابر گرفتاری در وسایل ماهیگیری، Fisheries and Oceans Canada زمان فصول ماهیگیری را تنظیم کرد و به اجرای بسته‌های فصلی و موقت منطقه ماهیگیری در زمان و مکان شناسایی نهنگ‌ها ادامه داد. در سال 2021، تقریباً 38325 کیلومتر مربع (منطقه ای تقریباً هفت برابر جزیره پرنس ادوارد) بر اساس تشخیص درست نهنگ ها برای ماهیگیری بسته شد. در مجموع 26764 کیلومتر مربع برای فصل تعطیل شد.
  • برای کمک به محافظت از نهنگ ها از برخورد با کشتی ها در خلیج سنت لارنس، حمل و نقل کانادا به اجرای اقدامات مدیریت ترافیک کشتی، از جمله محدودیت سرعت و منطقه دسترسی محدود، که تقریباً 72000 کیلومتر مربع را پوشش می داد، ادامه داد. هدف از این اقدامات کاهش خطرات برخورد نهنگ ها از ترافیک کشتی ها در طول فصل بدون به خطر انداختن ایمنی و امنیت دریانوردان بود. در این سال، بیش از 99.9 درصد میزان انطباق با اقدامات اجباری ترافیک کشتی وجود داشت.

دولت کانادا از ابزارهای مختلفی برای نظارت و شناسایی نهنگ های راست اقیانوس اطلس شمالی استفاده می کند، مانند نظارت هوایی، نظارت در دریا، و فناوری های صوتی زیر آب. افسران شیلات در طول سال از طریق نظارت هوایی به تماشای نهنگ های سمت راست اقیانوس اطلس شمالی در آب های ما ادامه خواهند داد. با توجه به کشف‌های اخیر نهنگ‌های سمت راست اقیانوس اطلس شمالی در خلیج سنت لارنس، حمل‌ونقل کانادا از دریانوردان می‌خواهد هوشیار باشند و به طور داوطلبانه به حفظ حداکثر سرعت 10 گره بر روی زمین هر زمان که ایمن هستند، ادامه دهند.

در سال 2021، حداقل 120 نهنگ منفرد سمت راست اقیانوس اطلس شمالی در آب های کانادا شناسایی شدند که تقریباً یک سوم جمعیت تخمینی جهان را تشکیل می دهند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.