دولت کانادا به تازه واردان ماهر کمک می کند تا به شغل در بخش مراقبت های بهداشتی دست یابند

[ad_1] 23 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا این بیماری همه گیر منجر به کمبود نیروی کار در بسیاری از صنایع از جمله در بخش بهداشت شده است. با این حال، متخصصان بهداشتی تحصیل کرده بین المللی اغلب برای به رسمیت شناختن مدارک خود در کانادا برای دسترسی به مشاغل با کیفیت

کد خبر : 182546
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
دولت کانادا به تازه واردان ماهر کمک می کند تا به شغل در بخش مراقبت های بهداشتی دست یابند

[ad_1]

23 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

این بیماری همه گیر منجر به کمبود نیروی کار در بسیاری از صنایع از جمله در بخش بهداشت شده است. با این حال، متخصصان بهداشتی تحصیل کرده بین المللی اغلب برای به رسمیت شناختن مدارک خود در کانادا برای دسترسی به مشاغل با کیفیت در مراقبت های بهداشتی با چالش هایی مواجه می شوند. دولت کانادا برای اولویت دادن به ورود تازه واردان ماهر به بازارهای کار، جایی که بیشتر به آنها نیاز است، در پروژه هایی سرمایه گذاری می کند که به آنها کمک می کند تا آموزش و مهارت های خود را زودتر به کار گیرند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، از تامین مالی برای 9 پروژه تحت برنامه شناسایی اعتبار خارجی خبر داد. این سرمایه گذاری به بهبود شناسایی اعتبار خارجی کمک می کند و به تازه واردان ماهر کمک می کند تا تجربه کاری کانادایی در بخش بهداشت کسب کنند. وزیر کوالترو امروز با ارتباطات شورای چندفرهنگی هالتون (HMC)، دانشگاه مک گیل – دانشکده طب فیزیکی و کاردرمانی، و شورای کانادایی تنظیم‌کننده‌های پرستار عملی اعلام کرد.

HMC Connections در حال دریافت بودجه برای شتاب دهنده شغلی خود برای متخصصان بهداشتی آموزش دیده خارجی در پروژه محیط زیست کووید است. با این سرمایه گذاری، شورا قادر خواهد بود تجربه کاری کانادا را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی آموزش دیده بین المللی بسیار ماهر با تمرکز بر ایجاد اشتغال پایدار بلند مدت در رشته تحصیلی خود تسهیل کند. این به کاهش همه گیری کنونی و تقاضای آینده در بخش های بهداشت و خدمات اجتماعی کمک می کند.

دانشگاه مک گیل – دانشکده فیزیوتراپی و کاردرمانی برای تأمین نیازهای توانبخشی کانادایی خود بودجه دریافت می کند: پروژه برنامه پل زدن فیزیوتراپی مک گیل. با این سرمایه‌گذاری، مک‌گیل می‌تواند پروژه آزمایشی برنامه آموزشی معادل‌سازی فیزیوتراپی (PT) خود را در یک برنامه رسمی پل زدن PT دانشگاه مک‌گیل رسمی کند که به فیزیوتراپیست‌های تحصیل‌کرده بین‌المللی انگلیسی زبان (IEPTs) اجازه می‌دهد تا گواهینامه رسمی از دانشگاه مک‌گیل دریافت کنند. همچنین IEPT ها را قادر می سازد تا با Ordre Professionnel de la Physiothérapie du Québec ثبت نام کرده و مجوز دریافت کنند.

در نهایت، شورای کانادایی تنظیم‌کننده‌های پرستاری عملی برای پروژه الزامات مهارت زبان برای تمرین پرستاری ایمن در کانادا بودجه دریافت می‌کند. با این سرمایه گذاری، شورا معیارها را برای سطوح قابل قبول مهارت زبان انگلیسی و فرانسوی در صدور مجوز و ثبت نام پرستاران تحصیل کرده بین المللی در کانادا بررسی، به روز رسانی و تایید خواهد کرد.

برنامه شناسایی اعتبار خارجی استان ها و مناطق، مقامات نظارتی و سازمان ها را برای افزایش کارایی و به موقع بودن فرآیندهای شناسایی مدارک خارجی و همچنین ارائه وام و حمایت های شغلی (به عنوان مثال، کاریابی، راهنمایی) برای کمک به تازه واردان ماهر در زمینه کار خود تأمین می کند. تجربه و تخصص.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.